Size Başımdan Geçen Ürkütücü Bir Olayı Anlatmak İstiyorum Tabi Kapakla Ve İsimle Pek Alakası Yok...
...Benim uyku problemim var gece 3 gibi hatta sabah ezanı okunduktan sonra bile yatmışlığım var.
hal öyle olunca yapacak bir şeyler bulamıyorum. herşey işte sabah ezanından sonra yattığım gece oldu.
Ben o gece ne yapacağıma karar verememiştim ve o sırada paranormal olaylar ile ilgili bir instagram sayfası çıktı ben de tek tek okumaya başladım deep wep deki o ilginç olaylara göz attım cinler ile ilgili sırları inceledim bende tabiki korktum ama sabah olsaydı korkmazdım.
o sırada içime bir sıkıntı girdi
odanın enerjisi artmaya başladı ışığı açtım ve etrafa baktım, kafamın bir bölümü uyuşmuş durumdaydı nefes alış verişim zorlaşıyordu.
uyuşmalar hafiflemeye başlayınca ışığı kapattım ve yatağıma doğru ilerledim ama hâlâ içimde o sıkıntı vardı.
Yatağıma yattım ve telefonumla oynamaya devam ettim 3-5 dakika sonra telefonumun ışığı birden mor oldu telefonu da kapatamıyordum .
en sonda telefonumu şarja taktım ve düzeldi 2 dakika bekledikten sonra düğmeye bastım ve açılmasını bekledim bu sırada kafamdaki uyuşmalar artmaya başlamıştı.
Telefonu açtığım an gene aynı mor ışık oldu artık korkmaya başlamıştım.
nas ve felak süresini okumaya çalışıyordum ama nedenini bilmediğim bi güç bana engel oluyordu sanki.
O korkuyla odanın ışığını açmak bile aklıma gelmemişti.
Annemin telefonunu aldığım gibi Youtube den nas suresi açtım eğer ben okuyamıyorsam Hoca okusun ben dinleyeyim dedim.
4. saniyesinde Hocanın sesi değişmeye başladı.
Hani Dabbe filminde ilk başta kalın Bir Ses çıkar ya işte hocanın sesi de aynen öyle oldu.
Üstüne üstük evde de yalnızım ne yapacağımı şaşırdım gece değilde gündüz olsaydı belki markete falan giderdim.
Bu Olaydan Tek Bir Ders Çıkardım Oda Gece Gece Asla Paranormal Sayfalara Girmemek.