Ep ~ 6

802 47 0
                                    

" Stay With Me....My Soul " ( Dika + Chanbaek )
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ep ~6

အေနာက္ဘက္ ေတာအုပ္ကိုေရာက္ေတာ့........

D.O. : Ya....Gaint ထြက္ခဲ့စမ္း မင္းတို႔ ဘယ္မွာလဲ....... ကေလးေရ....ကေလးေလး Kai မင္းဘယ္မွာလဲ...ကိုကို လိုက္လာၿပီေလ....

ေျပာရင္း မ်က္ရည္မ်ား ေတြေတြစီးက်ေနမိေသာ D.O.

D.O.'s pov:  ငါ ငိုေနမိတာလား....ဟုတ္တယ္ ငါငိုေနမိတာ... ငါ့ရင္ထဲ တဆစ္ဆစ္နာက်င္ၿပီး ငိုေနမိတာ....ကိုယ္ေလ.....မင္းကို အဆံုး႐ႈံးမခံႏိုင္ဘူး ကေလး.....ကိုယ္လည္း မင္းကို ခ်စ္ပါတယ္....မင္းခံစားရတဲ့အခါတိုင္း ကိုယ့္ရင္ေတြ စူးနစ္ေအာင္ ခံစားရတာပါ....ကေလးရယ္ ကံၾကမၼာက ကိုယ္တို႔ကို ရန္သူ ျဖစ္ေစခဲ့တာႀကီးကို မုန္းတယ္

တျဖည္းျဖည္း ေတာနက္ပိုင္း ေရာက္လာေတာ့ အခ်မ္းဓာတ္ကကဲလာသည္....
သည္ကေလး ဒီလို ရာသီဥတု နဲ႔ေတာ့ ဒုကၡ ပါပဲ.....

" Hayyy.....D.O. "

႐ုတ္တရတ္ ေခၚသံၾကားလို႔ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Giant

D.O. : ေဟ့ေကာင္ Kai ေလးေရာ..... မင္း...မင္း.... ဘယ္ေခၚသြားလဲ

Giant:  စိတ္ပူတတ္လွခ်ည္လား...............ဟား....ဟား.....ဟိုမွာေလ ငါ့ခ်စ္ရသူေလး.....

ၾကည့္မိေတာ့ သစ္ပင္ေျခရင္းေလးမွာ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ႀကိဳးျဖင့္စည္းထားခံရၿပီး ေျခေထာက္ကို အက်ႌ ႏွင့္ စည္းေပးထားေသာေၾကာင့္ အေပၚပိုင္း ဗလာ ျဖစ္ေနသည့္ ကေလး....

D.O:  ကေလး.....

မိမိ အသံၾကားလို႔ မ်က္လံုးေလး အားယူဖြင့္ေန႐ွာတဲ့ က်ေနာ့ကေလးေလး....

Kai:  ကိုကို....

" ခြပ္ "

ကေလးရဲ႕ ေခၚသံကို ဆံုးေအာင္ပင္မၾကားလိုက္ႏိုင္ခင္ အေနာက္မွ သံတုတ္ျဖင့္အ႐ိုက္ခံလိုက္ရ၍ ပူကနဲ ခံစားလိုက္ရၿပီးေနာက္ အေမွာင္အတိ က်သြားခဲ့သည္....

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ကိုကို...... က်ေနာ့ရဲ႕ကိုကို က်ေနာ့ကို ႐ွာဖို႔ ေရာက္လာခဲ့တယ္တဲ့လား....
က်ေနာ္ေလ ဝမ္းနည္းဝမ္းသာ ျဖစ္ရတယ္ ကိုကိုရယ္.....
က်ေနာ့ကို အေလးထားတာ သိလိုက္ရေတာ့လည္း က်ေနာ္ ေသမတတ္ေပ်ာ္တယ္....
ဒါေပမယ့္ ဒီေနရာက အရမ္းအႏၱရာယ္မ်ားတယ္ ကိုကို.....
သူတို႔က ရက္စက္မယ့္ပံုေတြ...
အခုပဲၾကည့္ သူတို႔ သူတို႔ ကိုကို နဲ႔ ကိုကို႔လူယံုကို သံတုတ္နဲ႔ ႐ိုက္လိုက္ၾကၿပီ....

" Stay With Me....My Soul "Where stories live. Discover now