Ep ~ 9

751 49 1
                                    

Stay With Me...... My Soul " [ Dika + Chanbeak ]
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ep ~ 9 { Chanbaek }

At police station ,

ရဲမႉးကေတာ့ Chanyeol စူးစူးရဲရဲ စိုက္ၾကည့္ၿပီး စူးစမ္းေနေလရဲ႕.....

" Phoenix CY.....ခင္ဗ်ား ဘာလို႔ Byun Baekhyun ကို ျပန္ေပးဆြဲခဲ့ရတာလဲ........ ခင္ဗ်ားလို ကိုရီးယား နံပါတ္ ၆ စာရင္းဝင္ သူေဌးတစ္ေယာက္က ပိုက္ဆံ ေၾကာင့္ေတာ့ ျပန္ေပးဆြဲမွာ မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး "

ရဲမႉးရဲ႕အသံက တိတ္ဆိတ္မႈကို ၿဖိဳခြင္းၿပီးထြက္လာေတာ့.......

Chanyeol တစ္ေယာက္ မ်က္ရည္ျပည့္လ်ွံေနေသာ မ်က္ဝန္းမ်ားျဖင့္ Baek ကိုၾကည့္ရင္း.......

" က်ေနာ္ သူ႔ကို ခ်စ္လို႔ပါ ...... က်ေနာ္ ျပန္ေပးဆြဲတာ မဟုတ္ပါဘူး....က်ေနာ္ သူနဲ႔အတူတူ ေနခ်င္လို႔ အေဝးကို ထြက္ေျပးခဲ့တာပါ..."

" ဒါက အေၾကာင္းျပခ်က္လား CY "

ရဲမႉးရဲ႕ ထပ္ဆင့္အေမးေၾကာင့္ Chanyeol ေခါင္း ဆက္ကနဲ ေထာင္လာၿပီး ရဲမႉးကို တည့္တည့္ၾကည့္ကာ.....

" က်ေနာ္ အမွန္တရားကို ေျပာေနတာပါ ရဲမႉးႀကီး "

Baekhyun က မဲ့ျပံဳးျပံဳးလိုက္ကာ... Chanyeol ဆီ တစ္လွမ္းခ်င္းစီ ေလ်ွာက္လာၿပီး ထိုင္ေနေသာ Chanyeol ၏ ေပါင္ေပၚ ေျခေထာက္ကို တင္လိုက္ကာ ေမးကိုဆြဲေမာ့ၿပီး

" အဟက္.......... ခင္ဗ်ား ေသြး႐ူးေသြးတန္း ဘာမွေျပာမေနနဲ႔ Park Chanyeol ....က်ဳပ္ဆီမွာ ႐ွိတဲ့ voice clip က သက္ေသပဲ......အယုတ္တမာရဲ႕....... "

" ကိုယ္ Beak ကို တကယ္ခ်စ္တာပါ.....ကိုယ္တကယ္ေျပာတာပါ....ကိုယ့္ကို ယံုပါေနာ္....အဖမ္းခံဆိုလည္း ခံပါမယ္.....ေထာင္ခ်မယ္ဆိုလည္း အက်ခံပါမယ္.. ကိုယ္တကယ္ခ်စ္တယ္ ဆိုတာကိုေတာ့ ယံုၾကည္ေပးပါေနာ္....."

မ်က္ရည္ေတြ စီးက်လ်ွက္ လက္ထိပ္ခတ္ထားေသာ လက္ကေလးႏွစ္ဖက္ႏွင့္ လက္အုပ္ခ်ီလ်ွက္ ေျပာေနေသာ္လည္း Baek ကေတာ့ ပို ေဒါသထြက္လာဟန္ျဖင့္
Yeol ၏ ေကာ္လံစကို ေဆာင့္ဆြဲလိုက္ၿပီး....

" ခင္ဗ်ား ပါးစပ္က ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ ေပါက္ကရ အလိမ္အညာစကားေတြ ထပ္ထြက္မလာနဲ႔ေတာ့ေနာ္....
ခင္ဗ်ားသိထားဖို႔က အခ်စ္ဆို္တာ ခုတံုးလုပ္ရမယ့္ အရာမဟုတ္ဘူး ရာဇဝတ္ေကာင္ရဲ႕ ........ျဖန္း "

" Stay With Me....My Soul "Where stories live. Discover now