Episode ~ 12

798 54 0
                                    

" Stay With Me.... My Soul "
°°°°°°°°°°••••••••••°°°°°°°°°°°
Episode ~ 12

တိတ္ဆိတ္တဲ့ ညသန္းေခါင္ယံ... အက်ဥ္းခန္းမမည္တဲ့ မဲေမွာင္ေနတဲ့ ေျမေအာက္ခန္းထဲမွာေတာ့... Do Kyung Soo ဆိုတဲ့ လူသားတစ္ဦး ေသနတ္ဒဏ္ရာ နဲ႔ ေသြးတစ္စိမ့္စိမ့္ထြက္ရင္း မ်က္ရည္ေတြဟာလည္း ဆည္က်ိဳးသလို တသြင္သြင္ စီးက်ေနေလရဲ႕........

တကယ္ေတာ့ အျပင္က ဒဏ္ရာထက္ ရင္ထဲက ခံစားရတာက ပိုျပင္းထန္ေနတာ အမွန္ပင္....
စဥ္းစားရင္ စဥ္းစားလိုက္သလို... က်ေနာ့ ကေလးရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြက အသဲကို အက္ဆစ္နဲ႔ပက္ေနသည့္အလားပင္....

Flashback ⏪⏪⏪⏪⏪⏪

" ခင္ဗ်ား ေသေန႔စိၿပီ Do Kyung Soo shi.. "

အသက္မ႐ွိတဲ့ မ်က္လံုးေတြလို ေအးစက္စက္ အၾကည့္ေတြနဲ႔ က်ေနာ့ကို စူးစိုက္ၾကည့္ရင္း နားထင္ကို ေသနတ္နဲ႔ ခ်ိန္ထားကာ ေျပာလာပါေသာ ကေလး....

က်ေနာ္သိတဲ့ က်ေနာ့ကို သိပ္ခ်စ္တဲ့ ႏူးညံ့တဲ့ ကေလးက ဒီလိုမဟုတ္ဘူး.......
ေသခ်ာပါတယ္... က်ေနာ္ အိပ္မက္မက္ေနတာ ေနမွာပါ.....

ခုနက က်ေနာ့နားထင္ကို ေသနတ္ဒင္နဲ႔ ကေလးက ႐ိုက္ခ်တယ္ ဆိုတာလည္း အိပ္မက္ပဲ ေနမွာပါ...

" ကေလး.... ကိုယ္အိပ္မက္မက္ေနတာပါေနာ္... ဟုတ္ပါတယ္ေနာ္ ဟုတ္တယ္မလားဟင္... "

က်ေနာ္ မယံုၾကည္ႏိုင္ျခင္းမ်ားစြာနဲ႔ ကေလးကို အားကိုတႀကီး ေမးလိုက္မိေတာ့ က်ေနာ္ရလိုက္တာက ကေလးရဲ႕ ခပ္ေထ့ေထ့ေလွာင္ျပံဳးတစ္ခုသာ....

" အိပ္မက္မဟုတ္ဘူးဆိုတာ လက္ေတြ႔သက္ေသျပရမွာေပါ့... ဟား... ဟား... "

" ဒိုင္း.... "

" Ahhhhhhh...... "

တစ္ခဏေလး... တကယ္ကိုမွ ခဏေလးပါ.... အဲ့ဒီ ခဏေလးမွာပဲ က်ေနာ္အိပ္မက္လို႔ ထင္မွတ္ထားတဲ့ အရာဟာ တကယ္ဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္.....

ေျခာက္ကပ္ကပ္ ရယ္ေမာေနတဲ့ ကေလးရဲ႕ ရယ္သံေလးကို နားေထာင္ရင္း တေမ့တေမာ ကေလးရဲ႕မ်က္ႏွာေလးကို ေငးၾကည့္ေနမိတုန္း ပုခံုးအတြင္း ေဖာက္ဝင္္သြားေသာ က်ည္တစ္ေတာင့္....
ဒါဟာ အိပ္မက္မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သိလိုက္တဲ့ အသိ ၊ မထင္မွတ္ထားတဲ့ ကေလးရဲ႕ အျပဳအမူေၾကာင့္ ထင္ပ...
က်ည္ဆံမွန္တဲ့ဒဏ္ရာေတာင္ သိပ္မနာဘူးထင္ရတယ္....
ရင္ထဲက ဒဏ္ရာေတြ အရမ္းမ်ားေနၿပီေလ... က်ေနာ္ ဒီေလာက္ ဒဏ္ရာကို ျဖံဳစရာလား

" Stay With Me....My Soul "Where stories live. Discover now