*6.nap

1K 61 2
                                    

- Jaj Minji ne mondd nekem, hogy te nem érted ezt az egészet, és hogy Sehun semmit nem érez irántad! Ez magy baromság! Sehun nagyon féltékeny Kaira.- mondta idegesen Miyong én meg vadul gépelni kezdtem a mondandomat, amikor felé muattam elsábadt és teljes zavarba jött.

- Hééé! Itt most nem rólam és Baekhyunról van szó! Hanem rólad, és a két fiúról! Egyébként még nem mondtam neki választ megszeretném jobban ismerni. - mondta barátnőm mosolyogva, láttam rajta, hogy kedveli a fiút, de egy kicsit bizonytalan ezen a téren, ha látom őket együtt, annyira boldogok, igaz igen tényleg nemrég ismerték meg egymást de akkor is! Nagyon aranyosak Baek udvarol neki, bókolgat, és az én barátosném meg pirulva hallgatja őket. Nagyon romantikusak, és én? Ittvagyok betegen nincsen akihez hozzábújhatnék... és így eléggé magányos vagyok...

A ,,beszélgetést" befejeztük, és valami filmet keztünk nézni, de annyira fájt a fejem és annyira fáztam, hogy úgy gondoltam alszok egy kicsit.

Abból a kicsiből szerintem nagyon sok lett, ugyanis arra kelltem, hogy egy kemény mellkast ölelek magamhoz, ami fel le mozog. Az illata egyedien férfias most jöttem rá, hogy imádom ezt az illatot barkiés is legyen.

Lassan kinyitottam a szemeimet és felnéztem a ,,párnámra". Közben az is tudatosult bennem, hogy nem fázok annyira.

- Hééé, jobban vagy?-kérdezte halkan Sehun? Igen egyértelmű ez az ő illata, nagyon tetszett a közelsége, de erre most nem tudtam nagyon összpontosítani, alig volt erőm... óvatosan elhelyezkedtem az ágy masik felébe, ahol furcsa módon hidegebb volt, mint ott Sehunnál. Fura nem? De hogy kerül ide?

A TV-be mese ment, de nem figyeltem rá, mert egyre jobban fáztam... elkezdtem vacogni. Éreztem, hogy Sehun hátulról átölel, és hát persze, hogy már nem is fázok annyira! A pillangóim életre kelltek és repkedni kezdtek.

Nyakamba ékelte állát és hallgattam egyenletes szuszogását. Olyan jó érzés, hogy ölelget valaki de remélem nem fogja elkapni tőlem...
Megpróbaltam megszólalni több kevesebb sikerrel.

- Hogy kerülsz ide?-a torkom nagyon kapart, így rámtört a köhögés.

Sehun felülltetett és a szekrényemről levett egy bögrét, amibe feltehetően tea gőzölgött.

- Igyál, én csináltam. De lassan.- mondta lágyan, és kezembe adta a gőzölgő italt. Én belekortyoltam és megízleltem, nagyon finom! A kedvenc teám. A fiú simogatta a hátamat, amitől végig szaladt rajatam a hideg.

Amikor megittam, vissza feküdtem és most én bújtam Sehunhoz, aki átölelt.

- Köszönöm.- ennyit mondtam és lecsuktam szemeimet. Éreztem, elkezd simogatni, és belepuszilt a hajamba, majd elragadott az álomvilág.

Sziasztooook!!!! Mit szóltok??? Igen nagyon rövid, de ma ennyit tudtam adni nektek, mert így is nagyon fáradt vagyok, mingyárt leesik a fejem a helyéről, de azért remélem tetszett! Bocsi a hibákért, holnap kijavítom őket🙂 jóéccakááát! 😍😏😚😚😚😚

Csak Veled...(EXO) BefejezettWhere stories live. Discover now