O pár dní...
Sparrow ležal vedľa Luny a vĺčat. Boli také rozkošné. To sivoiernomodré otvorilo očká ako prvé. Luna:,,Vitaj medzi nami Strela." Sparrow musel uznať, že jej to meno pasuje. Len čo otvorila oči sa postavila na nohy a zase spadla. Prvé kroky nie sú ľahké. Sparrow sa obzrel a za ním stál Búrlivák. Bol to vodca tejto svorky. Búrlivák:,,Ako sa darí Lune?" Luna:,,Je mi dobre, Búrlivák, neboj." Luna prekrútila očami. Búrlivák:,,Kedy bude menovacia slávnosť?" Luna:,,Ešte ani neotvorili oči. Slávnosť bude zajtra." Búrlivák prikývol a opäť zmizol.
Postupne otvárali oči aj ostatné. Ešte si neverili natoľko, aby sa ihneď postavili na nohy. Len Strela. Tak počkať, kde vôbec je? Sparrow sa obzrel a Strela sa akurát trochu hrala s jeho chvostom. Sparrow a Luna si vymenili pobavené pohľady. Bola to tá najkrajšia vec v Sparrowom živote. Ale stále nemohol zabudnúť, že je Vyvolený. A, že určite, to, že sa svorky zjednotili neznamená pokoj zbytok života. Určite nastanú nejaké iné zmeny. Nejaké komplikácie.
Sparrow nemohol vynechať posedenie s mesiacom ani tejto noci. Zdvihol sa a odišiel z tábora. Keď došiel k útesu, sadol si ako obvykle. Z oblohy zišla vlčia duša. To už je štvrtý krát, čo sa mu zjavila. Vlčia duša:,,Zdravím ťa Sparrow, zas. Myslím, že by som sa ti mal predstaviť. Som Spirit." Sparrow:,,Prečo si sa mi zase zjavil? Zvyčajne len keď je to niečo naliehavé, ale prečo teraz?" Spirit:,,Ešte stále sa pamätáš, že si vyvolený, že? Vyskytli sa tu malé komplikácie...." Sparrow to tušil už po ceste - Niečo tu nieje v poriadku. Spirit:,,Tvoja sila stále silnie. Dospel si k tomu, aby si zistil viac o tvojej moci. Ten drahokam má moc ovládať živel ohňa." Sparrow:,,Čože? Ale ja nechcem ovládať oheň, všetky zvieratá z neho majú strach, narušuje hármoniu lesa!" Spirit:,, Ja viem. Je tu vec, ktorá ti umožňuje ten oheň ovládať. Vďaka tomu drahokamu dokážeš totižto meniť svoju vlčiu podobu v dračiu...."
Pokračovanie nabudúce...
Foto - Sparrow v dračej podobe.
YOU ARE READING
Vyvolený vlk 2. Diel - Nový život
FantasySparrow a Luna dospeli a mali vĺčatá. Budú aj ony silné ako ich Vyvolený otec? Dokážu čeliť zmenám vlčieho života?