Kapitola 12

26 4 2
                                    

Začínalo sa stmievať. Strela vyhlásla:,,Prespíme v tejto jaskyni!" Ňufákom ukazovala na vchod do malej jaskyne. Tesák, Kayla a Strela šli napred, zatiaľ čo Ginger a Flame ešte zostali von. ,,Chcem sa s tebou poroz_..." prehovorili obaja naraz. Flame:,,Tak začni ty." Ginger si povzdychla. ,,Medzi tebou a Strelou to iskrí..." uškrnula sa. ,,Práve, že medzi tebou a Tesákom ešte viac...!" skríkol Flame. Potom nastala tá trápna chvíľka ticha. Ginger pokračovala:,,Už niečo plánuješ?" Flame pokýval hlavou zo strany na stranu. ,,Nevadí. Ja tiež nie. Dúfam, že Tesák má niečo pripravené....." odpovedala Ginger. Flame sa usmial. Prechádzal si svoje najhlbšie myšlienky. Boli v jaskyni....stmievalo sa...jasné! Že ho to nenapalo skôr! ,,Ja ale Strelu čakať nenechám!" zvolal a bežal do jaskyne. Všetci už spali. Flame opatrne prekročil spiace telá svojich priateľov, až sa dostal k Strele. Jemne do nej štuchol ňufákom. Strela sa otočila na druhý bok. Flame to nevzdával a tak štuchal silnejšie. Strela sa zobudila:,,F-Flame?"
Flame sa usmial:,,Poď so mnou" zašeptal. Strela ho nasledovala von z jaskyne. Došli až k jazierku. Strela sa opýtala:,,Prečo tu sme?" Flame sa usmial a labou prešiel po tráve. Vyleteli z nej svetlušky. Strela ich pozorovala s otvorenou papuľou. Potom sa s Flamom naháňali a hrali a chytali svetlušky.

 Potom sa s Flamom naháňali a hrali a chytali svetlušky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obaja sa tej noci veľmi pobavili. Keď boli unavení, sa Strela chcela vrátiť, ale Flame ju zastavil:,,Strela počkaj!" Ona sa s údivom zastavila. Flame bol do nej zamilovaný, ale nevedel ako jej to má povedať. ,,Len.... len ti prajem dobrú noc." Flame to celé pokašľal. So Strelou sa vrátili.
Ráno keď vstali, Tesák bol preč. Rozhodli sa ísť ďalej. Vtom sa objavil Tesák aj s kyticou. Hádajte pre koho? Pre Ginger.

Bola červená až za ušami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bola červená až za ušami. Tam si nič povedať nemuseli. Ale čo Flame? Čo má urobiť on? Čo keď ho Strela napokon nebude chcieť? Jeho hlava bola plná otázok, ktoré mu asi nikto nevedel zodpovedať - okrem Strely. Flame zaváhal a tak to neurobil. Keby tej noci nezaváhal, teraz by už so Strelou chodili ako Tesák s Ginger. Bola to chyba, ale teraz to už nezmení.
Došli až ku rieke, ktorá bola veľmi široká a pravdepodobne aj hlboká. Ako sa dostanú na druhý breh?

Vyvolený vlk 2. Diel - Nový životWhere stories live. Discover now