Takže Ginger ovláda rastliny, Tesák zem a Strela blesky. Ešte len 3 črepy! Ginger zložila zajaca na zem a spoločne ho zožrali.
Z krovia vyliezli dvaja vlci - jeden biely, druhý čierny. Ginger im šla naproti:,,Ahoj! Neuveríte, kto sem zavítal!" Ginger ukázala na Strelu a Tesáka:,,To je Strela a Tesák. Cestovatelia. Asi s nami chvíľu pobudú... Strela, Tesák, to sú moji priatelia - Flame a Kayla." Strela sa usmiala, zatiaľ čo Tesák ich len neveriacky pozoroval. Streline vrecko zasa začalo žiariť - tentoraz na červeno a črep sa vznášal k Flamovi. Flame nevedel, čo sa dialo. Jeho laba bola zrazu horúca, ale Flama nepálila. Začala horieť. Flame ju ale dychom zas uhasil.
Ďalší pán črepu. Ovláda oheň. Strela rozmýšľala. Blesk, zem, rastliny,oheň....živly! Každý črep má moc nad iným živlom. Podľa toho, ostáva už len voda. Ale črepov je viac. Ako je to možné?
Začínalo sa stmievať. Flame rozložil oheň, Ginger zohnala mäkký mach ako posteľ a Tesák ulovil večeru. Všetci si posadali a zhovárali sa. ,,Ginger, čo si ty vlastne zač?" vyzvedal sa Tesák.
Ginger odpovedala:,,Moja matka bola domáci maznáčik. Pes. Jej majtelia ju vyhodili a tak musela žiť na vlastnú päsť. Chodila ulicami a raz za čas aj do lesa. Tam stretla vlka - môjho otca. Aby ste to pochopili, som napol vlk a napol pes." Tesák:,,Ach tak." Strela zdelila:,,Takže teraz má skoro každý z vás jeden črep. Jednu moc." ,,Ale odkiaľ sa vzali?" odvážil sa Flame. ,,To je na dlhé rozprávanie." povedala Strela ,,Zajtra je tiež deň." Nahlas si zívla. ,,Ráno s Tesákom pôjdeme ďalej." Zložila si hlavu na predné labky a zatvorila oči. Ginger premýšľala. Medzi tými vlkmi sa cítila, akoby...akoby boli niečim spojený, akoby boli rodina. Nemohla dopustiť, aby Strela s Tesákom odišli aj s črepmi. To by bola chyba. Ale na to má čas...
YOU ARE READING
Vyvolený vlk 2. Diel - Nový život
FantasySparrow a Luna dospeli a mali vĺčatá. Budú aj ony silné ako ich Vyvolený otec? Dokážu čeliť zmenám vlčieho života?