Túto časť venujem WolfieWhiteFang na Nový Rok! Srdečne Ti ďakujem za neustálé komentovanie mojich diel. Vždy ma pri ich čítaní príjemne zahrialo pri srdci. :3
Spirit sa vyparil v bielom žiarení. Sparrow tomu dvakrát nerozumel. On je drak? Neostávalo mu nič iné, než sa vrátiť. Začínola svítať a Sparrow konečne zavýtal do tábora. Nepovedal by, že cestoval už tak dlho. Luna trielila k Sparrowovi. Luna:,,Do zajaca Sparrow, kde si bol tak dlho?!" Sparrow nevedel prečo, ale z Luny cítil obavy. Sparrow:,,Čo sa stalo? A nekrič tak!" Luna:,,Strela.....je preč!" Sparrow neotáľal a začal ňuchať vo vzduchu. Po chvíli zachytil jej pach. Letel za pachom. Počkať, letel? Vedel, že má moc drahokamu, ale, žeby ani necítil žiarenie a tak? Nedalo mu to a musel sa zastaviť. Obzrel sa k svojmu chrbátu a neveril svojim očiam. On je fakt drak! Mal obrovské krídla a mohutné, veľké telo pokryté srsťou a perím. Opäť vyletel do vzduchu. Bol neobyčajne rýchly.
Zastavil sa v kriakoch a premenil sa späť na vlka. Cez konáre a lístie uvidel Strelu ako striehne na myšiu noru. Mala úžasné lovecké držanie tela. Potom sa z diery vynorila myš a Strela neváhala a hneď po nej chňapla. Spokojne sa vracala domov s myšou v jej drobných ústočkách. Lenže potom sa potkla o konár a spadla do krovia. Strela:,,Oci!??!" Sparrow ju zdvihol zo zeme a kráčal smerom do tábora. Keď dorazili okamžite k nim pribehla ustráchaná Luna a za ňou Streliny súrodenci. Luna:,,Tak poďte, menovacia slávnosť o chvíľu začína!"
Všetci sa zhromáždili okolo veľkého kameňa, na ktorom sedel Búrlivák. Keď sa všetci utíšili mohli začať. Búrlivák:,, Ako vodca tejto svorky mám právo prideliť mená každému novorodenému vľčaťu. Samozrejme, ak budú rodičia súhlasiť." Týmito slovami dal signál Lune, aby priviedla vľčatá. Všetkých päť vyliezlo na kameň. Búrlivák:,,Toto vĺča bude známe ako Strela. Toto budú Kometa a Pazúr." Ukázal na dvoch hnedosivých bračekov. Búrlivák:,, A toto budú Tesák a Labka." Ukázal na dve čiernosivé vĺčatá. Všetci sa začali radovať a zavýjať. Strela bola na svoje meno hrdá. Zatiaľ čo Labka bola trochu vystresovaná. Tesák, Kometa a Pazúr si nevšímali okolitý svet a tak sa trochu hrali. Bol to super pohľad. Keď tu zrazu niečo zašušťalo v kroví....
Pokračovanie nabudúce...
P.S. Prekvapko! ;)
ESTÁS LEYENDO
Vyvolený vlk 2. Diel - Nový život
FantasíaSparrow a Luna dospeli a mali vĺčatá. Budú aj ony silné ako ich Vyvolený otec? Dokážu čeliť zmenám vlčieho života?