Počas cesty k útesu zažil Sparrow nemilé prekvapenie. Napadli ho líšky. Svorka líšiek. Najsilnejší samec, pravdepodobne vodca, dal pokyn na znak útoku. Boli určite v presile, ale proti Sparrowovi predsa nemohli mať žiadnu šancu, veď je ''vyvolený''. Líšky sa rozbehli oproti Sparrowovi a hrýzli ho do končatín. Vodca líšiek strhol Sparrowovi kryštáľ z krku. Sparrow bol bezmocný. Líšky ho obkľúčili a zúrivo okolo neho krúžili.
Vodca líšiek sa uškrnul:,,Konečne. Och, Moon, Sunset, pozrite, čo som dokázal! A vy ste ma vyhnali ako prašivého psa! Teraz vám to spočítam!!!" Sparrow tomu nerozumel, ale z posledných síl zavyl o pomoc. Ronda pribehla na pomoc, ale od prekvapenia zostala stáť. Vodca:,,Ach, sestrička Ronda, ty pomáhaš tým primitývnym tupcom?! Aké hlúpe - na líšku." Ronda išla prasknúť od zúrivosti. Vodca líšiek sa rozohnal a venoval svojej sestre smrteľnú ranu. Zabil ju. Potom ale pribehli Luna so Strelou. Strela uhryzla vodcu líšiek do zadnej nohy, až od bolesti zareval. Luna jej pomohla, ale medzitým Sparrowa úplne vyšťavili.
Keď vodcu dočasne zneškodnili, Sparrow sa otočil k Lune:,,L-Luna...." Luna a Strela sa otočili. Strela pribehla k Sparrowovi:,,Oci, oci len vydrž!" Sparrow:,,Strela, vezmi ten krištáľ. Moja malá vyvolená..." Sparrow sa usmial a posledný raz vydýchol.Strela:,,Oci?" Luna ju olízla a povedala:,,Strela už sa nedá nič robiť. Teraz jeho telo splynie so zemou." Strele tiekli slzy z očí. Vodca líšiek si to celé povšimol a tak vzal krištáľ a celou silou ho hodil o zem. Celý sa roztrieštil.
Sila vyvoleného je navždy preč...(Strela je mladšia než na obrázku....)
ESTÁS LEYENDO
Vyvolený vlk 2. Diel - Nový život
FantasíaSparrow a Luna dospeli a mali vĺčatá. Budú aj ony silné ako ich Vyvolený otec? Dokážu čeliť zmenám vlčieho života?