seděla jsem ve vlaku a četla si svojí knížku,jela jsem do Bradavic po prvé a nastupuji tam do 6 ročníků, chodila jsem jinam ale tam se mi moc nedařilo byla to škola Krásnohulek.
najednou zaklepali 2 kluci otevřeli kupé ,,můžeme? jo jasně usmála jsem se .vstoupili a sedli si ,,jmenuji se Herry Potter" a podal mi ruku "jsem Hermiona Grangerová " ahoj jsem Ron Weasley" uteklo par minut a my se postupně seznamovali "a kam si chodila na školu? zeptal se Harry.do Krásnohulek pomyslela jsem si, jak sem tam sakra mohla chodit z myšlenky mě vytrhl Ron kterej se nehorázně zakuckal.. co se děje Rone?! zeptal se Harry, a pousmál se Ron vykašlal a řekl"však tam jsou jenom samí holky?! podíval se na mě překvapeným pohledem,,ano jsou" usmála jsem se.
Za chvíli jsme tady" nadšeně řekl polohlasem Ron,mezitím se převleč do habitu za chvíli jsme tady ,,budeme na tebe čekat před vlakem Hermiono" zasmála jsem se a přikývla a převlíkla se do hábitu, byla jsem převlečená a vystoupila z vlaku všude bylo plno studentu a studentek neviděla jsem je.Pak sem si všimla jak na mě mávají a pokřikují ,, tak pojd " přiběhla sem,a Ron s Herrym se na mě divali jak kdybych byla princeznou ale pak jsem jen viděla jak se snaží nesmát zasmála jsem se sama sobě a protože sem vypadala vtipně oni se pak neudrželi a začali se smát taky, měli výbuch. Když jsme se přestali smát popadla jsem po dechu a dala si rukou praminek vlasu za ucho.
už musíme jít přijdeme pozdě řekl Herry a vyběhli schodiště. Uff nejdeme pozdě" řekl Ron a pousmál se. Tak hermiono vítej ve velké síni otevřel dveře a já vešla do vnitř ,všude byly spoustu jídla a studentu. Všichni se posadily ke svému stolu jenom já nevěděla kam... zůstala jsem stát a všichni na mě zírali. Ředitel školy Bradavice vstal z křesla a řekl,, vítám tě slečno Grangerová " stála jsem uprostřed síně a byla jsem hodně nervozní. Jmenuji se Albus Brumbál (sorry nevím jak se to píše)
ČTEŠ
Zvláštní Holka
FanfictionHermiona kterou vyhodili ze školy Krasnohulek půjde na školu Bradavice ,potká svoje nové kamarády kteří jí vysvětleji co a jak to chodí v Bradavicích ,později jí bede zajímat jeden blondák který jí bude očumovat.. ale ona má také své tajemství