Pohledy (8)

9 1 0
                                    

Přišli jsem si sednout za Ronem a Herrym. Ahoj" přikyvli a úskalí se. Chvíli jsme si jen tak povídali a pak do mě Herry šťouchnul. Hele Hermiono tys něco udělala Pansy? Zeptal se s úsměvem,, . Ne proč? A otočila jsem se na Pansy která seděla vedle Zmiozelského prince. Dívala se na mě jako na vraha. Chtěla jsem se otočit ale zavadila jsem pohledem na Malfoye. Byla to krátká doba, než jsem ale stačila uhnout pohledem tak si toho Pansy vsimla. Okamžitě vztala a na mířila si to ke mě. Sledovala jsem jak jde, nabroušeným a nenávistný pohled.,, můžeš mi laskavě vysvětlit co si to dovoluješ na Zmiozelského prince?!! Podivala jsem se na ní sklidem ale nesměla jsem to přehnat už tak mím kamarádům bylo divné co se stalo o hodině. Všímej si sveho Pansy,, a zase jsem se otočila směrem k Herrymu a Ronovi. Všichni ze síně na nás koukali a zvědavě poslouchali. Dávej si bacha na jazyk blbo. Teď jsem se ale vážně neudržela a vztala od stolu. Jak zes mě to nazvala? Zvýšila jsem už trochu hlas ale furt jsem se držela zuby nehty. Otočila se směrem ke mě když už byla na odchodu. Podívala se na mě znova a nechutnejc. Blbko" teď už to ale vážně přehnala. Vytáhla jsem hůlku a všichni zasičeli. Hermiono nech toho"pokřikovali Herry s Ronem a Nevillem. Chvíli jsem vahala, ale pak jsem dala pomalu hůlku dolů a nakonec ruku nechala spadnout podél těla. Tak ti takhle Gragerová! Vytáhla bleskově hůlku a na mířila jí ma mě. Okamžitě jsem zbystřila a hůlku znova na mířila na ní. No tak nechte toho přidala se Ginny... Pansy zaútočila jako první. Incendio" jen tak tak jsem to stíhala odrazet. Pak jsme si prohodili rola a já zautocila. Experiarmus" ubránila to. Ve Velké síni se jen blejskalo. Nakonec když už jsem nemohla jsem řekla. Riktum sempra" a velkou mrštností jsem ji odhodila. Pak tam přišel ředitel školy. Co se to tady děje! Vykřiknul tak silně že spoustu lidí si muselo zacpat uši. Pancy Parkinsová?! A slečno Gragerová?! Do řediteli hned, ostatní pokračuje.

Draco- když už jsem seděl u stolu s jídlem. Viděl jsem jak Pancy furt kouká na Grangerovou. Kouknul jsem se tam taky a naše pohledy se střetli na krátkou dobu. Pancy si toho však všimla a beze slov se odebrala k Nebelvírskemu stolu. Hele Draco co to zase Pancy dělá ? Zeptal se Zabiny. Pokrčil jsem rameny a zkoušel se soustředit na to co jí říká, ale přes ten hluk to nešlo slyšet. Nakonec jsem se bavil se Zabiny. Najednou všichni stichli a já s kamenným pohledem koukal na Grangerovou jak si stoupla a zvýšila hlas. Všichni mlčeli a měli upřený pohledy na ty dvě. Nějak to nevnimali. Ale pak jsem zbystřil když jsem viděl jak dala proti Pancy hůlku. Pancy měla pohled zděšení. Zrzka a ty dva pokřikovali na Grangerovou aby toho nechala. Poté se rozhodla že jí da dolů, ale Pancy si to asi rozmyslela a vytáhla hůlku proti ní. Chtěl jsem zakročit ale už bylo pozdě, začali kouzla. Mezitím jsem slyšel jak si mumlá pro sebe Zabiny. Bože ta je tak dobrá tak nová holka... Protočil jsem oči v sloup a jen se pousmál.. Najednou ale řekla kouzlo který Pancy nezvládla. Riktum sempra" Pancy odhodila tak toc že se praštila o sloup u dveri. Musel jsem se tomu zasmát. Najednou do dveří vtrhnol ředitel školy Brumbál. Zakřičel pres celou síň a i já si musel zacpat uši. Odvedl je obě do ředitelny. Jen jsem se škodolibě pousmál.

Zvláštní Holka Kde žijí příběhy. Začni objevovat