DRACO- "draco žádá si tě profesor Brumbál " Snape s rázným tónem mi oznámil.
****
".. Prý jste si mě žádal pane profesore Brumbále" Brumbál sešel schody a přistoupil ke studánce Zapomnění.BRUMBÁL- " Nuže Draco, trápí me jistá věc. Jak už jistě víte slečna Grangerová je trošku zvláštní děvče, ale vi víte proč že? "
Zeptal se opatrně Brumbál.
"Pane profesore, nejsem si jistý zda si rozumíme " zeptal jsem se nechapavě, i když jsem moc dobře věděl očem mluví. Nemohl jsem ohrozit sebe a svojí rodinu.BRUMBÁL- "nedělej hloupého Draco, dobře víš očem mluvím, ani netušíš jak moc jste si s Grangerovou podobní."
"Mluvím o tom co máte na rukou, znamení."
Chtěl jsem něco namítnout ale pokračoval dál. Byl jsem překvapen jak ví o tom znamení, dával jsem si na to pozor.
BRUMBÁL- "vím to už mnohem dřív než si mysliš, ale pak se začali dít ty strašné věci, ty samé co před x lety."
Vím co máš za lubem Draco, ale to tě sklamu. "Nechápal jsem, ale stále poslouchal.
"Co po mě tady pane profesore žádáte?" Vážným tónem jsem oznámil.
Brumbal vytáhl hůlku z kapsi, namířil jí na hlavu a vytahnul vzpominku, poté jí hodil do zapomněnky a otočil se směrem ke mě.
BRUMBÁL- " žádám po tobě, abys ses postaral o slečnu Grangerovou. Nesmí se jí nic stát, dokud nepříjde ten osudný den, den kdy se Grangerová postaví pánu zla. "
Nevěděl jsem co říct, oči jsem mě otevřený jako by mi měli každou chvíli vypadnout.
"Ale pane profesore, proč nepošlete třeba Pottra nebo Weasliho? Oni se spolu hodně baví a navíc jsou to její přátelé. Já jsem ze Zmijozelu, nemám v povaze pomáhat nějaký holce, a ještě k tomu z Nebelvíru. " - "Draco oni by to nepochopil, oni nemají to co vy to znamení o kterém se nemluví. Slečna Grangerová ani netuší jak moc je silná, a že umí mluvit s hady. " řekl přesvědčivě.
Chtěl jsem odejít, ale Brumbál mě zarazil.
BRUMBÁL-" v tom případě je mi to velice líto ale nedáváte mi navíběr musím vás poslat do Azkabanu za spiknutí. " dokončil svojí větu a já nevěděl co říct, samozdřejmně že jsem do Azkabanu nechtěl a už vůbec tam dostat svojí rodinu. A proto jsem to přijmul.
"Nuže dobrá profesore Brumbále, přijímám. " ten jenom přikývl a poděkoval.
tady je další kapitola mám to bohužel přeházený takže od 1... Až nevím jak moc bude kapitol
Takže tady je další díl.
ČTEŠ
Zvláštní Holka
FanfictionHermiona kterou vyhodili ze školy Krasnohulek půjde na školu Bradavice ,potká svoje nové kamarády kteří jí vysvětleji co a jak to chodí v Bradavicích ,později jí bede zajímat jeden blondák který jí bude očumovat.. ale ona má také své tajemství