Věštění (10)

14 0 0
                                    

Sebrala jsem si věci z NSM a šla na hodinu věštění. Jelikož jsem byla ve třídě první tak jsem si šla číst knihu ve které byli znamení které vyjadřovali co to znamená. Když už všichni dorazili začala hodina.

HODINA- seděla jsem vedle Harryho a Rona který opět nedávali pozor. ,, pane Hary Pottre" napomenula je a já si musela zakrýt ústa rukou aby si nevšimli že se směji. ,,pane Malfoyi řekně tě nám co máte v šálku který leží před vámi. jen se pousmál a podíval se. No paní profesorko já nevím nějakej had" paní Profesorka se nechapavě podívala a došla ke stolu kde seděl Malfoy. Pane bože vyděšeně zalapala po dechu a vrátila hrníček. ,, co se děje paní profesprko?" opatrně jsem se zeptala. Ta mě jen odbyla a přišla ke mě. ,, slečno Grangerová ukaštenám co máte ve vašem hrníčku" podala jsem jí hrníček a opatrně dala zpátky ruku na stůl. Ta se jen zadivala do hrníčku a pak na mě starostlivím pohledem. Furt jsem nechápala ale měla jsem strach jako nikdy dřív že odhalí moje staré já. Poté si šla sednout za katedru a oddechla si všichni ji vybýzeli aby nám řekla o co vlastně jde.

,, Nuže dobrá, je to už dlouhá léta co se tady na Bradavicích učili dva studenti, chlapec ze Zmijozelu a dívka z Nebelvíru. Seděli přímo tady jak sedíte vy slečno Grangerová a pane Malfoyi, byli to neobyčejní kouzelníco, dokázali spolu nemožné, oba dva byli velmi chytří, ale když si oba uvědomovali co všechno dokážou, začali toho zneužívat k černé magii. Tvrdí se že ta dívka co tu byla, byla dcera vy víte koho. Skočil jí do řeči Malfoy,, takže nám chcete namluvit že se historie opakuje? Posměšně se pousmál. A všichni se otočili na Malfoye který právě odcházel z hodiny.

Draco- seděl jsem už v lavici na hodině věštění se Zabinym, Goylem, Panci která musela být jako vždy primáčkla na mojí ruku, jak já jí nenávidí už jen to že byla v přítomnosti mi dělalo zle a teď tohle? No nemám slov.,, pane Malfoyi podívejte se do hrníčku a řekněte co tam vidíte? " chvíli jsem dumal nad tím co to je, pak se mi to postupně vyjasňovalo,, vypadá to jako had " paní profesorka na mě koukla jako na ducha, natahla svou ruku abych jí podal hrníček kterej jsem držel nechápala,, Pane bože" zalapala až moc nahlas profesorka, nechapavě jsem se na ní díval, pak mi vrátila neochotně hrníček. Chtěl jsem se zeptat co se děje, ale Grangerová mě predbehla.,, co se děje paní profesorko? Zeptala se jako by jí záleželo na mím zdravi. Jen jsem se šibalsky zašklebyl a neochotně poslouchal co ma Grangerová v hrníčku. ,, slečno ukašte nám co máte v hrníčku vy? " odbyla jí. Starostlivě se podívala na Grangerovou. Šla si sednout za katedru a byla jako by se něčeho bála, cos u ní bylo nezvyklé. Chvíli se na nás dívala ale pak nám řeka co se stalo před několika lety ......

Poté co nám to do řekla jsem se podival kamenným výrazem ve tváři na Grangerovou, která nevypadala zrovna nadšeně ještě víc jsem ji chtěl vyděsit, a hodil jsem po ní svůj prázdný výraz kterej jsem moc dobře uměl. ,, takže nám chcete namluvit že.. Historie se opakuje?" řeknul jsem s ušklebkem ve tváří. ,, doufejme že ne" odpověděla starostilve. Nechtěl jsem poslouchat ty její nesmyslné žvasty, vzal jsem si věci z hodiny a šel do ZSM (zmiozelska společenská místnost).

Zvláštní Holka Kde žijí příběhy. Začni objevovat