"7de uur is voorbij!" Hoor ik me docent zegge ik glimlach en sta op en loop de klas uit ik loop door en wordt ineens tegengehouden.Ayoub?
A: Ben je onze "date" vergeten?
S: Omg sorry Nene Tuurlijk niet(ik lieg whahah was vergeten).
A: Isgoed , wakka .We lopen centrum even en besloten vite fais mac te gaan want had eerlijk gezegd best veel honger . We staan in de rij en hij vraagt wat ik wil ik zeg Nene betaal wel mr hij dwingt me hij zegt "mooie meisjes " worden getrakteerd en ik lach. Eindstand was onze bestelling er we gingen zitten en spraken wat over school,thuis,toekomst,......
"17:00u" we lopen terug en nemen de bus richting huis, ik moet 1 halte vroeger uitstappen dan Ayoub dus bedank hem voor het eten en omgang hij zegt is niks en geeft me een kus , ik roep nog Bye terug en Loop naar huis. Ik bel aan en merk dat me ouders niet thuis zijn alleen me irritante broertje hij opent de deur en vroeg waar was je?
Ik antwoord gw ergens zijn je zaken niet!
Ik maak wat eten en roep me broertje om te komen eten.Hij bedankt me en zegt wel 6x dat et lekker was hahahah.Ik ruim alles op doe de afwas en ga Netflix kijken en bel Morzette op me enige vriendin en zit terwijl op me insta (heb wel meer dan 1000 volgers oullehhh hahah). Ik leg haar alles uit wat ze gemist had en ze schreeuwt van "Omg Omg jesus man nee meen je niet blablablabla ........ " ik scrol eve like wat en ineens krijg ik een melding op me insta wat zou het zijn?
EEN VOLGVERZOEK VAN A😳
Ik klik op accepteren en volg hem ook ineens hij acc het ook. Oh my god ohhhh jullie moesten is zien wat voor mooie foto's hij heeft in trainingspakken, pak, gewone kledij ,.... hij is gewoon een model wllh😍.
Ik bel 4 uurtjes met Morzette en hang dan op , ik sluit Netflix ook af en ga op wattpad ik lees wat andere verhalen en drna steek ik me gsm in de lader en ga slapen (ik bid nogwel).......................droom.....................
"00:00 u " ik wordt wakker kifesch?
Ik had raarste droom ooit wil je wete? Dus ik had een relatie met Ayoub en bleek dat Hij vreemd ging met Rachel Enplus niet eens me ouders kwamen erachter ! Later bleek dat Ayoub dan een kind kreeg van Rachel en Rachel stierf tijdens de bevalling .... ik werkte dan en had me eigen leven tot ik dan Ayoub weer tegen kwam en hij smeekte om 1 kans hij legde me alles uit en zo storte alles eve in maar allah swt ik gaf hem een kans en zorgde voor het kind en we leefden lang & gelukkig .
...................einde droom.....................Ik dacht sws een of andere duivel die me te pakken wil krijgen dacht et niet! Ik bad en viel als een engel in slaap😊.
Alleen wist niet wat morgen mij te wachten stond.....
JE LEEST
Hetsaaieleven van Seph
RomanceDit boek gaat over sephora een Angolees meisje. Ze zit in haar laatste jaar stw, ze is heel slim,mooi, Grappig maar ook heel stil & gelovig maar wat niemand Weet is dat ze al 5j een oogje heeft op Ayoub. Op een dag komt hij dat te weten en verander...