Wat vooraf ging : tot hij mijn hand vastpakt..........
A: sephora ik moet je iets vertellen.......
S: Euhmm jhaaa is goed (ik tril ptn).
A: Ik ja Ik vindt je leuk en zou graag een relatie met je willen,nou ja als je wil ofjh kwni euhmm
S: Hahhahaahha , tuurlijk wil ik dat!
En tot mijn verbazing voel ik ze lippen op die van mij , ik ga er mee op in het voelt zo goed mr trek me dan terug.Is dit echt gebeurd?😳mijn eerste kus met Ayoub?! Maar wordt al snel uit me gedachten gehaald door een bekende stem......wie denken jullie?
Rachel: Zozo bounty heeft na al haar jaren der eerste kus gehad HAHAHAH je denkt toch niet dat Ayoub jou wil toch sgat ?
S: Nee maar als dat et geval niet was had hij jou toch allang gekozen of niet "kech"?
A: Ey rustig meiden, Rachel maak dat je weg komt voor ik je broer inlicht.
R: Jij moet niet prate dagoe(hond) ,we zullen zien als je papa of jou broer (oudste)sephora dit ziet 👇🏻S: Rachel neej aub ik smeek je doe het niet , ik doe alles wat je wil maar niet doen!
A: Rachel f kechba verwijder nu of je gaat zien !
R: Euhm sephora alles ? Okey.... je maakt et nu uit en als iemand iets vraagt zeg je gewoon dat Ayoub je niet wou😊
S: isgoed verwijder het nu maar😔
A: Dit meen je toch niet Rachel ?!Ik zie dat Ayoub mega boos wordt en gaat voor Rachel staan hij pakt haar gsm en maakt het kapot hij eindigt met de woorden "Owee als je iemand hierover vertelt ik laat al me neve je 1 voor 1 zwanger make begrepen?maak dat je wegkomt nu! Zelfs ik schrok van Ayoub wauw had hem nooit zo boos gezien.
A: Gaat het?
S: bwa jaa tkt (tkt= geen zorgen)
A: Sf , niemand haalt ons uit elkaar geloof me
Bzttttttt me gsm gaat af "ja halo met sephora ?" Oh jaa mama ik kom er zo aan moest eve iets regelen verzin ik eve en hang op.Ayoub sorry maar moet gaan ik spreek je later....ik sta op en draai me om ik wil beginnen lopen tot ik 2 handen om me middel voel en ze me lichtjes omdraaien ,ik kijk recht in de ogen van Ayoub en glimlach hij zegt " je denkt toch niet dt ik je zomaar laat gaan zonder eerst een kus te ontvange?" Ik lach en zeg you wish! En hij zet een pruillip ik vindt het lachen maar ook weer erg dus geef hem snel een kusje en knuffel hem.Hij kijkt me verliefd aan en zegt dat ie van me houdt ,ik zeg hetzelfde terug en loop naar de bushalte en neem me bus omw home.
Thuis mer ik dat iedereen weg is wat heel raar is want normaal gaan ze nooit weg zonder mij.Ik loop de keuken binnen en zie algauw een briefje liggen:' lieverdje ik en papa en lajoie(me broertje) zijn naar tante Rosa ,
Er staat wat eten in de koelekast euhm rijst mette kipie en saus
We zijn over 2u terug dus eet smakelijke en ruim wat op! Xx mamaIk lach me dood , me moeder kan nig niet zo goed Nederlands schrijve maar praten lukt wel en me vader kan et wel gewoon goed.Ik besluit het eten op te warmen en ga in de zetel zitten en kijk black ishhh mega lachen deze serie AHAHAHAH. Na 5 min zie ik ineens een appje van een onbekend nummer wat raar is want ik geef me nummer nooit aan onbekenden:
Anoniem: Hey princess ben je veilig thuis aangekomen?
Ik denk bij mezelf zou het Ayoub zijn maar kan toch niet ik heb me nummer nooit gegeve of wel soms ? Ik app gewoon van wie benje en niet eens 1 min later krijg ik dit.
Anoniem : Ayoub bolle, wie zou je anders moeten sturen?🤔
Ik lach mega hard " ah bolle" HAHAHAHAHAHAH ik app terug van wie noem je Bolle?
Anoniem: nene klach maar, maar ik moet gaan bby hjg en slaaplekker princess😘.
Ik bekijk het en glimlach , ik reageer er niet op want is voor niks nodig i guess whahaha Mhm ik kijk verder me serie verder en val in slaap.Het is vrijdag blijkbaar whahaha ik zie dat ik nogsteeds lig in de zetel en als enige wakker is Ewaja Mhm uiteindelijk sta ik op en doe me dagelijkse routine : douchen, drogen,aankleden,tanden poetsen , dagstekst & bidden. Ik loop naar beneden en zie dat me moeder alles al heeft klaar gezet en ontbijt heeft gemaakt ik bedank der en eet zoveel mogelijk zodat ik straks geen honger zou krijge.Het is nog vroeg dus app morz dat ze dan langs me moet kome .
"Dingggg dongggg" ik ren naar de deur en zie me pretty bestfriend staan 😍ik knuffel haar dood en we maken vitee fais een foto in de spiegel:
We slayyyy zeggen we tegelijkertijd en lachen ons dood 😂 maar eerlijk we pretty hé?
Na 15 min fzo lopen we richting de bushalte terwijl we elkaar alles vertellen ze kan der oren niet gelove wat die Rachel heeft gedaan maar vondt et wel lache wat Ayoub zei . Daarna sprak ze hele tijd over Joshua der vriendje dat hij zo mooi is dit dat , willen jullie hem zien? Look:Ze passen wel bij elkaar vinden jullie niet? Hij is mooi dat wel maar echt niet mijn type whahahaha.Ik zag Ayoub in de bus maar durfde hem niet aan te kijke ben een beetje verlegen remember.Op het schoolplein zie ik Rachel weer met een dodelijke blik, ik kijk der aan van top tot teen en loop door ( vraag me niet waar ik soms al dat lef van haal ). Ineens voel ik dat er aan me haar getrokken dus val ik, ik zie dat het Rachel is hahah ze kent me nog niet ik sta op duw der op de grond en sla der 1000x het boeit me niet , ik had geen controle ik hoorde alleen hele tijd "auw stop aub" uiteindelijk werden we uit elkaar gezet door Ayoub ik zei der nog " waag me nooit meer aan te raken " maar ineens zie ik Ayoub haar Helpen en vraagt als alles oke is? Ik wordt zo boos ik schreeuw gewoon van "hahaha ga je nu ook ineens switche naar die ene kech vanje?wat jij wil ben klaar met jullie!".
Ik loop de klas binnen en zit helemaal ergens anders heb gewisseld met iemand en na 2 min komt Ayoub ook binnen hij probeert oogcontact te krijge maar ik let gewoon op hij boeit me echt niet hoor.Ik moest naar de wc dus vraag et en ik mocht , wanneer ik bijna bij de wc's ben wordt ik tegen de muur geduwd maar door wie?.......Vergeet niet reacties te laten wat jullie er van vinden & volg me zeker op me insta : blessed.esm
JE LEEST
Hetsaaieleven van Seph
RomanceDit boek gaat over sephora een Angolees meisje. Ze zit in haar laatste jaar stw, ze is heel slim,mooi, Grappig maar ook heel stil & gelovig maar wat niemand Weet is dat ze al 5j een oogje heeft op Ayoub. Op een dag komt hij dat te weten en verander...