(Dit wordt een lang stuk)
"7:00u " jullie weten het al... me dagelijkse routine Haha dus opstaan ,douchen , drogen, aanklede,tanden poetse en lopen naar benede 😊.
Vandaag voel ik me heel raar , sinds die droom van vannacht voelt et alsof er iets gaat gebeure hmmm...Mhm al snel wordt ik uit me gedachten gehaald door me moeder ze zeurt over me schoenen die ik overal laat slingere😂.
Ik eet ruim op neem me spullen kijk alles ik alles heb en pak me jas&sjaal.
Outfit van vandaag:Het is Tt koud als ik jullie zeg maar ewaja België is een en al gezeik in weer😪. Me bus komt over 3 minuten, ik besluit om me oortjes te pakke en een liedje te luistere en voor dat ik wist was me bus er hllmdlh.Ik loop naar achter en zie Morz zitten en helemaal vanachter Ayoub ik zie dat hij knipoogd dus lach vriendelijk terug.
M: Fakka metjou b
S: gaat rustig metjou?
M: Dit raad je nooit!
S: What a izan?
M: kifesch izan Mhm heb relatie...
S:WHATTT NIGGUH WHATTT WITH WHOO BISHHH??
M: calm your tits, Joshua (member van Ayoub Squad)
S: Omg I'm so happy for you , Jeweet niet moge god jullie zegene!
M: Ty Bestie , Tkt jij en Ayeb of wat ze naam is gaan sws trouwe!
Ik lach en we kletsen door tot aan skorr , we stappe uit en zien gelijk boze ogen van het groepje van Rachel ... een en al kechs denk ik bij mezelf en lach express naar hun waardoor ze rollen met hun oge en weglope 😂 Morzette lacht zich dood ecjt een dikzak ze eet Skittles maar wil niet eens dele? Hyckkk🙂.
Het is Nederlandse les samenwerken met je buur dus ...ayoub😻 ik zie hem uit mijn ooghoeken kijken naar me shit wat nu?
A: Euhm dus wat gaan we doen?
S: (me gedachten zitten nogsteeds ergens anders)
A: ik zet me hand op der bovenbeen
S: ik shrik me dood en verstijf...Euhm a a a Ayoub krijg ik er stotterend uit
A: ja Sephora?
S: waarom zet je je hand daar?
A: sorry maar ik vroeg iets en je reageerde niet echt waar sorry
S: Sniks Tkt .
Ik lach een beetje in mezelf en hij merkt et.
A: is er wat?
S: Nene dacht aan iets niks speciaal hoor.
A: oh jammer
S: Hs oh jammer?
A: ik moet je wat vertelle... ik Euhm ik..
"TRINGGGGG " gaat de bel en Ayoub kijkt teleurstellend maar zegt dat ie et na school in het park verteld ik knik en loop naar Morzz toe.
Uren gaan voorbij ik kijk hele tijd op me gsm ik ben zo benieuwd wat Ayoub gaat zegge Ughh 😪zelfs de laatste 5min zijn hayeck jullie weten niet pfff "tringggggg" yasss ik kijk blij op en loop rustig richting het parkje dat hij bedoelde Aleja I guess so want ken geen ander hmmm ik wacht 2min en zie em al in de verte kome ik lach😊hij knuffelt me en gaat naast me zitten we kletsen wat tot hij me hand vastpakt....Benieuwd? Ik schrijf morgen verder xx
JE LEEST
Hetsaaieleven van Seph
RomanceDit boek gaat over sephora een Angolees meisje. Ze zit in haar laatste jaar stw, ze is heel slim,mooi, Grappig maar ook heel stil & gelovig maar wat niemand Weet is dat ze al 5j een oogje heeft op Ayoub. Op een dag komt hij dat te weten en verander...