1jaar later

207 12 4
                                    

1jaar later nou hier ben ik dan weer er was niet echt iets speciaal gebeurd in al die tijd dus jullie hebben niet echt veel gemist, ik zit in me 1ste jaar hogeschool richting sociaal werk en het bevalt me wel hoor like wist Gwn niet te kieze snappe jullie? Mhm vandaag komt er een nieuwe leerling zeiden ze . Ben eigenlijk benieuwd wie hoop iemand leuk want deze kinders hier maken school zo saai ze praten amper 😪.Nouja back to the point ik werk nu ook in een kebapzaak aleja bijbaantje zodat ik ook iets verdien het is toch alleen maar serveren en telefoontjes opnemen maar de eigenaars zijn zo lief en mijn collega's ook natuurlijk.Zoals jullie zien met mij gaat het goed wat er met derest is gebeurd? Euhm Morzette gaat trouwd like echt raar om te zegge maar Ewaja en sindsdien spreken we elkaar nimmer ze is meer bezig met haar man Joshua en werk wat ik ook wel snap maar vl me een beetje vergete maar wens haar het beste toe, ze blijft me bestfriend 😊. Euhm ik ben tante geworde me broer dus vader Hein beo's 😂😭 achja van en klein prinsesje Esmeralda (lol zo heet ik in echt maar swat) she so Cute ik ga elk weekend langs bij hun zodat ik met der kan spele en babysitten.
"Mevrouw Sephora waar bent u met uw gedachten?!,we zijn hier niet om te dagdromen begrepen!"
-Sorry meneer ik zal in vervolg opletten.
Dit is niet de eerste keer dus als straf mag je de nieuwe leerling rondleiden.
- ik sta zuchtend op en loop de deur uit als teke dat ie maar moet volgen , had de nieuwe leerling nog niet eens gezien sws een of andere rare sukkel🙄.
"Seph" hoor ik like die stem komt echt bekend voor maar echt te bekend😳laat me aub het.....niet zijn😩
A...Ayoub ? Komt er stotterend uit 😳
-Hij glimlacht " Hey Seph , verrassing hahahha"
Als jullie wisten hoe mooi zijn glimlach is😻oh ships ik kijk te lang merk ik en wend mijn blik van em af."Wat doe je hier?"
-Euhm naar school kome deuh zoals iedereen
Owh Jhaa (stupid) maar hoezo hier?
-Ik studeerde eerst heel ver maar was geen goeie school dus kwam ik naar hier maar wist niet eens dat je deze richting deed wollah sorry.
Ik lachte en zei dat het niks was en we spraken maar door en door voelde echt goed maar tegelijkertijd ook verkeerd tegenover me broer enz achja alsof Ayoub nog van me houdt sike🙂.Wanneer de bel ging gingen we terug naar het lokaal we moesten onze spullen gaan halen enzo hij ging mee voelde zijn blik de hele tijd maar keek hem niet aan.
Tijdens de pauze ging ik alleen zitte Ayoub ging naar een paar vriende die hij van vroeger kende dusja , ik at een beetje ging wat op snap en insta reageerde op comments belde me ma om te zeggen wanneer ik uit was en net wanneer ik klaar was komt Ayoub bij me zitten pfff😪.
-Hey Seph wat doe je
Euhm niks gewoon insta enz jij
-Niks ik kwam bij je zitten beo
Hahahaha (kapot droog)
-Waarom zit je alleen?
Omdat ik niemand hier mag , ik kom gw voor te leren op school meer niet.
-Rustig eh , mag je echt niemand?
Nope HAHAHAHAH
-Nou daar ga ik verandering in brengen
Succes gaat je niet lukken zei ik bot en stond recht en zei bye , had niet echt zin in een gesprek snapje .
Lessen gingen voorbij maar ik was er echt niet met me gedachten bij like waarom komt hij opeens na 1j terug? En toevallig in mijn klas? Like toeval of express? Zo dacht ik dus 2u lang tot de bel ging "JULLIE MOGEN DE AULA VERLATEN" ik pakte me spullen deed me jas aan en zette me bril op , ja ik draag een bril sinds dit jaar voor ver te kijke lijk echt op een nerd.Wanneer ik buiten ben bots ik tege iemand een meisje idk who maar ze ziet er sletterig uit🤦🏾‍♀️.Kan -"je niet uitkijken ?"
Ik had je niet gezien dus doe rustig het is hier druk het kan iedereen overkomen.
Op dat moment komt er nog een meisje bij der staan ik denk der vriendin , same outfit!
-Zozo wie we hier hebben "mevrouwsteeljevriendje "
Ik keek der aan en gaf teken van praat je tegen mij?
- Jahoor ik zag he wel tijdens de pauze in de cafetaria lekker zielig alleen gaan zitte zodat mijn crush naarje toe kwam,maar laat je me 1 ding zegge hij is van mij dus blijf uit zijn buurt.
Je zal geen last hebbe hoor wanneer ik net me zin wou afmaken voelde ik iemands arm om me heen.
"Kom schat " , juppp Youb again🙄 zag de meisjes me dodelijk aankijken mr ik lachte express terug we liepen nog wat maar daarna stopte ik.
Waarom deed je dat?
-oh Euh gewoon ik weet hoe die meisjes zijn en wou niet dat ze je lastig vielden want ze denken ik ben van hun fzo maar heb maar 1 iemand op oog snapje.
Owh okey maar ik moet gaan hou je goed Youb en liep naar de einde van de straat waar 'a ma zat te wachte.
-Hoe was school lieverd?
Goed hoor ma , alleen vermoeiend zoals altijd pfff

Isgoed schat thuis staat eten ik en pa gaan weg straks dus jullie zijn alleen thuis gedraag jullie!
Ik knikte thuis keek ik me ging op me gsm at wat ging danse met me broertje en drna viel ik in slaap.. bye

Hetsaaieleven van SephWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu