I'm backkk

200 11 4
                                    

Sow haiii fellas na lang wachten enz ben ik er weer🤪.
Intussen ben ik seph 3x raden jaaa VERLOOFD met Ayoub en is over 1 week onze bruiloft. Ookal maken we 24/7 ruzie he my bobooo uknoww.Nou vandaag ga ik met de gang nog kijken als alles in orde is , de jurken, pakken ,eten,dansjes....
We gaan onze nagels& haar vandaag ookal doen bcs we gotta pop🤪.morgen (maandag) komt me fam uit Afrika,NL, Duitsland,.. allemaal voor me bruiloft.

Seph: "Sow euhm luister allemaal , de bruidsmeisje:(morz,osayi ,nora,Vicky,hailey,destiny,mero,Euricx , Safi, isa,), jullie nagels zullen wit zijn met een accent op 1 vinger (kijk omslag).Als haar gaan jullie hoofdvlechtjes doen , maar model kiezen jullie zelf okey toeties ? "

Ayoub:"Oke boys  (jojo,Mike ,Joshua,Marco,pitra,frero,jadial,Esli , exo, exauce )jullie hebben allemaal een wit pak met als accent in een goude zakdoek in jullie vestzak. Als kapsel wil ik dat jullie zijkanten afgeschoren worden want vrijdag wordt er op dat deeltje onze datum van de bruiloft ingeschoren🤑.

Als alles gedaan was gingen we met ze allen naar de zaal om de entree te oefenen , het liedje van mijn entree is "happy day- pantoranking"😻 Ik mocht het van Ayoub kiezen als onze openingsdans maar op een Marrokaans liedje was en dat vondt ik goed bcs i love marrocan songs. Het eten gingen mijn mama en schoonmoeder regelen ' hun specialiteiten overtreft niemand!hoe mijn zaal is ingericht? Look! Ben er eigenlijk wel trots op, dit is maar een stukje maar die zaal is echt vet groot geloof me maar.

 Het eten gingen mijn mama en schoonmoeder regelen ' hun specialiteiten overtreft niemand!hoe mijn zaal is ingericht? Look! Ben er eigenlijk wel trots op, dit is maar een stukje maar die zaal is echt vet groot geloof me maar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Rond 8 u waren we klaar want sommigen moesten naar huis anderen waren al weg omdat ze dingen nog moesten regelen etc.
A: schat kom je?
Whahaha was helemaal in me gedachten besef ik ga gewoon uit huis en trouw met de liefde van me leven hoe irritant hij ook is.
S: jupp on y va
A: je hebt honger he dikzak
S: jaa maar noem me niet zo ah Tarzan
A: HAHAHA zie je wel , mhm Sni erg profiteer nu nog voordat je later voor 2 eet.
Whahah ik was hyck stil, hij maakt alles altijd akward like fr. Mhm we gingen Mac maar aten op de parking aangezien ik niet binnen wou eten.
A: heb je er zin in hubby zaterdag? Je wordt gewoon me vrouwtje  hihi
S: heb er echt zin in maar aan andere kant ik ga me fam misse man mrjh
A:komt goed bby we gaan ze zovaak mogelijk bezoeke en inshallah hebben We binnekort ons eigen gezin
S:inshallah bby
Zo bleven we 2 u op de parking praten over ditjes en datjes tot ik moe werd. Ayoub zette me thuis af like kon me geen betere beste vriend en man wensen ✨.Wel veel misgunners maar we don't care , kijk waar we nu zijn.
Ik bad nog en bedankte God voor alles want zonder God had ik al deze blessings in me leven niet.

*Jajaaa Guys we komen bijna op het einde ... iemand ideeën nog? Of wil je dat er nog bepaalde dingen gebeuren ? Comment !!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 03, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hetsaaieleven van SephWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu