Chanyeol
Értetlenül feküdtem az ágyamon, míg Baekhyun lassan vezette gyönyörű ujjait kissé izzadt tincseibe. Nem igazán értettem miért változott meg ilyen hirtelen, talán valami rosszat mondtam volna, vagy helytelen kérdésekkel bombáztam őt? De olyan sok minden érdekelt vele kapcsolatban! Bennem volt a kétely, valószínűleg nem ilyen volt régen, a hangulatingadozása teljesen megtévesztett és emiatt vakvágányra kerültem, nem értettem meg, hisz olyan hirtelen jött neki. Kíváncsi voltam a régi Baekhyunra, arra, aki a betegsége előtt volt, akinek nem voltak hangulatingadozásai, aki nem volt ennyire szabad. Vagy talán az volt, elvégre egy betegség nem változtatja meg ennyire egy ember életét, nem igaz?
Tekintetem elidőzött fedetlen, gyönyörű foltokkal tarkított gerincén, annyira tetszett, annyira akartam, újra megízlelni a bőrét, áttérni a vállára, majd a nyakán megharapni a teljesen feltüzelt bőrt, hogy aztán megborzongva végig fusson ujja az arcomon és a hajamba vezesse ujjait. De mind ez csak ábránd volt, mely abban a pillanatban tört össze, ahogy felém fordította meggyötörtnek tűnt arcát. Szemeibe nézve rájöttem, hogy nem akar elmenni, de rosszul esett neki az, amit mondtam, de ténylegesen nem értettem miért nincs senki mellette.
- Valami rosszat mondtam? – meg embereltem magam, hogy végre kinyögjek neki valamit. Kezemmel a takarót kerestem, hogy azzal takarjam el teljesen meztelen valómat, majd minden figyelmemet partneremre fordítottam.
- Tudod... - simította kezeit a fehér lepedőre, majd kisebb erőt kifejtve a matracra felnyomta magát – szeretem a szexet... veled különösképp, ami nem tudom mi miatt van, de... ne bonyolítsuk – rázta a fejét már teljesen felém fordulva.
Félre értelmezte, nem azt mondtam neki, hogy én akarok a pasija lenni egyszerűen csak nem értettem, hogy ilyen személyiséggel, hogy nem volt mellette egy segítő kéz. Mosolyogva mentem bele a már teljesen elfogadott játékba.
- Részemről oké – bólintottam neki, mire rátérdelt az ágyra és fölém mászva ráült a takaróval fedett csípőmre.
- Tudtam, hogy egy seggfej vagy, illetve erre számítottam – simította végig kezét a mellkasomon, majd a mellbimbómmal kezdett el játszadozni – De valahol mélyen úgy érzem, hogy...nem az vagy, akinek látszol.
Lassan csókolta végig minden porcikámat a bordáimtól egészem a fülem tövéig, mire én teljesen megremegtem alatta, felizgatott, tetszett, hogy nem csak egyből a tárgyra tért, hanem egy kicsit játszadozott, törődött velem.
- Oh, nem... - ráztam a fejem, mikor összeérintette orrainkat – egy seggfej vagyok, becsszó – mosolyodtam el, majd csípőjére fogva óvatosan mozdítottam meg őt, hogy érezze már teljesen felkészült mivoltomat.
- Ennek örülök – nyögött fel, majd hajamba csúsztatta ujjait, hogy aztán erősen meghúzva tincseimet a nyakamra marva egy szép foltot kreáljon bőrömre. – Úgy csalódnék, ha kiderülne, hogy mégsem vagy olyan rossz fiú – lihegte teljesen felperzselt énemre. Hangja teljes eksztázisba ejtett, nem akartam elhinni, hogy ide is eljutottunk, miszerint Baekhyun épp felizgat, nyalogat, szinte birtokol, miközben azt akarja, hogy mellette maradjak, és kielégítsem a vágyait. Tettei és persze egy oktávval mélyebb és erotikus hangja miatt felgyülemlett bennem a vágy, így a csípőjére fogva magam alá fordítottam, míg ő azonnal felhúzta lábait és egy hatalmas mosolyra húzta vékony ajkait.
- Nyugi, egy igazi seggfej vagyok, nem fogsz csalódni – haraptam nyakán kidülledő erére, majd megszívva a bőrét kezemmel azonnal férfiasságához kaptam, hogy aztán egymás testébe belefeledkezve együtt érjen el minket a gyönyör.
YOU ARE READING
Sick Love [SZÜNETEL]
FanfictionPark Chanyeol egy szoknyavadász, aki a saját érdekeit helyezi előtérbe. Egészen addig, míg az egyik alkalommal lebukik, majd kirúgják a munkahelyéről. Egyik barátja segítségével a gyógyszeriparban köt ki, és beáll orvos látogatónak. Első napján egy...