KIZLAR ÇILDIRMIŞ OLMALI

38 8 0
                                    

   Zırrrr zırrrr
Aaahh yeter be rahat bi uykuda mı yok? Her gün okul hep sıkıcı dersler, başında bekleyen bir anne. Sabah her zamanki çektiğim çile gibi kalktım ve tuvalete gidip çişimi yaptım.
Tuvaletten çıktıktan sonra elimi yüzümü yıkadım. Haa unutmadan kendimi tanıtayım.
Ben Gözde Günaydın lanetler olsun ki lise öğrencisiyim şimdi aklınızdan geçiyordur lise kaçta olduğum lise 3'e gidiyorum. Hâlâ 2 yaşındaymışım gibi herşeyimle ilgilenen bir anne ve beni umursamayan bir babam var. O lanet bücür kardeşimi tanıtmak bile istemem. Ekonomik durumumuz yerinde olmasına rağmen ve önümdeki fırsatlarla özel ders alıyorum. Ayrıca elektro gitar ve piyonaya ayrı bir ilgim var. Ama bir türlü fırsatım olmadı. Elbette bir gün bu hayalimi gerçekleştireceğim. Kendimi tanıtana kadar üstümü giyinmiştim fakat geçen yılki doğum günümde gelen kırmızı kurdeleli beremi bir türlü bulamıyordum. Büyük beyaz gardırobuma yönelmiştim ki telefonum çaldı. Ve hemen bi hamle ile yatağımın üstüne atladım. Telefonda "Ponçiğim" arıyor yazısını gördüğümde hemen açtım.
- Günaydın geri zekalı sabahtan beri seni arıyorum Neredesin?
-  Evdeyim başka nerede olmamı isterdin?
- hemen hazırlan seni almaya geliyorum sana anlatacaklarımı var hadi
Evet bu arada benim geri zekalı Ponçik bir arkadaşım var. Arkadaşım dediysem öyle değil küçüklüğüm. Neden bu kız araba kullanıyor hemde de bu yaşta? 1 sene Sınıfta Kaldı bu nedenle  arabası var. Aşağıda korna  sesi gelince koşarak aşağı indim kapıda beni bekleyen bir kamyon  görmeye beklemiyorum aslında... -  Büyük kırmızı bir kamyon- BMW bekliyordum ama önüme kırmızı koca bir kamyon çıkınca adeta dilimi yutmuştum. Kırmızı damperli kamyon hareket edince beyaz BMW gördüm. Şaşkınlıktan açılan gözlerim yerine gelmişti ve  derin bir nefes aldım.
- Lan geri zekalı ne bekliyorsun? Diyen Derin  bekletmeden sıkılmış olmalıydı. Hemen koşarak arabaya gittim. Arabaya biner binmez Derin elime önceden yazılmış olduğu mesajlarımı bulunduğu telefonu tutuşturdu. Müziğin sesini biraz daha açtı.
Gönderen: Sürtükella
- Naber yalak
- Bana diyene bak sürtük.
- Senin yaptığın atar bana sökmez sosyete gülü.
- Sen hala uslanmadın mı be-be-ğim?
- Hayır uslandırsana.
- Bekle o zaman canım göstereceğim ben sana bu lafları.
- Zevkle...
Müziğin sesini kıstım ve Derin'e döndüm. Oldukça sinirlenmiştim. Okulun en bela çete üyesinden birisini dövmüştük ve bu yüzden okuldan uyarı almıştık. Anlaşılan bu kız bizden bir öç almak istiyordu.
- Derin bu kız iyi bir dayağı hak ediyor ama bunu okulun içinde yapamayız fazla göze batar.
Derin ağzındaki sakızı çıkartarak dışarıya doğru fırlattı ve bana dönerek;
- O kızı doğduğuna pişman edicem, dedi.
- Ama okulda olmaz.
- Ben cümlemde okulu ifade eden bir kelime kullanmadım gerizekalı
- Bana gerizekalı demenden rahatsız oluyorum Derin!
- Hatırla bakalım biz senle nasıl tanıştık?

      * 8 yıl önce

Lavobada çıkan kavgada 3 kişi birden üzerime saldırmışlardı ve hiçbir savunmada bulunamamıştım. O sırada Derin, beni onların elinden kurtarmıştı ve bana dönerek " kendini koruyamıyorsun gerizekalı" demişti. Bu konuda ona hak veriyordum ama ben büyümüştüm.

- Hatırlamaz olur muyum?
Tartışmamız sonlanana kadar okulun bahçesine gelmiştik. Derin arabayı park ettikten sonra okula doğru yöneldik. Tam sınıfa girecekken önümüzde sürtükella ve yandaşları belirdi. Derin sürtükellayı görünce bi hamle içinde elini kaldıracakken onu kolundan tuttum ve sınıfa çektim.
- Gözde ne bokuma çekiyorsun beni sınıfa, yalak. O sürtükellayı bu güzel benzetseydim. Senin yapacağın iş bu kadar ol...
- Derin, biz bu kızı okulda dövmeyeceğiz demedik mi? Dışarıda tenha bir yerde ipini çekeriz.
- Tamam.
Derin'i sakinleştirebilmiştim sıramıza oturduk. Biraz sonra sınıfa Hasan hoca girmişti. Anlaşılan o ki ders matematikti. Sayılarla aram iyiydi fakat dersleri dinlemeyi pek sevmezdim. Hasan hoca soğuk espirili, komik hareketleri olan saf bir öğretmendi. Derslerinde genellikle sohbet edilirdi.

FIRTINA ÖNCESİ SESSİZLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin