1.BÖLÜM

19 2 0
                                    

"Arel etrafında ne görüyorsun?" iyice bir göz gezdirdikten sonra" şuan olduğum mahallede en yüksek bina dört katli en düşük bina ise tek katlı" dedikten sonraki 4katli binadan beş tane erkek cıktı
" efendim dört katli binadan beş kişi cikti. Aralarından biri sanırım aradığımız kişi. " iyice baktım va aynen bu aradığımız
kişi "Arel takipe başla." -- "emredersiniz."

Ardından cebimden çıkardığım uzun siyah çorapları ve siyah taytı giydim .Ardından
kendimi göstermicek şekilde evlerin çatılarından atlamaya başladım. Diğer çatıya tam atliyacakken oglan telefonu çaldı .
Hemen olduğum yere gunesin tam vurdugu yere uzandim amacım buraya baksa bile beni görememesi. Cantamdan dürbün ü çıkardım ve olan biteni izlemeye başladım. Telefonda konuşurken etrafına bakinmaya başladı.

Siyah giydigim için belli olmayacaktı güneş sayesinde gözleri kamasacak ve bulanacak her tarafı siyah görmek zorunda kalacak. Oğlan ardından telefonu indirdi ve siyah bir jeep geldi

LANET OLSUN! hemen plakasını aldım. O sırada uç el silah sesleri geldi. Takip ettiğim oğlanı vurmuşlardı. Geri ya kalan dört erkek ise jet hızıyla arabaya binip uzaklaştılar .

Oğlan yerde hareketsiz kalınca yanina doğru gitmeye başladım.
Silahın nerden ateş edildiği ni hala anlayabilmiş degilim . Oğlanın yanına tam vardığımda biri omuzunu tutuğunu hissettim. Hemen kolundan tuttuğum gibi yere yapıştırdım

"Kimsin sen? Burada ne isin var ?" bu. bir erkekti. siyah saçlı uzun boylu birisi. " Off belimm... Beni uyarmalarında baya hak lılar mış."
Ne demekti şimdi bu " Acık konuş. " ayağa kalktı ve elini uzatarak . " Ben Meriç Sert bu işteki yeni ortağınım."

uzattığı eli tutum " Arel Apak.O silahı sen mi ateş ettin?" Sorduğumda soruyla gözüm yerdeki çocuğa kaydı. Acıyla yerde kıvranıyordi . Ayağımı ayağının üzerine bastirdim. "bu kanamayı durdurur merak etme. Soruna geri dönelim. sen mi ateş açtın? "


Meriç bana bakarak " Evet bak işte elimizde " pis pis gulerek bana bakt8" seni gerizekali seni aptal bunlar bay b bin yanina gideceklerdi. seni...seni... manyak bi daha bu fırsat nasıl elimize geçecek onca isi berbat ettin." sinir sen tırnaklarını elima batiriyordum. " Hey sakin ol bak elimizde onu konusturabiliriz tamam mi? Hadi simdi patronun yanina gidelim. " dedikten sonra o oğlanı da alıp merkeze doğru yola koyulduk...

AJANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin