2.BÖLÜM

11 2 0
                                    

Meriç ve ben patronla görüşmek için salona doğru ilerliyorduk.
Bir anda alarm çaldı. Meriç " Noldu.?" diyerek bana baktı.
" Kesin geçen olaydaki suçlunun infazı gerçekleşti" dedim.

"Hımm" yoksa bu " Meriç sen yeni misin ??" önüme geçerek "Pek sayılmaz ama burada evet" Naaıl yani yeni biri benle nasıl göreve çıkar ya. " sanırım bu konuyuida patronla konusmamaiz gerekecek " dedim ve yürümeye devam ettik.

içeri girdiğimizde patron yine her zamanki gibi bilgisayarlar ile uğraşıyordu. Bizi gördü " Ooo çoktan tanışmışsiniz bile"derken gözüm bilgisayara kaydı. Benim yani Meriçin mahvettigi operasyonu izliyordu. "Efendim işe yeni başlamış birini nasıl benim dahil olduğu m operasyona gönderirsiniz??" Derken bile gözlerinden öfke forliyordu adeta.

Patron göz isareti yaparak Meriç i odadan çıkmasını söyledi.
"Bak Arel. senin o ise yeni başlamış dediğin kişi senin o yaptığın
bütün deniz operasyonunu ,kara hatta hava operasyonlarını
o da tek bas8na yaptı. Bizim diğer binamızda çalışıyordu
Bu şirketteki en iyi ajanimiz sensin o da senin kadar iyi bir ajan.
Ve bu görevi ikimiz yapacaksınız."

Hımm demek diğer binada ajanlık yapiyormus." Birkaç isi
hallettikten sonra siz başka Yere gideceksiniz. Ve bu ISO orada bitirecek siniz. Bay b kesinlikle orada olacak simdi çıkabilirsiniz geri kalan bütün şeyi. sana Meriç anlatacak."...

Demek Meriç herşeyi biliyordu. " Şimdi git ve eşyalarını topla. Gidebilirsin. " Dışarı çıktım ve Meriç i duvara yaslanmış bi şekilde duruyordu.

"Meriç!! Beni duymuyordu musun? Heyooooooo" sen sonunda duymuştu beni. Meriç " Şimdi her şeyi biliyorsun değil mi?" derken gayet ciddi ve sakindi. ama taki BN konuşana kadar ...

"Neden basta bana basta soylemedin. Ben seni ise yeni başlayan bir çaylak sanıyordum meğerse sende en az benim kadar becerikli bir ajanmisim.Yeni görevden haberin varmiydi
peki.".

Derken bile yerinde duramiyor sağ sola sallanıyordum. " Bende bu sabah saat 05:41 civarı haberim oldu. o yüzden seni operasyonunu izlemeye gelmiştim.Sonra zaten sen de biliyorsunki operasyona ben de dahil oldum. Hepsi Bu." demek isin asli bu imiş . " Peki nereye gideceğiz?. " --"Evet Biliyorum
gideceğimiz yer LONDRA...

AJANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin