Vampire Meetings Hoofdstuk 5: Strange Seeing Again

324 7 2
                                    

Ik had het verkeerde hoofdstuk er net opgezet dus:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selena's p.o.v:

Daar stond mijn ex-vriendje, wie dood hoorde te zijn, tenminste dat dacht ik. Daar stond Gabriël.

Hij zegt "hallo Selena, leuk je weer eens te zien." Hij lacht gemeen en ik keek hem vol met schok en afschuw aan. Hij keek me recht aan en ik zag dat hij freakin' rode ogen heeft. Ik schrik. Hij lacht weer gemeen en vraagt "heb je me gemist Selena? En ja ik heb rode ogen... En ik ben nu weer levend en ik ga wraak op je nemen!" Dan was er een windstoot en was hij weg. Omg dit kan niet gebeuren, dat kan gewoon niet! Wat moet ik nu doen?? Ik ga vanavond nog wel even boodschappen doen. Dan heb ik tenminste mijn gedachten een beetje kwijt.

Julian's p.o.v:

Ik keek toe toen ik Gabriël uit haar huis zag komen Ik kreeg een heel raar gevoel. Wat heeft hij met haar gedaan? Heeft hij haar vermoord? Dan kijk ik nog een keer naar  het huis en zie daar selena voor haar slaapkamerraam staan. Gelukkig heeft hij niks met haar gedaan! Ik besloot om hem te volgen en ik wou uitvinden waarom hij bij Selena was. Ik volg Gabriël met mijn vampierensnelheid. Hij stopt en draait om. Het lijkt alsof hij op iemand staat te wachten. Hij draait zich om naar mij. En ja hoor het was al te laat om te verstoppen, want hij heeft mij al gezien. Hij loopt naar mij toe en zegt "Prins Julian, leuk je weer eens te zien. Ik neem aan dat je mijn bezoekje aan mijn ex-vriendin Selena hebt gezien??"Ik schrok. EX-VRIENDIN?! Dan vraag ik "wat heb je met haar gedaan? En zeg niet dat je haar gewoon hebt bezoekt, want ik ken je wel langer dan vandaag!" Hij schrok, maar grinnikte dan. Hij zegt "ben je verliefd op haar?" Ik schrik, die vraag had ik niet zien aankomen. Opeens word ik boos. Ik zeg dan "dat gaat je helemaal niets aan. We mogen vroeger wel goeie vrienden zijn geweest, maar je hebt mij bedrogen. Dus die vriendschap maakt mij nu niets meer uit! En zo hoor je ook niet tegen mij te vragen, want ik ben en blijf jouw prins. Dus beantwoord mijn vraag. Wat deed je bij Selena?" Hij keek me bang aan, maar antwoordt dan toch met "relax, ik zal het je vertellen. Vroeger was Selena mijn vriendin. Net voordat ik dood ging. We waren aan het rondstoeien bij het Lakehouse. Je weet wel dat huis met dat meer ervoor. Met zo'n hoge cliff? Nou ik kietelde haar daar. En zij duwt mij zo over de cliff het water in. Ik schreewde in het water nog dat het over was tussen ons. Dan werd het water me teveel en ik verdronk... En nu ga ik daarom wraak op haar nemen. Maar eerst ga ik haar martelen. En dan ga ik vermoorden en er is niemand die me kan stoppen, zelfs jij niet!" Hij lijkt woedend en ik schrik ik heb hem nog nooit zo gezien. Maar tegelijkertijd wist ik dat Selena nooit zoiets zou doen. Ik zeg tegen hem 'je kletst uit je nek. Selena zou zoiets nooit doen!' Opeens zegt hij "je vergist je helemaal in haar..." Opeens herinner ik me iets en ik zeg "stop met mijn gedachten lezen! En laat haat met rust!! En by the way wees blij dat je nog leeft, ik kan je nu ook doden hoor als je dat leuker vindt!" Ik ging met mijn vampierensnelheid terug naar mijn vakantiehuisje. Het vakantiehuisje in de mensenwereld. Ik mis mijn 2 broertjes en mijn zusje. Natuurlijk mis ik ook mijn ouders en iedereen eigenlijk wel, Ik heb bijvoorbeeld een tweelingbroer Luck en mijn andere broertje heet Mark. Luck en ik zijn een twee eiige tweeling. Mijn zusje Sophie. En mijn ouders. King Kay en Queen Larissa. Ik weet ook dat ik Selena bijvoorbeeld alles over mij moet vertellen, bijvoorbeeld over dat ik een vampierenprins ben en dat zij mijn soulmate is.

Vampire Meetings (NL versie) -ON HOLD UNTIL FURTHER NOTICE-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu