Vampire Meetings Hoofdstuk 4: Invited

332 7 2
                                    

Selena's p.o.v:

Omg, hij staat hier voor mijn deur! Ik denk dat ik niet meer kan ademhalen. Hij vroeg mij of we nog huiswerk hadden, maar dat hadden we niet. Toen ik dat zei keek hij me aan en keek een beetje balend aan. Het leek wel alsof hij heel hard aan het denken was... Dan herinner ik me iets en ik vraag aan hem "hoe weet je eigenlijk waar ik woon?" Hij keek me aan alsof hij diep aan het nadenken was en dan antwoorde hij "Umhh, noujah je staat in de schoolgids. Dus daar staat ook jouw adres in..." Ik snapte het en zei "oowjah, oke ik snap het" Dan zie ik dat hij nog steeds buiten staat en ik vraag "kom maar binnen hoor!" HIj schraapte zijn keel en onder dat schrapen hoorde ik "dankje". Ik giechelde. Hij komt binnen en kijkt mijn huis verbaasd rond. Okee ik snap wel dat hij dat doet, want eigenlijk heb ik best wel een groot huis... Ik doe mijn haar naar achteren met de rug van mijn hand. Dan zie ik dat zijn ogen rood worden ik vraag "shit, wat is er met je ogen?" Hij lijkt geschokt en draait zich gauw om. Wanneer hij zich weer omdraait zijn zijn ogen weer de normale prachtige blauwe ogen. Ik schrok van mezelf, zo had ik nog nooit over een jongen gedacht... Ik vraag "waardoor kwam dat?" Hij keek me recht in de ogen aan en zei "dat is mijn allergie". Ooww, dat verklaart het. "okee, ik snap het. Allergieën kunnen irritant zijn, ofniet?" Hij knikt zijn hoofd als antwoord en zegt "ja ik word er gek van".  Dan herinner ik dat ik nog tabletten heb en zeg "ik heb nog wel tabletten voor allergie", Hij lijkt te schrikken en zegt "ow nee dat is niet nodig, het is al over." Dan is er een ongemakkelijke stilte. Ik schraap mijn keel. Ik vraag dan "wil je wat te drinken". Hij knikte.

5 minuten later kom ik terug met wat drinken voor hemzelf en voor mij. Ik geef 1 glas aan hem en zeg "alsje, hoe vond je eigenlijk je eerste schooldag op deze school?" Hij zegt "oohh ging wel goed. Alle mensen waren wel aardig. Jij vooral." Ik moest blozen en hij moest  van mijn reactie lachen.

Dan een uur later, na veel praten, moest hij weg. Ik schrok, hopelijk heb ik hem niet weggejaagt... Dan zegt ik hem doei en hij loopt het huis uit. Dan hoorde ik hem een beetje grinniken.

Ik loop naar mijn kamer, denkend. Ik moet toch een keer mijn huiswerk maken. Ik pakte mijn boeken, mijn agena, mijn pen en nam het mee naar mijn bed. Ik ga op mijn buik liggen op mijn bed en maak mijn huiswerk. Dan opeens voelde ik het gezelschap van iemand, ik draaide me snel en zag daar iemand staan die ik nooit verwacht had ooit weer te zien, namelijk.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Haha, cliffhanger! SORRY ik hou van plagen. Maar ik hoop dat jullie het mooi vonden. Allemaal heel erg bedankt voor mijn 132 reads! Graag

VOTE

FAN

&COMMENT

- X Ilona

Vampire Meetings (NL versie) -ON HOLD UNTIL FURTHER NOTICE-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu