Hoi allemaal. Het spijt me zo erg dat ik niet heb kunnen updaten... Het liedje hiernaast gaat over een vrouw maarjah... Dat liedje luisterde ik toen ik aan het schrijven was! Beetje toevallig. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Julian's p.o.v:
Ik kijk mijn zusje aan alsof ze gek is. Ze heeft me net gezegd dat ze Herman (haar mate) en zijn groepje had uitgenodigd. Toen ze dat zei moesten mijn beide broertjes keihard lachen. Toen Sophie vroeg wat er aan de hand was legden de beide broertjes uit dat ik een bloedhekel heb aan Trevor. Daarvan moest Sophie even lachen. Sophie haalt me uit de gedachten "hey Julian, ze kunnen zo elk moment komen. Wees een beetje aardig!"
De bel van de voordeur gaat. We springen alle 4 op van de bank. Sophie is vol met energie en gaat met haar vampierensnelheid naar de voordeur. Mijn broertjes en ik zuchten, maar we volgen haar toch. Wanneer we er zijn is de deur al open en ik kijk verbaasd naar wat er achter hun staan. Er staan gewoon een boel meiden. Ik kijk Luck aan en we trekken allebei een wenkbrauw op. We hebben allebei hetzelfde in gedachten. Laat ik uitleggen hoe dat kan. Omdat wij tweelingen zijn hebben wij soms van die momenten dat wij allebei dezelfde gedachten hebben en hetzelfde doen. En najah omdat wij een royal family zijn kunnen wij de gedachten lezen van iedereen in de familie. Op dit moment denken wij alle drie: "what the fuck!" Dan drukt een jongen uit de groep ,volgens mij heet hij Cole, opeens 3 meiden onze kant op. Hij ziet onze verbaasde blik en zegt "eet smakelijk!" Wanneer het tot ons doordringt wat hij bedoelt schieten we alle 4 in de lach. Nou is het hun beurt om ons verbaasd aan te kijken. Ik lach zo hard dat er tranen over mijn wangen lopen. We drukken alle 3 de meiden weer terug en dan zegt Luck "ten eerste: we drinken niet van weerwolven. Ten tweede: het komt zelden voor dat we drinken." Dan geeft Sophie de jongens een boze blik en Herman vraagt "Sophie? Wat is er?" Sophie kijkt hem recht in de ogen en zegt "ik weet dat we niet drinken, maar je had tenminste wel iemand voor mij mee kunnen nemen!" Van dat lachen Luck, Mark en ik helemaal in de slappe lach. Herman kijkt ons hulpeloos aan en wij trekken onze schouders op. Maar dan lacht Sophie ook. De jongens laten een zucht van opluchting. Dan spreekt Sophie weer en zegt "kom maar mee naar de keuken." Ze geeft Luck, Mark en ik een knikje en wij gaan voor. We gaan met onze vampierensnelheid naar de keuken en we wachten daar tot het groepje en Sophie er ook zijn.
We waren allemaal al een hele poos aan het praten, totdat Herman zegt "ik ben blij dat Sophie mijn soulmate is en niet iemand die heel eigenwijs is." Wanneer hij die zin zegt kijken Mark, Luck en Sophie mij aan en grinniken. Herman die het niet snap vraagt aan ons "wat?" Mark antwoordt met "ooh daar kom je nog wel achter..." Ik kijk naar Trevor en ik vraag "wie is jouw soulmate?" Hij kijkt me ook aan en zegt "ik twijfel tussen 2 mensen." Ik kijk hem vragend aan en hij zegt "tussen Amy House en Selena McBusch." Mijn broertjes en mijn zusje pakken mijn arm wanneer hij de laatste naam noemt. Eerlijk gezegt dat is ook maar goed ook. Trevor vraagt wat er is en Sophie zegt "Selena is de soulmate van Julian." Trevor slikt en zegt "sorry man. Dan is Amy mijn soulmate en ik weet nu al dat ze dat niet heel grappig gaat vinden..." Ik grinnik en zijn groepje heeft de slappe lach. Mark snapt het niet en vraagt "wat is er?" Trevor zegt "Ik heb 3 maanden met Amy gehad. Maar ik had het gevoel dat ze me gebruikt en toen heb ik het uitgemaakt en nou is Amy boos. Want Amy is namelijk altijd degene die het uitmaakt." Hij zucht en kijkt mij weer aan. Hij vraagt "weet Selena het al?" Ik knik en zeg "ze weet dan ik een vampier ben en mijn broertjes ook. En ze weet ook dat zij mijn soulmate is." Dan vraagt Cole "waarom flirt ze dan met Trevor?" Ik zucht en zeg chagerijnig "om mij jaloers te maken en om wraak te krijgen. Ik weet waarom ze dat doet, maar dat zeg ik niet. Ik moet wel toegeven het jaloers maken werkt wel." Iedereen ,behalve ik, moet lachen. Ik kijk naar Luck en hij zegt "komt vast wel goed..."
Opeens beginnen alle weerwolven te snuiven. Dat betekent Sophie ook, omdat ze half weerwolf en half vampier is. Ze staan allemaal op wanneer er een meisje tevoorschijn komt. Herman loopt naar haar toe en vraagt "Wat doe je hier? En hoe lang ben je hier al?" Het meisje kijkt mij aan en zegt "lang genoeg om jouw probleempje met Sel te horen." Ik kijk haar vragend aan en vraag "Sel?" Ze moet giechelen en zegt "ik ken haar. Ik ben in dezelfde squad als haar. En zij is de headcheerleader. En ze is hetzelfde als ik ben, ik ben alleen deels weerwolf." Ik kijk haar vragend aan en ze zegt "ik kan je niet vertellen wat ik ben. De enigste die het weet is Herman. Ik weet niet of Selena het zelf ook wel eens weet, maar het is haar taak om het aan jou te zeggen." Ik knik en vraag "wie ben jij eigenlijk?" Ze kijkt naar Herman en hij knikt. Dan zegt ze "ik ben het zusje van Herman. Ik heet Kyra. Ik kan je eigenlijk wel helpen met Selena." Ik knik en zeg "heel graag!" Ze zegt giechelend "eerste tip: blijf zoveel mogelijk contact met haar hebben." Ik zeg "bedankt".
Opeens heb ik het gevoel dat een mes door mijn hoofd word gestoken. Ik schreeuw en iedereen kijkt mij verbaasd aan. Opeens staan Mark, Luck en Sophie naast mij. Sophie roept naar Mark "haal Selena op! En snel!!" Mark knikt en verdwijnt, binnen 5 minuten is hij weer terug met Selena naast hem. Ze kijkt verbaasd om zich heen en wanneer ze iedereen ziet staan, zie ik dat ze het niet meer volgt. Sophie loopt naar haar toe en zegt "hoi ik ben Sophie. Het zusje van Julian. Heb je last van je hoofd?" Selena knikt en zegt "ik kan en mag niet zag hoe het komt, maar het is geestelijk en lichamelijk." En boem, dat deed zeer. Waarom kan en mag ze het niet zeggen tegen mij? Vertrouwd ze me niet?? Dan vraagt Selena "okay, dit is heel raar. Maar op het ene moment sta ik nog buiten aan de straat en dan opeens sta ik hier. Hoe kan dit?" Sophie zegt "Mark heeft je hierheen getransporteerd." Selena knikt.
Kyra stapt achter Herman weg en zegt "heyy girll!! Leg je hand op Julian's hoofd". Ze knikt en zegt "hey Kyra!" Selena loopt naar mij toe en als ze ondertussen Trevor ziet trekt ze haar wenkbrauwen vragend op. Wanneer Selena bij mij is legt ze haar handen op mijn hoofd en de pijn trekt langzaam weg. Hmmm, toch wel handig zo'n soulmate band. Selena vraagt "wat doen hun hier?" Sophie kijkt naar het weerwolven groepje en zegt "ze zijn op visite." Ik zie dat Selena het nog steeds niet begrijpt en het ook niet gelooft, maar ze laat het toch.
JE LEEST
Vampire Meetings (NL versie) -ON HOLD UNTIL FURTHER NOTICE-
VampiriSelena McBusch is een mooi meisje van 16 jaar oud. Elk normaal meisje is dan ook jaloers op haar. Selena is altijd vriendelijk voor de mensen. Ze krijgt altijd alles wat ze wil, maar ze wil niet langer leven zoals dat. Niet dat ze verwend ofzo is. J...