Selena's p.o.v:
Ik kijk omhoog en ik zie Amy over mij heen gebogen staan. Ooohh god, ze kijkt bezorgd! Ze roept dan "o my god, het spijt me zo, zo, zo erg Selena!!" Ik zeg gauw "aaghh geeft niet! Kan iedereen gebeuren..." De reden dat ik het gauw zei is omdat Amy soms gewoon door kan ratelen. Ik hou van haar (als een vriend dan) maar soms....ughh. Ze steekt haar hand uit... oowjah ik ben nog steeds op de grond... Ik neem haar hand dankbaar aan en ze trekt me op. Wanneer ik recht op sta gaat net de bel. Saved by the bell! Ik geef haar snel een knuffel en ik loop naar mijn les.
Ik zit bij Nederlands. Man... die vent blijft maar doordrammen! Ik krijg er gewoon barstende koppijn van! UGHH....STOP MET PRATEN! Ik zucht diep. Trevor kijkt achterom en kijkt me grinnikend aan. Ik geef een geïrriteerde blik terug. Trevor kon gelukkig nog maar net zijn lach in houden. Ik voel dat iemand me aanstaart, wanneer ik om me heen kijk zie ik dat het Julian was die me aanstaarde. Omdat hij kijkt geef ik Trevor een flirtigerige knipoog. Trevor moet daarvan blozen. Wachtt... Trevor en blozen? Hij schrijft iets op een briefje en ik kijk verbaasd naar Trevor wanneer het briefje op mijn tafel landt. Ik lees gauw wat er op staat. Er staat: wil je in de pauze bij mij en de boys staan? Ik knik naar hem en hij knikt terug als teken dat hij het begrepen heeft. Ik kijk triomfantelijk naar een giechelende Mara. Dan kijk ik snel naar Julian. Ooeepss hij kijkt wel heel boos... Jongens...ughh ik heb er echt een woordenboek voor nodig!
De bel gaat en ik loop naar de kantine. Wanneer ik naar Trevor's groepje toe loop, merk ik dat Julian's ogen elke beweging van mij volgt. Ik tik Trevor op de schouder en hij draait zich om. Wanneer hij ziet dat ik het ben, slaat hij een arm over mijn schouder heen. Hij trekt zich naar me toe en de jongens fluiten. Ik kijk ze lachend aan. Dan maakt een jongen -die volgens mij Herman Bjorg heet- een grap. Iedereen moet lachen, want ik moet toegeven het was behoorlijk grappig.
Julian's p.o.v:
UGHH ik kan die Trevor maar niet uitstaan! Hij blijft zich maar opdringen aan Selena. MIJN Selena. MIJN soulmate. Ik word woedend wanneer Trevor Selena nog dichter naar hem toe trok. Voor mijn gevoel stond ze al veel te dichtbij bij die freak. Mark komt aan gelopen en zegt "dude, beheers je. Je schrikt Selena alleen maar meer af wanneer je nu iets doet." Ik moest even denken aan de dag dat ik haar kusde. Ik weet niet wat me overkwam, maar het was zo'n sensatie. Ik wou iets zeggen, maar toen rende ze weg. Jammer genoeg.... De bel brengt me weer terug in de realiteit, waar Selena mij nu negeert. Ik loop naar mijn klas. 2 UUR engels! Ik haat engels, maar een kleine troost voor mij is, Selena is er ook!
Het 1ste lesuur van engels wordt afgerond met de bel. Dan stokt mijn adem. Ik ruik iemand die ik heel erg heb gemist sinds ik hier ben. Ik vraag snel aan de leraar of ik naar de wc mag. Hij knikt. Ik ren gauw de deur uit. Wanneer ik haar zie staan, transporteer ik haar naar een verlaten steegje. Ze draait zich langzaam en wanneer ze me ziet rent ze naar me toe en giechelt ze... mij lieve zusje Sophie. Ze zegt "hoi Julian, ik heb je gemist!" Ik knik en vraag "wat doe je hier?" Ze schraapt haar keel, wetend dat ik weet wanneer ze liegt. Ze zegt "hetzelfde als Mark en Luck." Ik zucht diep. Ze zegt "aaahh please Julian, ik wil haar zo graag ontmoeten!!" Ik schud mijn hoofd en ik zeg "ga naar huis toe, er ligt een foto in mijn bureaula van haar. Dit is alles wat ik je kan laten zien." Ze lijkt teleurgesteld en vraag "mag ik dan haar adres? Dan kan ik haar stalken!" Ik moet grinniken, mijn zusje en haar gekke ideeën. Zij lacht ook. Oowjah gedachten lezer... Dan zegt ze "ooohh wacht.... je hebt een foto van haar? Stalker much?!'Ik kan mijn lachen niet langer in houden en ik schiet in de lach. Mijn zusje kijkt me geschokt aan, waardoor ik nog harder lach. Ik zeg "ga, ik moet naar de les. Ik zie je thuis!" Ze knikt en weg is ze. Ik transporteer mezelf naar de deur van het lokaal. Ik klop op de deur en loop naar binnen. Ik ga weer zitten. Ik kijk naar Selena en ik betrap haar erop dat ze naar me staart. Ik grinnik. Opeens krijg ik hele erge honger. Selena wijst naar haar ogen en dan naar mij. Ik snap het, omdat ik honger heb, heb ik een rode glint in mijn ogen. Ik vorm met mijn mond het woord bedankt en ze knikt alsof het niks is.
Pff eindelijk thuis. Weer zo'n lange dag gehad. Ik loop naar mijn kamer en zie Sophie naar de foto staren. Sophie is 2 jaar jonger dan mij, ik ben 18 dus daardoor is zij 16. Netzoals als Selena eigenlijk. Omg ik ken haar nog maar een paar dagen en ik denk nu al constant over haar.... Ze draait zich om en zegt "omg ze is zo knap! Je hebt wel een goeie uitgekozen broer!" Ik grinnik, zelf had ze verstand ervan wanneer ik iemand knap vindt, natuurlijk is ze geen lesbie ofso maar ze steunt me gewoon altijd. Dan wordt haar blik een beetje wazig en ik vraag wat er is. Ze zegt "ik heb mijn soulmate gevonden en het is Herman Bjorg." Die naam kwam me heel bekend voor en dan heb ik zo'n vermoeden. "Is dat diegene die altijd die bij Trevor's raar geurende groep loopt?" Ze kijkt me nieuwsgierig aan. Oowjah ze weet niet wie Trevor is en ook niet wat ik met raar geurende bedoel. Maar serieus die groep heeft een andere geur dan een mens heeft. Ik zeg "ten eerste: laat maar, ik ontmoet hem toch nog wel. Ten tweede: wat voor wezen is hij?" Ze kijkt me aan en zegt voorzichtig "hij is DE weerwolfprins." Ik roep "WEERWOLFPRINS BEN JE WEL GOED BIJ JE HOOFD?" Ze lijkt geschokt van mijn reactie. Ik zeg "sorry, doe wat je wilt..." Ze knikt en zegt "er is trouwens een hele groep van zegt hij." Ik denk na, als hij in die groep zit en hij loopt in Trevor's groep dan betekent dat dat Trevor ook een weerwolf is. Opeens waren de puzzelstukjes in elkaar. Ik heb zijn grootste geheim ontrafeld en als ik dit Selena vertel wil ze vast en zeker helemaal niets meer met hem te maken hebben. Ik zeg ook tegen Sophie "als die idioot je iets aandoet, vermoord ik hem." Ze slikt, wetend dat ik het meen. En ik ga Selena helemaal overwinnen. Ik ben er gewoon overtuigt van, ze mag me niet negeren en afwijzen! Ze is zo mooi en ik wil met haar zijn!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vote comment en fan
Please dat zou heel veel voor mij betekenen!
-x ilona
JE LEEST
Vampire Meetings (NL versie) -ON HOLD UNTIL FURTHER NOTICE-
VampireSelena McBusch is een mooi meisje van 16 jaar oud. Elk normaal meisje is dan ook jaloers op haar. Selena is altijd vriendelijk voor de mensen. Ze krijgt altijd alles wat ze wil, maar ze wil niet langer leven zoals dat. Niet dat ze verwend ofzo is. J...