Vampire Meetings Hoofdstuk 2: The Meeting (de ontmoeting)

351 8 4
                                    

Selena's p.o.v:

De nieuwe jongen helpt me met opstaan, door zijn hand uit te steken ik neem hem aan. Ik sta op en zeg "bedankt dat je met hebt geholpen met opstaan". Hij glimlacht en zegt "de volgende keer moet je beter oppassen". Ik snoof boos en zei boos terug "ik deed helemaal niks verkeerd, want jij liep aan de verkeerde kant van de gang!" HIj leek een beetje van de wijs gebracht en ik dacht "goh wat een idioot!" Ik keek hem aan in zijn prachtige ogen en dacht "oh-oh een idioot met hele mooie ogen". He glunderde en ik keek hem verbaasd aan over wat hij nou weer te glunderen had. Ik vroeg "wat?". Hij negeerde mij vraag en zei "laten we opnieuw beginnen! Hoi, ik ben Julian Addams. Ik ben nieuw hier op school. Leuk je te ontmoeten! Wat is jouw naam?" Ik keek hem even dom en dacht "waar is hij mee bezig?" Dan begreep ik het... en antwoorde "Hoi, ik heet Selena McBush." En ik voegde er sarcastisch bij "leuk jouw ook te ontmoeten". Hij moest even lachen en zei "vuurig, dat mag ik wel". Ik bloosde en hij zei "oohh", En was even nieuwsgierig waarom hij dat zei en vroeg hem waarom hij dat zei. Hij zei "je bent zo schattig wanneer je bloost". Ik bloosde nog erger en schaamde mij voor het blozen. Dan vroeg hij van onderwerp van veranderd, gelukkig "weet jij waar lokaal 52 is? Ik ben een beetje verdwaald". Ik zei "nou.... dan loop je inderdaad helemaal de verkeerde kant op. Volg mij maar gewoon, want ik heb daar ook les." Hij volgde mij, zonder de hele tijd niks te zeggen. Maar het was nou ik weer niet zo, vreemd genoeg, dat het ongemakkelijke situatie was. Dit kwam een beetje raar over bij mijm, want normaal kan ik niet stoppen met praten...

 Na 5 minuten lopen waren we daar. Ik klopde op de deur en liep naar mijn plaats, ondertussen de vragen beantwoorden van mevrouw Hutten waarom ik zo laat was. Julian stond daar nog bij de deur en vroeg waar hij kon zitten. Mevrouw Hutten antwoorde "ga maar naast Selena zitten". Hij liep naar de stoel naast mij en ging zitten. Opeens hoorde ik naast mij "ze is wel knap". Ik vroeg aan Julian wat hij zo net zei en hij keek mij opeens raar aan. Ik dacht "oopsie, dit is heel erg schaamend". Hij had een grinnik over zijn gezicht. Hij doet net alsof ik gek ben!

Eindelijk gaat de bel van mijn laatste uur! Eindelijk vrij!! Ik liep uit het lokaal, gaf Amy en Mara als afscheid een knuffel en zei tegen hun "zie jullie overmorgen". En ik stapte in mijn auto. Opeens had ik een onbehaaglijk gevoel dat iemand mij aan het bekijken was. En ik keek achterom, maar zag niemand. Ik had een slecht gevoel in mijn onderbuik. Ik deed snel mijn sleutels in het stopcontact en reed weg, niet merkend dat iemand mij volgde, rennend achter mijn auto aan.

Wanneer ik eindelijk thuis was, rende ik naar de deur. Maarjah ik heb altijd zulke pech en valt nog eens de huissleutel op de grond. Ik keek snel achter me en gritste de sleutel van de grond en opende de deur. Dan rende ik naar boven en deed mijn deur op slot en mijn raam potdicht. Ik zuchtte en schraapte mijn keel. "je moet toch een keer huiswerk maken", zei ik tegen mijzelf. Ik pakte mijn boeken uit mijn kast, pakte mijn agenda erbij en nam de boeken mee naar mijn bed en maakte daar mijn huiswerk. Ik merkte niet dat iemand 2 rode ogen mij aan het observeren waren vanuit het raam. Ik kreeg een raar gevoel en keek naar de raam, maar zag daar niks bijzonders. "k begin raar te worden", dacht ik.

Dan gaat de bel van de voordeur. Ik open mijn deur van het slot en ren de trap af, naar de deur. Ik verwachte dat mijn ouders daar stonden en hun sleutel weer eens waren vergeten. Ik opende de deur en zei "mam.........." MIjn adem stokte als ik zag wie er tegenover mij stond.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vertel me als je het leuk vindt, tips hebt of natuurlijk gewone opmerkingen.

Nou Vote, Fan and comment XD.

Love you all

-x Ilona

Vampire Meetings (NL versie) -ON HOLD UNTIL FURTHER NOTICE-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu