"Tanrım, sen insanları keşfetmiş fakat kendini keşfedememişsin, Yoongi."
"Ne demek istiyorsun?"
"Şuna baksana, bana karşı koyamamaktan korkuyor sürekli yatağın ucunda oturuyorsun. Belki erkeklerden de hoşlanıyorsundur ha?!"
"Her an avına saldıracak bir çıta gibi tetikte olduğun için olabilir mi acaba?"
Bunun üzerine Yasu kocaman gülümsedi, ellerini pençe haline getirip yatağın üzerinde Yoongi'ye doğru emekleyerek "Hrrr" diye hırlamaya başladı.
Avının üstüne kapanıp uzanırken Yoongi'nin kollarından kavrayıp yer değiştirmelerini sağladı. Kendisi yatakta uzanırken Yoongi de üzerinde uzanmıştı. Yoongi'nin başını göğsüne yaslıyken kulağı da akışı gittikçe hızlanan kalbine dayalıydı.
Bir süre sessizce Yoongi'nin arkada açtığı eski bir müziği dinlerlerken Yasu kendisine bu ad verilmeden önceki bir kaç anısını hatırladı bu şarkıyla. 17 yaşındaydım, diye cümleye başlayacakken Yoongi konuşmaya başlamış o yüzden hikayesini anlatmayı bir sonraki sefere ertelemişti.
"Metrobüs. Seni ilk orada gördüm. Iş çıkışıydı.Ben bir insan kaşifiyim. Sıkıcı bir günü insanları izleyip ne gibi hikayeleri olabileceğini düşünerek telafi etmeye çalışıyordum. Sonra üniformalar içerisinde afiş dağıtan seni gördüm. Uzun uzun izledim, hikayeni tahmin etmeye çalıştım. Lise öğrencisi olduğunu düşünsem olmuyordu. Üniversiteli desem üniforman vardı. Yüzüne baktığımda da sürekli gülümsüyordun. Izlenimlerime göre parlak bir çocuktun. ama sonra gülerken dudakların her seferinde yer çekimine yenik düşüp aşağı kıvrılıyordu. Hangisinin masken olduğunu düşündüm. Mutlu muydun, mutsuz mu? Sonra cevabı buldum. "
"Neymiş cevabın Christopher Columbus amca?"
"Bir insan yüzüne mutsuzluk maskesi takmaz. Fırsatı varsa taktığı maske bu olmaz. Kendisini daha güçlü gösterecek, kusurlarını saklayacak bir yüz seçer."
Yoongi konuşurken Yasu aniden yerlerini değiştirip tekrar üste çıkmış, büyük ellerini Yoongi'nin ensesine yerleştirip pembe dudaklarına derin bir öpücük bahşetmişti.
Yoongi keşif işini tamamlamıştı. Sıra Yasudaydı.
Yasu da usta bir beden kaşifiydi. Yoongi kendisini nasıl keşfettiyse o da Yoongi'yi öyle keşfedecekti, fakat kendi tarzıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasu 安 | yoonkook
Short Story⎾tamamlandı⏌ "Seni keşfetmek istiyorum, Yasu!" "Bak Yoongi, keşfetmekten kastın ne bilmiyorum. Ama burada keşfedilen tek şey bedenler. Anlıyor musun?"