chapt. ⓶

3K 359 39
                                    

Yasu'yu gördükten sonra hiçbir insanın hayatı onunki kadar ilgisini çekmedi, iki hafta boyunca bir parçası onu görmeyeceği yollardan geçmesini sağlarken bir parçası da hala onu görmek, tanımak istiyordu. 14 günün sonunda koşa koşa vardığı river side adlı otelde Yasu'nun odası için gerekli olan ücreti ödedi. Merdivenleri de ikişer üçer adımlayıp karmaşık duygularla ayrıldığı otel odasına son hız daldı.

"Seni keşfetmek istiyorum, Yasu!"

Odaya girdiğinde Yasu üzerinde içini gösteren saten beyaz gömleği ve dar pantolonuyla yatakta uzanmış tavanı izliyordu. Anımsadığı sesi duyunca gözlerini kapıya çevirip Yoongi'ye bakmış ve " Tekrar geleceğini bilmiyordum" demişti.

Yoongi Yasu ile ilgili bir şeyi daha keşfetmişti o sırada. Bu onun karşısına aniden çıktığı ikinci seferdi ve ikisinde de genç olan sakin bir şekilde gözlerini bir yere dikmiş derin derin düşünüyordu. Bunu yanından ayrılınca defterine not etmeyi kendisine hatırlattı.

"Sen benim ismimi unutmamışsın ama görünen o ki benim balık hafızam seninkini çoktan silmiş" dedi Yasu.

Ilerleyen günlerde Yoongi bir şey daha öğrenecekti. Yasu onun ismini her seferinde hatırlamayacak ve Yoongi bıkmadan ismini onun dudaklarından duymak için zikredecekti.

"Min Yoongi. "

Tıpkı şimdiki gibi.

"Bak Yoongi, keşfetmekten kastın ne bilmiyorum ama, burada keşfedilen tek şey bedenler. Anlıyor musun?"

٨٧٨

Anladığınız üzere bugün tamamlanır bu kitap

yasu 安 | yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin