chapt. ⓺

3.4K 371 313
                                    

Yoongi gece üç buçukta gözlerini araladığında Jungkook her zamanki pencere kenarında, onun odasına geldiği ilk gündeki gibi sigara içiyordu. Üzerinde sadece baksır varken sadece gece lambasının aydınlattığı loş ışık altında resmedilmiş güzel bir tablo gibi görünüyordu.

Yanına ulaşıp bacakları birbirine temas ederken Jungkook'un elleri arasındaki sigarayı alıp içine derin bir nefes çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanına ulaşıp bacakları birbirine temas ederken Jungkook'un elleri arasındaki sigarayı alıp içine derin bir nefes çekti. Dumanı özgür bırakmadan Jungkook'un dudaklarına ulaşıp tutkulu bir veda öpücüğü verdi.

Jungkook belini kavrayıp- bu Yoongi'nin en sevdiği seydi- öpüşmeyi derinleştirince, Yoongi bugün eve gitmemeye karar verdi.

Gün aydınlanana kadar pikapta çalan müzik eşliğinde içki içip dans ettiler. Ardından tekrar bir bütün oldular. Tekrar dans ettiler.

Yavaş yavaş uyanıp sokaklara dökülen insanları izlerken, Yoongi de kıyafetlerini giymeye başladı.

Kapıya doğru ilerlerken Jungkook pencere kenarında oturmuş gidişini izliyordu.

Yoongi kilidi çevirip kapıyı açacağı sırada omzundan çevrildiğinde anında kollarını Jungkook'un boynuna dolayıp kendisine kısa kısa öpücükler veren gence karşılık olarak daha tutkulu ve uzun bir öpücük verdi.

Nefes nefese, alın alınayken "Bu gece tekrar geleceğim" dedi Yoongi.

Burukça gülümseyen Jungkook'un ardından kapıyı açıp uzun koridora çıktı. Lobide anlaştığı saati aştığı için fazladan ücret öderken yanından geçen herkesi selamlayıp günaydın diyen ve kendisini de selamlayan esmer, yakışıklı gence gülümsedi.

***

Akşam işten çıkıp metrobüse uğramadan direk otele gitti. 48 numaralı odanın ücretini ödeyip kaç saat edeceğini hesaplamadan tüm parasını ortaya koydu.

Koridorları büyük heyecanla aştı. Içindeki arzu şimdiden nefes nefese kalmasını sağlıyordu. 48 numaralı odaya ulaştı. Kapıyı açtı.

Jungkook yoktu.

Tanımadığı bir adam üstündeki saten kıyafetlerle yatakta uzanmış kendisine bakıyordu.

Jungkook Yoongi odadan çıkacağında Dışarıda izlediği insanların arasından otele giriş yapan Taehyung'u görmüştü. Yoongi giderken veda etmediğini söylemişti fakat veda eden kendisiydi.

Beklediği insan gelmişti.

O günden sonra Yoongi metrobüste afiş dağıtan o genci görmeyi bekledi. Gözleri sadece onu ararken diğer insanların hikayelerini merak etmedi. Metrobüste göremediği genci , sayısız kere birlikte oldukları otel odasında bulabileceğini düşündü.

Fakat Yoongi boynunda, göğsünün hemen üstünde kolye olarak taşıdığı keşfetmiş olduğu en güzel mücevherini bir daha göremedi.

***

end. böyle kısa one shot tadında bir şey oldu. nasıldı sizce?

yasu 安 | yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin