Gözlerini açtığında bi sandalyede bağlı olarak oturduğunu gördü. En son ali ile beraberdi buraya nasıl gelmişti?
Ayaklarını oynatmaya çalışıyordu ama o kadar sıkı bağlanmıştı ki bi türlü kurtulamıyordu son gücü ile bağırmaya başladı belki sesini duyan olursa onu kurtarabilirdi.Selin:Kimse yok mu! Yardım edin!
Selin böyle bağırırken odanın kapısı açılmaya başlandı kapıyı açan kişiyi görünce gözlerine inanamadı nasıl olmuştu bu?
Selin:O_orkun
Orkun:Uyandın mı?
Selin:Neden kaçırdın beni!
Orkun:Merak etme sevgilim herşey güzel olacak:)
Selin:Hastasın sen hasta! Ali seni bulduğunda öldürecek!
Orkun:Alinin ayağa kalkabileceğini sanmıyorum:)Selin:Naptın ona!
Orkun:Hiç hiç bişey yapmadım:) Ama geçici olarak servis dışı olabilir:)
Selin:Orkun yalvarırım çıkar beni burdan!
Orkun:Sen biraz dinlen hayatım sonra seni almaya gelicem:)
Selin: Orkun!Orkun dışarı çıktığında Selin ağlamaya başladı neler oluyodu?En önemlisi Ali iyimiydi? O kadar çok korkuyordu ki ona birşey olursa kendini asla affetmeyecekti.
***
Olaydan sonra mertoğlu konağında büyük bir sessizlik hakimdi Ali bi oraya bi buraya dolanıyor ve selini kimin kaçırdığını düşünüyordu kim yapabilirdi bunu? Kim cesaret edebilirdi böyle bi şeye?Savaş:Ali?
Ali:Bi haber var mı?
Savaş:Hayır bekliyoruz
Ali:Kim yapar Savaş? Kim ne ister benim koca gözlümden?
Savaş:Bilmiyorum kardeşim ama bulucaz bulacaklar bütün emniyet ekipleri seferber oldu bulucaz SeliniAli:Bulucaz dimi?
Savaş:Söz veriyorum kardeşim bulucaz.***
Selin gözlerini açtığında hala aynı pozisyonda elleri bağlı olarak oturduğunu gördü ve ağlamaya devam etti ali kim bilir nasıldı herkes perişan olmuştur diye geçirdi içinden dışarı baktı hava çoktan kararmış ay ışığı odayı aydınlatıyordu o dışarıyı izlerken Orkun odaya girip onu izlemeye başladı. Selin onun geldiğini fark etmemişti bileOrkun:O kadar güzelsin ki:)
Selin:Hii!
Orkun:Özür dilerim korkutmak istemedim. Bak sana yiyecek bişeyler getirdim bide giyecek şeylerSelin:Neden yapıyorsun bunu?
Orkun:Çünkü seni kimseyle paylaşmak istemiyorum! Seni aliden daha çok seviyorum!
Selin:Seninki sevmek değil seninki takıntı haline gelen bişey sadece!
Orkun:Neyse şimdi seni çözelim rahat rahat yemeğini ye sonra üzerini giyOrkun Selini çözüp odadan çıktı Selin ayağa kalkıp etrafa bakınmaya başladı camlar sımsıkı kapalıydı üzerini giyip birşeyler yedi. Odadaki yatağa oturtup ağlamaya başladı
Selin:Mavim...
3 GÜN SONRA...
Bişeyi merak ediyorum... Sizede oldu mu hiç?
Onu çok özleyipte sarılamamak yokluğunda yatağında yatıp anıra anıra ağladığınız oldu mu hiç?
Peki evin sessizliği sizi korkuttu mu?
Onun ne halde olduğunu düşünmekten uyuyamadığınız?
Bana oldu...
Yere düşmesi bi ömür sürüyor...Selin tam üç günden beri yok hepimiz onu arıyoruz ama bi türlü yok sanki yer yarılmış içine girmiş gibi Onsuzuzluğa alışmak mümkün değilmiş...
Savaş:Ali telefon
Telefonu cebimden çıkarıp kimin aradığına bakıyorum numaraya uzun süre bakıp kimin aradığını anlamaya çalışıyorum bu sırada Savaşı nazlı çağırıyor ve yanımdan ayrılıyor bende ayağa kalkıp aramaya yanıt veriyorum...
Ali:Alo?
Orkun:Selam ali naber?
Ali:Sen kimsin?
Orkun:Tanımadın mı Orkun ben?
Ali:Neden arıyorsun beni?
Orkun:Duyduğuma göre selini kaçırmışlar
Ali:Arıyorlar hala
Orkun:Aslında ben biliyorum:)
Ali:Neyi?
Orkun:Fazla uzatmayacağım Selin benim yanımda merak etme
Ali:Ne diyosun lan sen!
Orkun:Selin benim yanımda:)
Ali:Lan! Seni bulduğumda öldürecem! Nerde lan Selin!
Orkun:Şhht sakin ol şampiyon Selin iyi uyuyor
Ali:Nerde Selin!
Orkun:Şu an kapının önünde bi yığın polis var onları ayağa kaldırmak istemiyorsan ve selinin zarar görmesini istemiyorsan ordan sessizce ayrıl ve uçuruma gel telefonu açık tutAli yavaşça telefonu cebine koyup arabaya yürüdü. Arabanın kapısını açıp bindi ve hızla uzaklaştı telefonu kulağına koyup konuşmaya başladı
Ali:Bindim geliyorum. Ben gelene kadar seline sakın bişey yapma
Orkun:Merak etme onu senden daha çok düşünüyorumAli ne kadar hızla gittiğini bilmiyordu herşey yanında hızlı bi şekilde geçiyordu en sonunda arabayı durdurup hızla seline koşmaya başladı Selin ise hem ağlayıp hem bağırıyordu.
Selin:Gelme! Mayın yerleştirdi Ali! Yalvarırım beni seviyorsan orda kal!
Ali:Olmaz koca gözlü kız! Seni bırakamam!Selin:Bu sefer yapmak zorundayız!
Eğer bana bi_
Ali:Sus! Sana hiç bişey olmayacak! Anladın mı? Beni bırakıp gitmek yok!
Selin:Seni çok seviyorum mavi bunu sakın unutma
Ali:Selin...İkisi de birbirlerine bakıp ağlamaya devam ettiler ali ise derin bir nefes alıp yavaş adımlarla seline doğru yürümeye başladı
Selin:Ali! Gelme!
Ali:Ölürsekte beraberiz be gece güzeli!Ali yavaş yavaş ilerlerken bi yandan da mayına basmamamya çalışıyordu. Son adımı atacağı sırada bişeye bastığını fark etti ve durdu Selin ise kafasını hayır anlamında sallayarak ağlamaya başladı
Selin:Hayır! Hayır! Ali!
Ali:Tamam sakin ol koca göz:) beni hep böyle çok sev olur mu? Asla Vazgeçme aşkımızdan hep böyle temiz berrak olsun sevdamız... O kadar güzel seviyorsun ki beni bazen varlığından şüphe etmemi sağlıyorsun... Seni çok seviyorum aşkım tek aşkım...Selin:Merak etme burdan beraber dönücez eve ben yine senin göğsünde uyuyup kalıcam sen saçlarımı okşayıp uyandırırcaksın sabah ama pes etmek yok mavi bizim aşkımızda pes etmek yok! Gitmeyi aklından çıkar bitmeyi unut mavim...
Ali derin bir nefes aldı ve gökyüzüne baktı sessizce birbirlerine bakıp ağladılar sonra siren sesleri duyulmaya başlandı. Bomba imha ekibinden biri gelip alinin yanına yaklaştı ve mayınların düzeneyini kapattı görevli alinin ayağını yavaşça kaldırıp ağırlık koydu diğer ekipler ise selini almış kenara oturtmuş sakinleştirmeye çalışıyorlardı ali seline doğru koşmaya başladı. Aralarında bi iki santim kalmıştı ali adımını atıp yürüyeceği sırada bi patlama sesi duyuldu. Ama patlayan bomba değil silahtı ve bu kurşun alinin tam göğsüne saplanmıştı.
Selin:ALİ!
Ali yavaşça yere yığılıp öylece yerde kaldı Selin hızla onun yanına koşup kafasını göğsüne yasladı ve sallana sallana konuşmaya başladı. Sinirleri alt üst olmuştu.
Selin:A_ali aç gözlerini! Sen olmasan ben yaşayamam! Aç o gökyüzü gözlerini açta yaşadığımı hissedeyim!
Ali:S_seni çok s_seviyorum
Selin:Bende seni mavi hemde herşeyden çok! Ama dayan bak ambulans gelir şimdi...
Ali:Ö_özur dilerim...Alinin bilinci kapanmaya başlar ambulans geldiğinde aliyi yavaşça sedyeye koyup ambulansa bindirip yola çıktılar Selin alinin elini bi kez olsun bırakmıyor ve ağlamaya devam ediyordu.
X:Hanımefendi yakınlarınıza haber verseniz iyi olur.
Selin alinin cebinden telefonu alıp savaşın numarasını tuşladı. İkinci çalışta açan Savaş hemen konuşmaya başladı.
Savaş:Nerdesin kardeşim sen! Seni nasıl merak ettik! Olum selini bulduk lan!
Selin:S_savaş
Savaş:Selin iyi misin?
Selin:Ben iyiyim ama a_ali çok kötü Savaş
Savaş:Noldu aliye?
Selin:Biri onu vurdu
Savaş:Tamam tamam sakin ol biz şimdi toparlanıp geliyoruz hangi hastahaneye gidiyorsunuz?Selin:H_hep gittiğimiz hastahaneye gidiyoruz
Savaş:Tamam geliyoruz şimdiSelin telefonu kapatıp cebine koydu ve hastahaneye gittiler aliyi hızlıca ambulanstan indirip müdahale odasına aldılar... Selin ise ordaki koltuklardan birine oturup iyi haber gelmesi için dua ediyor ve alinin sağ salim çıkmasını bekliyordu
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Mucizelere Gebe
HumorKim bilir belki hiç ummadığınız anda aşk kapınızdan içeri sızabilir...