Mislite da ekskurzije nekada nešto lijepo donose? Ne,nikada i nisu,ali meni jesu i ta ekskurzija će mi ostati u vječnom pamćenju. Bila sam od jutra loše volje jer drugarica koja je trebala sjediti sa mnom nije se pojavila,bila sam bijesna i ljutita,ali ko me pitao za što? Niko,pored mene je sjela druga drugarica sa kojom sam bila u okej odnosima iz razreda.
Vozili smo se i dovoljan je bio pogled ka nazad da vidim Denija i Mirnu koji su se tako zabavljali,a ja sjedila sama jer se drugarica naravno izgubila u redovima busa. Nagnula sam glavu na prozor i krenula plakati.
"Hej zašto plačeš?",drugarica se odjednom pojavila.
Elena se nadvila iza mene. "Dođi pjevaj sa nama",razmahnula sam glavom.
"Dobro sam",nagnula sam se na prozor i počela plakati suze su tekle iz čista mira.
"Hej zašto plačeš?",upitala me moja drugarica koja je sjela pored mene.
Nasmiješila sam se. "Dobro sam",izvadila je šminku iz moje torbe i stavila mi korektor iznova.
"Moram tuš popraviti",rekla sam.
"Nećeš uspjeti",ipak sam uspjela jer sam profić u šminkanju i unatoč svemu obožavam šminku.
Nagnula sam se i udahnula,a onda smo dobili obavijest da ćemo sada na granicu.
Kada smo izašli ostavila sam jaknu unutra i umalo umrla od zime,ali sam se stabilizovala. "Užasno mi je hladno",rekla je Mirna.
"I meni",rekla sam znajući da je Deni iza nas.
Pružio je jaknu između nas dvije i gledao kojoj će dati to jest koja će uzeti od nas dvije. "Daj Mirni",ponovo me čudno gledao,ali je ipak dao.
Zubi su mi pucketali od hladnoće i samo sam krenula. "Lusi!",Deni je krenuo za mnom jer je Mirna ušla prije nas.
"Šta je?",upitala sam drsko.
"Moramo pričati",rekao je stojeći nervozno.
"Lusija!",derao se Jole iza mene.
"Joli,pa kako si?",upitala sam veselo dok je Deni samo stajao.
"Bože smrznut ćeš se izvoli",nabio je na mene svoju plavu jaknu.
Stidljivo sam se nasmiješila. "Hvala ti",rekla sam.
"Doći ću sjesti pored tebe ,vidimo se u busu",rekao je i ušao,a i ja za njim iako je Deni zazinuo nešto da kaže.
Sjeo je pored mene i užasno mnogo pio. "Jole,lakše malo",rekla sam.
"Užasno je vruće ne znam kako je tebi hladno",opipao je moje čelo. "Isuse ,goriš",rekao je.
"Znam,hvala",nasmiješila sam se.
Nasmijao se. "Bolje je i piti nego voljeti nju",rekao je.
"Koga?",upitala sam.
"Vjerujem ti",izustio je.
Klimnula sam glavom. "Diya",tužno me pogledao.
"Isuse,pomoći ću ti",čim sam izgovorila buka koja je dopirala iz gornjih sjedala trgnula me.
Okrenula sam se i Mirna se derala ponovo. "Dolazi Lusija!",galamila je.
Ustala sam i krenula gore ,a šta drugo da zatečem sem pijanog Denija. "Mirna hvala dalje mogu sama",rekla sam kulturno.
"Bježi",Deni je bijesno rekao Mirni.
Klimnula je glavom i otišla sjesti negdje drugo. "Deni ,zašto to radiš?",upitala sam.
"Ne mogu dozvoliti da te on ima",zapetljano je pričao.
Upitno sam ga pogledala. "Jole".
"On me nema on želi Diyu",rekla sam.
"Ja želim tebe",neugodan čvorak je prošao mojim trbuhom.
"Deni,pijan si",rekla sam iskreno.
Klimnuo je glavom. "Slažem se,ali bar sam ti priznao da mi se sviđaš dok sam pijan jer pijani ljudi kažu ono za što nemaju hrabrosti trijezni",rekao je.
Zagrlila sam ga.
Iskreno.
A/N
Evo ga nastavak drugi zaslužili ste ljudi stvarno,ispričavam se još jednom :* Imam napisana još 2-3 strpite se do raspusta bit će češći <3