Mislite li da je u jednom mjesecu previše dvije ekskurzije? Da i ja to mislim.
"Krećemo sutra u sedam sati nemojte kasniti niko,jasno?",glasno je govorila razrednica.
Svi smo klimnuli glavom i zbunjeno je gledali jer se proderavala na nas za bezveze. "Ljubavi,sjedimo zajedno",rekao je Deni.
"Gdje mi je Bella?",upitala sam Liona.
"Nije došla danas u školu ,ponovo",odmahnuo je glavom. "Bolesna je,ali rekla je ići na ekskurziju",nasmiješila sam se.
Tištilo me to što sam posvađana sa Diyom,nikada prije nismo se svađale da ne pričamo čitav dan,ali shvatite me ne mogu joj ići na noge i ispričavati se.
"Hej,jesi uredu?",upitao me Deni.
Klimnula sam lagano glavom. "Nadam se Lusija da me ne lažeš",oprezno je rekao. "Hej eno Jole,mogu se ići pozdraviti?",upitao je.
"Pitaš gluposti",rekla sam ozbiljno i otjerala ga.
Ne mogu nastaviti bez Diye previše sam je zavoljela zaista. "Hej,Lusi",rekao je Lion i sjeo pored mene.
"Ha?",upitala sam trgnuvši se iz svojih misli.
"Jesi dobro,potištena si?",upitao je pažljivo.
Klimnula sam glavom. "Tišti me ova situacija sa Diyom naljutila se jer smo je Deni i ja zatvorili u salu sa Joletom jer smo mislili da će biti zajedno ,Belle nema ludim Lione ludim",rekla sam skoro zaplakavši.
"Hej srećo",zagrlio me,obožavam ga. "Ne brini se doći će se sama izvinuti nisi ti kriva niti možeš biti svaki put jebo te otkad smo u osnovnoj bili ti se njoj izvinjavaš kao da si za sve kriva,jebi je sad",ozbiljno je rekao i mrzovoljno.
"Budeš li opet u pokušaju da mi zbariš curu odrobijat ću te",šaljivo i ljubomorno je prišao Deni kada je Lion skočio i pritrčao u muški zagrljaji.
Pitam se kako im kosti ostanu čitave poslije lupanja po leđima?
"Što se dešava?",upitao je Deni.
"Sjebana je zbog Diye neka se tjera više u kurac i ona nije svetica pa da Lusija se svaki put njoj izvinjava",derao se Lion.
"Slažem se nisam svetica,izvini Lusi samo jednostavno mrzila sam što ste me stavili s njim zatvorenu ,Jole je dobar,ali znaš da sam sjebana",rekla je tiho Diya i došla do mene. "Izvini",rekla je tiho.
"Sjedimo sutra svi na zadnjem sjedištu",Lion je rekao.
On,Deni,Diya,Jole,Bella i ja.
Klimnula sam glavom i nasmiješila se.
Teško je kada se posvađate sa najboljom drugaricom,a još teže kad ne date ponos.
A/N
Još jedan u nizu nastavaka koji je ultra dosadan priznajte. Ipak,hvala vam sto smo dostigli tu tisuću i plus ❤🎀