14.

731 46 6
                                    

Da li ste se ikada osjetili depresivno? Ja jesam i to mnogo puta,sada ne osjećam ništa,apsolutno sem mnogu ljubav prema Deniju.

"Boli me trbuh i muka mi je",rekla sam sjedeći kod Denija u krilu skupljena i prekrivena njegovom jaknom.

Tužno me gledao. "Ali od čega,već si rekla da te boli jer trebaš imati ta vaša sranja,ali ne može toliko",rekao je bijesno.

Profesorica je došla i gledala u mene,bila je mlada i humoristična. Obožavala sam je. "Lusija,jesi bolje? Srećo,moraš biti pa poslije staviti šminku nisam navikla na tebe prirodnu",da,znala je za moju ljubav prema šminci.

Svi su znali.

"Bit ću bolje samo da malo odspavam",pogledala je na svoj sat.

"Hajde slobodno ti,tek je sedam sati ujutro i tek smo krenuli",rekla je i pomilovala me prije nego je otišla.

Diya ne da je bila zabrinuta,bila je prestravljena i pipala me svakih pet minuta dok je njen budući dečko kojem je zabranila i ime da spomenem tješio. Lion je sjedio pored Belle,dok je ona tmurno gledala kroz prozor.

Uhvatila sam Denijevu majicu u svoje ruke i onako puštene kose nagnula se na njega. "Da li te tušim,mislim teška sam",rekla sam mu.

Išao je u teretanu često,a ja sam bila elegantno popunjena međutim,nije se ni primjećivalo na nama kao paru. "Ne tušiš me nikada ljubavi,volim te",rekao je i poljubio me u usne.

Topila sam se od ovakvih poljubaca ,kao da sam pijesak prolazeći mu kroz ruke.

"Deni,pričaj mi nešto",rekla sam.

Popila sam i tabletu,ali ovaj bol nije stavao.

"Ovako,kada smo bili mali prezirao sam te i ne znam kada sam te odlučio imati za sebe samo valjda onda kad smo išli zajedno prežderavati se",rekao je zamišljeno.

"Volim te",rekla sam i poljubila ga sa mnogo osjećaja,željela sam svu svoju energiju i ljubav prenijeti na njega.

"Obožavam kad ti polude hormoni inače se nikada ne bi sjetila poljubiti. me sama",zagrlio me snažno trljajući leđa i tako sam i zaspala.

Mislim da sam se nakon par sati koji su se činili baš dovoljni za spavanje probudila i prvo što sam uradila je zagrlila Denija.

Osuđujte me,ali mrzim vidjeti poglede drugih cura na njemu.

"Hej,jesi se naspavala?",upitao je.

Diya je skočila kao oparena. "Jesi dobro bebice?",upitala me.

"Dobro sam ljudi",rekla sam i ustala sjedajući na svoje mjesto.

"Hej,ja je samo smijem zvati bebice",rekao je Deni bijesno gledajući u Diyu.

"Ja sam joj najbolja drugarica debilu",vrijeđala ga.

"Ne zanima me ,sumnjam u tvoje seksualno opredjeljenje",prevrnuo je očima.

"Deni!",bijesno sam se okrenula. "Ako sumnjaš u nju sumnjaš i u moje",rekla sam.

"Nikako ljubavi",zagrlio me.

"Pusti me da jedem",izvukla sam iz torbe čokoladno mlijeko i rum pločice čokoladice.

Jednu sam dala Deniju i on je uživao u njima kao i ja. Nažalost, imala sam samo jedno čokoladno mlijeko pa smo ga dijelili.

"Isuse,pa preko te slamčice dijelite sline i pljuvačku",rekla je Diya zgroženo.

"Hajde začepi više djevojko i ti ćeš dijeliti spermu s njim pa šutimo",bijesno je odgovorio.

Zašutjela je i prislonila se uz svog dragog ,budućeg dečkića.

"Stižemo za deset minuta spremite se",obavijestio nas je vozač i razredna.

Pa ,zanimljiva ekskurzijo stižemo vam.

A/N

Evo nastavka,objavila sam nešto kao short story knjiga se zove "O njemu." i možete je naci na mom profilu.

Nedodirljiv #2 🔚Where stories live. Discover now