TO BETRAY

843 24 3
                                    

Merhaba sevgili wattpad  okuyucuları.Bu benim ilk kitabım.Uzun zamandir yazmayı planlıyordum fakat cesaretim yoktu.Arkadaşlar lütfen vote ve yorumlarınızı esirgemeyin.Yeni bölüm en  kısa zamanda sizlerle.İyi okumalar.

                                          

       Come come kitty kitty

       You're so pretty  pretty

       Don't go kitty kitty

       Stay with me

         Alarmı ortalarına doğru uyanabildim.Derse 20 dakika var,lanet olsun.Kendimi bir an Messi zannedip üzerimdeki çarşafı top misali  duvara fırlattım.Şuuuuut  veeee gooooool!!!Tamam kabul saçmaladım.

     ''Emilyyyyyyyy daha ilk günden okula geç kalmayı mı planlıyorsun?!''

      ''Okul hayatımın seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum Ashley!''

      O kimdi de bana karışabiliyordu!Tamam sinirlenmiycem,sinirlenmiycem.

Yüzüm soğuk suyla buluşunca birden ürperdim.Aynaya bakınca yarattığım görüntüden ürperdim.Gözlerim şiş ve altlaŕı kizarıktı.Sanırım dün aldığım alkolden dolayı.

Hepsi o bok kafalı Arthur'un suçu.Beni terketmek neymiş görür o.Hayır hayır ağlamayacağım.Kendine hakim ol Amy,sakin ol.Derin bir nefes aldiktan sonra banyoyu terk ettim ve elime gardırop kapağına götürdüm.Kıyafetlerimi çıkardım ve soyundum.

Beyaz kazağımı üzerime oturttuktan  sonra altıma kalçalarımın hemen altında biten siyah deri eteğimi geçirdim.Ayağıma da siyah botlarımı giydim.

Renkli uğur getirdiğine inandığım bilekliklerimi de koluma doladım.

Mmm yakıştı.Sıra geldi saçlarıma.Vaktim yok bu yüzden onları topuz yapmak zorundayım.Uuuuu seksisin bebeğim.Çantamı da koluma alip merdivenleri üçer beşer  indim.Tipik aile manzarası demek isterdim,ama onlar benim ailem değilki.Babam tam karşıda kahvesinden yudum alıyor ve aynı zamanda gündemdeki haberleri gazete ayrıcalığıyla öğreniyordu.''Günaydın tatlım''deyince ukala bir şekilde gülümseyerek ''ne bu samimiyet?'' dedim.

Utangaç bir tavırla başını önüne eğdi.''Geç yatmanın bedelini ödüyorsun Emily''

''Bir daha hayatıma karışma''.

Başını iki yana sallayarak krepine yumuldu.

Bu evde kahvaltı edeceğimi mi sandınız?Güldürmeyin beni.

Kapıya doğru yönelirken dün gece bu eve geldiğim için,içimden tanrıya bir kez daha lanet ettim.

LANET OLSUN!

TO BETRAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin