Multide Jayden var :)
''Sadece 1 hafta yok Jay,onsuz ölmezsin.Hem onun en iyi arkadaşının ben olduğumu sanıyordum.''
Karşımdaki aptal kızıla sinir oluyorum.Şimdi de kalkmış en iyi arkadaşım Denny'i benden almaya çalişıyor.Göt boylu.
''Yeni sevgilisinden haberin varmi?Tanrım çok yakışıklıymış.Tatilde tanışmişlar.Avusturyadayken.Denny ondan bahsedince eriyor,resmen eriyor.''
Ben doğru mu duydum,Denny,dostum,yeni sevgilisini bana degil de okulun dedikoducusu Jayden amı anlatmışti yani.Hahahahah.Hem kimdi acaba bu yakışıklı.Bir anda Denny i özledigimi anımsadım.Ahh küçük sürtük.1 hafta sonra Avusturya dan geli-...Tanrım bu da kim böyle?Şu lanet kantinde onun gibi birini,ne kantini okulda,ahh şehirde,sen kafayı mı yedin Amy dünyada böyle bir yakışıklı görmedim.Acaba ne zamandır karşı masada oturuyordu?
Çooooook yakişıklı.Nasıl fark etmedim 2 saat boyunca?Yanında oturan çocuklardan hiçbiri tanıdik değil.Hay aksi.Arkadaşları birşeyler anlatıyor o da gülüyordu.Onun yaptiğı şey gülmekse ben napiyordum bu yaşıma kadar...Kalbimi hissetmiyorum,ahh resmen tutuldum.
Kraker yiyor,o kadar nazik ki sanki yediği şeyi kırilmasini istemiyor,aptal o bir kraker.Jayden birşeyler anlatiyor galiba ama anlayamıyorum.Hayal dünyasindayım çünkü.Ah sanırım kalbim durdu.Doğru mu gördüm.Evet evet bana baktı.K-konuşamıyorum.
Gözlerimiz birleşti.Hayatımda hiçbir erkek bana onun gibi bakmamıştı.Harika koyu kahve gözleri var.Ahhh.Sanırım bana bakışından utandım ve başımı yere eğdim.Yanaklarımin alev alev olduğunu hissedebiliyorum.Şimdi değil lütfen kızarmayın.Başımı kaldirdığimda gözleri hala üzerimdeydi.
.Kitap şu an biraz sıkıcı farkindayim ama taşları yerine oturtmak zorundayim. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum<333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TO BETRAY
FanficUyuşturucu bağımlısı güzel,yakışıklı bir dövüşçü. Artık onun için uyuşturucudan daha değerli birisi var......ARKADAŞININ SEVGİLİSİ...