CURLY HAIR ~9~

97 11 2
                                    

Evet bu bölümde biraz aklınız karışabilir.üzülmeyin diğer bölümlerde herşey açığa çıkıcak.Kitap ile ilgili  görüşlerinizi bildirirseniz  çokkk sevinirim.Sonuçta burada bir emek veriyorum dimi?  Neyse çok uzattım.İyi okumalar:)Şunu da söylemek isterim,bence kitabı kütüphanenize ekleyin,yb geldiğinde anında okuyabilirsiniz:D

Karşımdaki Zayn mi diye başımı kaldırdım.Evet cidden tüm harikalığıyla oydu.Şu anda en son isteyeceğim olan şey,gözyaşlarım birer ikişer yanağımı boyladı.   Ahh hadi ama Emily.Yoksa sen onunla bir geleceğiniz olucağına mı inanmıştın?Hahaha güldürme beni tanrı aşkına.O ZAYN MALIK.Sende onun tek gecelik bir eğlencesiydin!Bu kadar.Hem senin bir Liam'ın var unutma!  Ahh iç ses ilk defa doğru birşeyler zırvalamıştı.Benim bir Liam'ım...hey yine ne saçmalıyorum ben.Benim kimsem yok.Olamazda.   Masha sürtüğü onu sahiplenmişken,ben bir hiçtim onun için.  O zaman neden dudaklarıma imzasına bıraktı o fazla yakışıklı,fafafafazla yakışıklı.   

Zayn'in sıcak eliyle çenem kavranınca lanet düşüncelerimden arındım.O  harika gözlerini gözlerime kilitlerken nutkum tutulmuş bir şekilde kusursuz yüz hatlarını inceliyordum demek isterdim ama nerde bende o göt.10 dakikadır sigara paketime anlamsız bakışlar yolluyordum.Aslında paket kırmızı yerine siyah olsa daha çekici ve farklı olabilirdi.Yada üzerindeki şu saçma,elleyince gıcık bir ses çıkaran jelatin tarzı şey  olmasaydı daha karizma olabilirdi.

Tanrı aşkına sen bir sigara paketisin,kendini koruyabilirsin tamam mı gerizekalı! Lanet bir  korumaya ihtiyacın yok?Ahh ne saçmalıyorum ben!      Rehabilitasyon merkezinden çıktığımı söylemiştim galiba.Neyse hatırlatmakta fayda var.Zayn parmaklarıyla yüzüne dönmem için baskı yapınca mecburen o harika,ela-kahve  karışımı yıllarca bakmaya doyamadığım gözlerine,aynı şekilde benim de ela kahve tonlarındaki gözlerimi diktim.''Seni kırmadım dimi?   Eğer yanlış birşey söylediysem çok çok özür dilerim.''

            Birkaç damla gözyaşımı daha serbest bıraktım.Neden bilmiyorum ama Zayn'e karşı onu tanıdığımdan itibaren tuhaf duygular besliyorum.O geceyi de yaşadıktan  sonra iç sesin de dediği gibi ÜMİTLENMİŞTİM.Şuan hakkımda kim bilir neler düşündünüz? Ah hayır yanılıyosunuz.Ben genelde hep platonik aşık rolündeyim.Anlarsınız.  Sanırım yine o durumlardan birindeyim.Ah lanet olsun!Malik'in karşısında gözyaşlarımla daha da küçülüyor,küçülüyor ve küçülüyorum. 

(Emily'i Arthur'dan ve Liam'dan başka kimseye aşık olmamış zannediyordunuz dimi?Alın size ekşın!!!!!:D    Tamam kitaba devam*kafiyeli oldu asdff*)

      

        ''Biliyorum.Aptalın tekiyim,tam bir beyinsizim.Ama lanet olsun ki seni delicesine seviyorum Malik.Hiç olmadığım kadar aşığım sana .O beyinsiz Arthur'la da seni sadece seni unutabilmek için çıktım aptal. Ondan ayrıldığım gece de senin yanına gelmiştim hatırlarsan.Ben ondan ayrıldığım için falan değil,senin odandaki inleyen kızın sesini duyunca içtim o gece.Ama senin ,benim eve geldiğimden haberin yoktu.Çünkü ben senin için koca bir HİÇİM....''diyebilmek için nelerimi vermezdim ki?Ahh yine ve yine kendime güvenemedim,aptal ben.

Zayn ağzıma açmama  fırsat vermeden o harika pembemsi kırmızımsı dudaklarıyla,dudaklarımı örttü.   Hey bi dakika Malik beni mi öpüyor? 

Karşılık vermemi bekler gibi alt dudağımı ısırdı ve darbelerini sertleştirdi.Hadi ama Amy kır şu inadını. Malik seni öpüyor hadi karşılık ver güzelim.Kızım taş lan;) İç sese hak verip hafif hafif karşılık vermeye başladım.Elini belime doladı,dudaklarımı sömürdü derken ,kendimi kucağında buldum.Hey ben ne ara geldim buraya? Hafifçe geri çekildi ve ''emin ol,bu uyuşturucudan bile iyiydi güzelim.''

Nane sigara karışıma tenime esinti gibi çarparken birden ürperdim.Güzelim?Ben?     Tanrım sana geliyorum.   Çarpık bir şekilde gülümserken etrafa göz attı.  Kucağında hala ne işim var diye düşünüp ,eski pozisyonunuma döndüm.  ''Halletmem gereken bir işim var,beni bekle,gecikmem.Eğlencene bak.''Göz kırptı ve sallana sallana barı terk etti. Aptal bu barın sahibi benim ,sen  değil.

[][][][][][][][][][][][]

Esrarımı sigaramla karıştırıp  kafa yaparken,aynı zamanda da viskimi yudumluyordum.Kafam hafiften ağrımaya,gözlerime bir ağırlık çökmeye başlamıştı.Zayn ne zamandır yok bilmiyorum.Zaten mekanda  yavaş yavaş dolmaya başladı.Bunu ortamı saran yoğun sigara dumanından herkes anlayabilir.Ağır adımlarla  viskimi yenilemeye,barmenin yanına yol aldım.Ayakta dahi zar zor durabiliyordum.Ah başım!Lanet bir derecede ağrıyor. 

  Viskimi ayakta beklerken yorulduğum için yüksek bar sandalyelerinden birine zorlukla oturdum.Ellerimi yumruk şeklinde yapıp masanın üzerine yerleştirdim.Başımı da ellerimin üstüne koydum.Cidden bu sefer fena,çifte fena ağrıyor.

  

Zayn geldimi acaba deyip başımı kaldırdım,birbirine sürtünen,  uyuşturucu alan benim gibi aynı boktan hayata sahip insanlara  bir göz attım.Ah yoktu işte.Kesin ona bağlanmamdan korktu.Maalesef bağlandım bile Malik.Üzgünüm.Gözüm esmeri ararken birden en köşedeki kırmızı tekli koltukta tek başına oturan piercingli kıvırcığa takıldı.Hey bu ahmak neden bakışlarıyla beni tecavüz ediyor.Aslına bakılırsa yakışıklıydı,ama benim orospu kalbim zıpzıp zıpladığı için başka birine vurulmamalıydım.Evet kendini koru Amy!

Başımı ve bedenimi tekrar masaya çevirip tek dikişte viskimi indirdim.Tekrardan yandan bir bakış attım.Lanet olsun hala beni izliyor.Hadi ama yakışıklı etrafında onca sürtük varken beni o lanet derecede güzel gözlerinle dikizlemeyi keser misin?Başını bir köşede oturup kucak dansı yapan çifte çevirdi.Ee sonuç??(Hani hadi şundan yapalım demek isteyerek kafa o tarafa doğru sallanır ya işte ondan yaptı.Anladınız siz asdf) Yerinde hafifçe kıpırdanarak  bana göz kırptı.Ne istiyor bu lanet olasıca kıvırcık!?

      Nasıl yaptım,neden yaptım bilmiyorum ama sanırım artık beynim beni hükmetmiyor,hükmedemiyordu.Şu an paytak adımlarla adını dahi bilmediğim çocuğa kucak dansı yapmaya gidiyordum.Kendimden o kadar eminim ki görende beni her gün kucak dansı yapıyor zanneder.Önünde dikilirken seslice yutkundum ve bekledim.Ukalaca gülümsedi ve belediye çukurunu andıran gamzeleriyle beni selamladı.Birşey demesine fırsat bırakmadan bacaklarımı vücuduna doladım.O hala pişkince sırıtmaya devam ederken  yan taraftaki kızdan da  farkettirmeden  bir kaç  hamle kapmaya çalışıyordum.

        Ellerimi boynuna doladım ve yavaşça üzerinde sürtünmeye başladım.Kaptım ben bu işi.   Bu arada lanet başımın da deli gibi ağrıdığını söylemek isterim.

      Büyük ellerini belime doladı ve ışıkta parlayan lanet derecede harika zümrüt gözleriyle bedenimi arsızca izledi.  Sonuna kadar kapattığı gömleğinin üst düğmesini araladım ve parmak uçlarımla hafifçe boynuna masaj yaptım.Oysa hala hareketsiz pişkince sırıtıyordu.Ne olduğunu anlamadan saçımı arkadan sertçe kavradı ve kulağımı ağzına denk gelecek şekilde yaklaştırdı.Kıvırcıkları tenimi gıdıkladı.Vanilya nane karışımı nefesi hücrelerimi titretirken birşeyler fısıldadı.''Gelicem güzelim,bekle beni,belki geç olucak ama benim olucaksın.SONSUZA KADAR...''

***

Biliyorum işler çorba oldu ama taşları yerine oturttmak zorundayım.Lütfen hikaye hakkındaki yorumlarınızı açıkça söyleyin,çünkü ben cidden çok emek veriyorum.Vote veren vermeyen herkesi öpüyorum  xxx

Lütfen kitap hakkındaki görüşlerini paylaşın.Önemli olan sizin beğeniniz:)

TO BETRAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin