NEW BABY~11~

115 9 4
                                    

Rihanna/Diamond:) Bide şey dicektim:)Geçen bölüm Emily bu şarkıya  bayılıyorum derken Happy dinliyodu.Sizin aklı bir karış havada yazarınız şarkının sözlerini yazmayı unutmuş:( i'm sorry:(

      Boğazımdaki konuşmamı engelleyen yumru şimdi de nefesimi daraltmıştı.Tabi ya yine aptal ben.Senin ne işin var sürprizle.Al sana Den.Çok özlediğin arkadaşın,bayıldığın çocukla ateşli vakitler geçiriyor.Sana şu an ne yapmak düşer biliyor musun Amy?DEFOLMAK.Yine ve yine lanet iç sesim haklı sanırım.

Denny'in inlemeyle karışık beni gördüğündeki utanç ve sevgi çığlıklarını,Liam'ın ise şaşkına dönmüş yüz hatlarını umursamadan gözyaşları içinde odayı-aşk yuvasını-terk ettim.2 lanet insan.Canınız cehenneme.İğrenç aşk yuvasını ve içerisindeki iğrençlikleri ardımda bırakıp,insan üstü bir çaba göstererek çakıllı yolda koşuyordum.

Kalbimdeki lanet ağrıyı hissedince ilaçlarımı evde bıraktığımı anımsadım.Hassiktir.Gözyaşlarım gözlerimi yakmakla kalmıyor,görüş alanımı da bulanıklaştırıyordu.  Ağrıya daha fazla dayanamayıp kendimi çakılların sert yüzeyine bıraktım.

NIALL'IN  AĞZINDAN

 

    ''Aç şu telefonu Amy,aç,aç!!!''Tanrı aşkına bu kız yine ne boklar yiyor.Eğer  o Liam denilen adi götle beraberse,onu elimden kimse alamaz,hiç kimse.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Telefonumun çaldığını duyunca Liam'ı nasıl haşat edeceğim düşüncelerinden sıyrıldım. ''Alo Niall,Emily yanında mı?"

"Lanet olsun ki hayır hayır hayır Zayn.Nerede bu kız.Kafayı yiycem!"

"Onu dün gece barda buldum.Tanımadığım bir çocuğun kucağındaydı.Adını bilmiyorum ama siması tanıdık geliyor,herneyse.

Çocuk Amy'nin saçından tutup yere fırlattı.Benimde o gerzeğe yumruk geçirmem kaçınılmaz oldu tabi.Emily içmişti ve onu eve getirdim.O zamandan beri de görmedim dostum.Al sana günlük rapor."

''Sikicem ama,Zayn bu kız senin yanındayken huzur buluyo.Onu nasıl olur da mekanınızda yalnız bırakırsın seni kıç beyinli."

(Zayn Niall'a itaat etmiyor,yanlış anlaşılmasın!Niall Emily'nin ,Zayn'in yanında mutlu olduğunu biliyor ve kısmen Amy'i Zayn'e bırakıyor.)

DENNY'NİN AĞZINDAN

    "Liam,heeyyy sana diyorum,beni bir dinler misin?Neden böyle sinirlendin sen!?"   Bu gerzeğe nolmuştu.Emily neden kapıyı çalmadan odama daldı?''Aşkım nereye gidiyosun,bizim ne yaptığımızın farkındasın dimi?Beni böyle yatakta yalnız bırakamazsın!"

"Den üzgünüm bir dahaki sefere çok daha iyi olucak,söz veriyorum.''

Normalde erkek arkadaşınız böyle güzel sözler söyledikten sonra yanağını okşar veya dudağına hafif bir öpücük bırakır dimi?Ama maalesef benim ultra yakışıklı sevgilim bunların hiç birini yapmaya gereksinim duymadı ve üzerini giyip kapıyı sertçe vurup çıktı.

Bende arkasından çıkacakken ayağım yerdeki Amy'nin getirdiği poşetlere takıldı.

EMILY'NİN AĞZINDAN

    Ağırlaşan göz kapaklarımı hafifçe araladığımda beyaz duvarlar ve tanıdık iki simayla karşılaştım.Gözyaşlarımdan dolayı gerginleşmiş olan cildimi umursamadan ağzımı araladım.Nerdeyim ben diyemezdim,çünkü buranın bir hastane odası olduğu her halinden belliydi.En iyisi açtığım ağzımı kapatmaktı.Denny benim uyandığımı fark edince hızla elinin tersiyle gözyaşlarını sildi ve içten olmaya özen göstererek-ki yapamadı,gülümsedi.

''Emily,bizi çok korkuttun tatlım.Doktorun dediğine göre fazla heyecanlanmışsın ve kalp ritmin düzensizleşmiş.Bebeğim senin kalp sorunların var.Neden kendine dikkat etmiyorsun?''

''Ben iyiyim,lütfen beni yalnız bırakın,lütfen.''Evet ihtiyacım olan şey buydu,yalnızlık."Sizi böyle tanıştırmak istemezdim ama...Liam bu Emily,benim en en en yakın arkadaşım.Emily bu Liam,kendisi sevgilim olur."

Liam ellerinin arasında olan başını kaldırdı ve yüzüme baktı.Gözlerinden acı,ihtiras,mahçupluk okunuyordu.Liam ve Denny he?Tanrım,neden bütün tesadüfler beni bulmak zorunda?NEDEN!?  Sanırım sen benim aşık olmamı istemiyorsun.Yada daha henüz çok küçükken lanetlendim.Evet ben koca bi lanetim.

《》《》《》《》《》2 SAAT SONRA 《》《》《》《》《》

''Niall ciddi bir şeyim yok,her zamanki gibi ufak bir ağrıydı işte.''

" Sebebi oydu dimi?"

Cevabını adım gibi bildiğim halde "kim?"dedim.

"Bu kadar tesadüf sence de çok fazla değil mi Em?Şu an ikiside senin hayatının göbeğinde ve şansa bakar mısın,onlar sevgili.Ah Emily acınılası bir durumdasın."  

   Haklıydı ve sinirliydi.Benim gibi ailesi tarafından terk edilmiş,uyuşturucu bağımlısı,tanrı tarafından lanetlenmiş bir kıza kim acımaz ki?

Hayatım artık tam anlamıyla boka bulandı.Sıkıldım,artık yaşamaktan bile S.I.K.I.L.D.I.M.Bunları Niall'a söylemiycem,çünkü o beni güçlü,ayakları yere basabilen,uyuşturucu sayesinde her şeyi unutabilen,mutlu bir kız zannediyor.Keşke öyle olabilseydim.

NIALL'IN AĞZINDAN

  Emily artık eski Emily değil.O bambaşka birisi oldu bir hafta içinde.Artık o güçsüz,ayakları yere basamayan,uyuşturucu sayesinde bile dertlerini unutamayan acınası bir kız.Ama bunları ona söylemiycem.

EMILY'NIN AĞZINDAN

   Niall gideli yaklaşık 2 saat olmuştu.Bense bu 2 saat içinde odamın köşesine sinmiş ağlıyordum.Neydi beni bu kadar güçsüz yapan?Neden içimde sebebini bilmediğim bir acı var? Liam'ı seviyor muyum?Ahh sevsemde hiçbir şey farketmiycek çünkü onun o yavşak kalbi Denny'e ait.

Kapının zili kulaklarıma dolunca rahatsızca yerimden doğruldum ve merdivenlerden  aşağıya inip kapıyı açtım.''Biraz konuşabilir miyiz?''diyen Den'e baktım.Başımı olumlu anlamda  salladım ve salona geçtik.Zayn merdivenlerden inerken bizi farketti ve dövmeli kollarını Denny'nin etrafına sardı.Kıskandın dimi çirkin?

Çeneni kapar mısın yoksa ben kırayım mı seni lanet olasıca iç ses.Ben kendi kendime tartışırken Zaynie ve Denny ''çok güzel olmuşsun fıstık,sende çok yakışıklısın ah söylesene hangi marka rimel kullanıyosun?''gibi cıvık bir şekilde muhabbet ediyorlardı.Sonunda Zayn çıkması gerektiğini söyledi ve defoldu.

''Evet seni dinliyorum Denny,benimle ne konuşacaktın?''

" Şey Amy ben,bizi öyle gördüğün için,sana o görüntüyü yarattığımız için özür dilerim,sen benim her şeyimsin Emily.Lütfen bana kızma.Ama senin de gördüğün gibi Liam fazla yakışıklı ve lanet olsun ki ben onun çekiciliğine dayanamadım."Dayanamamışmışmış...Kesin çocuğu sen ayartmışsındır.Birden kendimi babaannem gibi hissettim,olmayan babaannem gibi!

"Özür dileme Den,orası senin özelindi ve ben senden izin almadan odaya daldım.Ama pardon ya sen eskiden evine erkek atmazdın,gider otel odalarında sevişirdin.Üzgünüm ben henüz YENİ DENNY'e alışamadım,alışamıycam.O.o"(qapaq)Yüzü mosmor oldu ve sinirli gözlerini bana dikti.

°•°•°•°•°•°•°•°

     Şuan Denny'le sonuçları bekliyoruz.Ah size olanları şöyle bir üstten anlatayım.Benim midem bulandı ve hafiften her zamanki gibi başım dönmeye başladı.Denny'e her ne kadar alkolün yan etkisi olduğunu söylesem de beni dinlemedi ve şuan doktoru bekliyoruz.Yaklaşık 5 dakika sonra orta yaşlardaki,hafif kır saçlı,mavi gözlü aile doktorumuz bay Rachel  elindeki beyaz kağıtlarla odaya girdi.

"Hamilesiniz."

Kitap hakkındaki yorumlarınızı çekinmeden yazın lütfen -,-

  

Bu bölüm senin içindi @EcemKara1.Seni çoook seviyorum biricik arkadaşım:)

   Bu arada iyiki doğdun @dbsero(biraz geç kutladım ama -,-) ♡♡♡

    

    

TO BETRAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin