Keesokan pagi nye BTS keluar makan...setelah berapa minit eun jo yah dtg ke BIG HIT kerana ingin berjumpa jungkook...eun jo yah meminta bnyk kali dengan pengawal kerana ingin berjumpa dengan ahli bts tapi tidak di benar kan kerana eun jo yah tiada sebarang appoinment...
~SKIP~
Eun Jo yah: "mcm mne aku nk dpt balik diari aku ni...mcm mne klau dye dah baca habis lah aku dah lah bnyk yg aku tulis dalam diari tu yahh!!!..hajima!!!"...kata hati eun jo yah
Ketika eun jo yah di dalam kereta dia terasa lapar ..dan eun jo yah ternampak restoran yg berdekatan dengan BIG HIT... eun jo yah berhenti dan parking kan kereta nye...sewaktu eun jo yah masuk dan mengambil tempat duduk eun jo yah ternampak kumpulan BTS di tempat duduk yg berhampiran dengan nya..dengan secara tiba2 jungkook ternampak eun jo yah..jungkook terasa mcm pernah nmpk bila difikir balik baru jungkook ingat yg jungkook pernah berlanggar dengan eun jo yah..jungkook bangun dan dtg ke eun jo yah...
~SKIP~
Jungkook:" Anneonghaseyo...eun jo yah raeso"..
Eun Jo yah:" anneonghaseyo...yy-yae eun jo yah raeso..wae"... Eun jo yah gagap dah rasa segan...Jungkook:"awak yg berlanggar dengan saya time kat fans meeting semalam kan"...jungkook memeluk tubuh nye dan mengangkat kening..
Eun jo yah:" yy-ye ke...saya tak ingat pun..ade ke"..eun jo yah terasa pipi nye panas dan kemerah-merehan...
Jungkook:"yeah..saya ingat dan nmpk muka awak time awak berlanggar dengan saya"...jungkook tersenyum apabila melihat muka eun jo yah yg sedang malu ..dan kemerah-merahan...
Setelah eun jo yah dan jungkook berperang mulut..eun jo yah pun amik keputusan makan cepat2 dan berlalu pergi...jungkook ingin mengejar dan memulang kan balik diari nye tapi tidak sempat lagi...
Jungkook berharap agar dia dapat berjumpa semula dengan eun jo yah dan dpt memulang kan diari eun jo yah..
~ bersambung~
-Sorry lah klau citer kita tak best...dan sorry klau lambat update..agak busy sikit...klau suka citer saya like⭐..ok anneyong
YOU ARE READING
BTS In Love With 7 Doctor
Randomkisah 7 bts bertemu dengan 7 doktor wanita yg terkenal dalam hal pembedahan... ia bermula dengan seorang gadis bersama 6 kwn nya yg dari kecik smpai lah mencapai cita2 yg sama iaitu doktor... 7 wanita yg sangat meminati bts...setiap kali ada fans me...