(part 3)

42 4 0
                                    

Setelah beberapa minggu, eun jo yah tetap tidak berputus asa mencari diari nye...kwn2 eun jo yah berasa pelik melihat kelakuan eun jo yah yg berasa resah dan takut...sepanjang dorang kenal eun jo yah....eun jo yah tidak pernah berasa resah seperti ni sekali....

Eun jo yah keluar menenang kan diri di tasik ...eun jo yah menangis kesedihan kerana diari nye hilang..bnyk story diari yg tertulis dalam tu ...eun jo yah keliru dan tidak dpt tenang...tiba tiba ade seorang lelaki yg sedang memerhatikan eun jo yah dari jauh...lelaki itu dtg mendekati eun jo yah lalu memegang bahu eun jo yah...

~SKIP~

eun jo yah:" Ommo!!!!...yah!!! "Eun jo
Bangun lalu menepis tangan lelaki itu kebelakang badan lelaki itu...

JungKook:" yah!!! yah!!!..lepas sakit lah"...jungkook mengerang kesakitan tangan nye ...

Eun Jo yah:"ermmm mcm kenal suara
Tu tapi kat mne eah"...kata haty eun jo yah....eun jo yah memusingkan lelaki itu....*sebelum itu eun jo yah ni ade seni pertahan kan diri tau huuuu*... " ommo!!! "..eun jo yah terkejut lalu melangkah setapak kebelakang dan menutup mulut nye sendiri...

Jungkook:" boleh tahan jugak awak
Ni"...jungkook memandang nye yg sedang terkejut mcm nmpk hantu..

Eun jo yah:" a a a..awak buat ape kat
Sini...mcm mne awak tau saya ade kat sini"...lalu eun jo yah menampar pipi gebu nye itu...tetapi sia2 kerana itu bukan mimpi tapi kenyataan..

Jungkook:" dah lama saya kat sini
awak je yg tak perasan...sakit tangan saya tau tak"...Jungkook mengadu kesakitan di tangan nye pada eun jo yah...

Eun jo yah:"awak stalk saya eah"eun jo yah tersenyum sinis..."sakit ke tangan tu..sape suruh main redah je pegang bahu org bukan nk tegur ke ape ni tak" jeling eun jo yah pada jungkook..."mne lah org tau itu awak saya ingat penculik yg nk culik saya...itu yg saya menepis dan lawan..saya ni ade seni pertahankan diri tau org buat hal saya terus lawan"..senyum eun jo yah..

Jungkook:" ye lah tu"...jungkook mengalah ...

Setelah berperang mulut dan tergelak2 mereka ke cafe untuk berborak lagi sambil minum2...tetapi mereka tidak perasan yg di sekeliling mereka melihat gelagat mereka berdua...

-Bersambung-

*Sorry lah klau tak best ...dan sorry sebab lambat update ...bnyk hal nk kena urus...klau suka like lah⭐...ok klau tak suka baca je takyah like hahaha..ok anneoyong*...

BTS In Love With 7 DoctorWhere stories live. Discover now