(Part 8)

30 3 0
                                    

Bts dan beauty doctor pun dah smpai ke destinasi ...masing2 keluar dari perut kereta..kereta dengan funfair agak jauh bagi dorang sebab dorang parking kereta jauh..maklum lah ramai org..

Dorang masuk kedalam funfair ..ramai memandang pelim pada dorang..tapi dorang endah kan je..dah terbiasa ..lupa pulak dorang kan pakai mask dan topi..so ramai pikir dorang ni mcm penceroboh ..hahahh..

*************
~SKIP BTS&BD~

JHOPE :"wei suga jom naik rollercoster tu nk tk..mcm best je"..jhope menarik tangan suga naik ke atas untuk main rollercoster..yg lain pun ikut suga dan jhope naik ke atas..

SUGA :"WEI2 ..TAKYAH LAH TARIK2 AKU..KOYAK BAJU NI KANG..HABIS ROSAK SWAG AKU NNTY"...suga menjerit pada jhope tapi jhope buat taktau je..jhope terus menarik suga smpai keatas..

Sementara bts dn bd..tergelak2 melihat kerena kwn2 dorang tu..sementara yg lain sibuk gelak v dan jimin berebut nk jalan sama2 dengan jungkook..mcm budak2..

V:"!!kookie kau jgn dekat dengan jimin nnty kau jadi PENDEK!!"...v menekan perkataan pendek tu..jimin terus marah..

JIMIN:"!!eleh kookie takyah dekat v nnty kau jadi ALIEN mcm dye!!..dah senyuman PETAK!!"...jimin sengaja menekan perkataan 'alien dan petak'..nk bgi v tu marah..jimin dengan pantas terus tarik tangan jungkook..

V menarik tangan jungkook balik..dan ade lah perebutan antara v dan jimin..jungkook di tgh2 menjadi pening dengan hyung dye dua org ni..jungkook perasan yg tangan dye tak dipegang..dengan yg pantas jungkook mengundur ke belakang dari berlari ke eun jo yah..eun jo yah terkejut bila jungkook terus memeluk eun jo dari belakang..

'Dia peluk aku ke'?

'Dia letak dagu dia kat bahu aku'?

'Aku dpt rasakan nafas dye kat leher aku'

Muka eun jo menjadi merah kerana malu..eun menunduk kan kepala nya dan menjadi kaku..eun terasa kaki dia tak boleh bergerak..ini kali pertama lelaki asing berani memeluk dia..kecuali appa dengan oppa dye je..

EUN JO:  "jungg...jungg...jungkook!!".. eun tetibe gagap..dia terasa pipi dye merah dan panas..

JUNGKOOK ": stay dan jgn bergerak"... Di sebalik mask yg jungkook pakai
..jungkook tersenyum sinis..👇..

EUN JO:" kkii..kkiii..kita...kat fun...fun..funfair jungkook..bo..bo..boleh awak lepaskan..!!"eun jo menjadi gagap..dan terasa malu

Sementara dorang berpelukan ade mata2 yg memandang jungkook dan eun jo..nk tau sape..sape lagi klau bukan bts dan bd..mata dorang membulat besar..di sebalik mask mulut dorang terngangga..dorang terkejut dengan ape yg berlaku di depan mata dorang..dalam pada masa yg sama v dan jimin masih lagi bergaduh kerana jungkook.. dorang tak perasan jungkook tiada di tgh2 antara dua manusia tu..jhope,seung yeon,suga,bo young..mereka dah naik keatas duluan sebab malas nk menunggu..

JIN&NAMJOON:" EHEMMMM...bapa lama lagi nk berdrama kat sini"..kata jin dan namjoon yg serentak berkata ..semua senyap jadi kaku..

Sohyun naik keatas pergi ke arah jin krystal pun mengikuti sohyun dari belakang dan terus pergi ke namjoon..sohyun memberi isyarat mata pada in na dengan ji won suruh dorang bawak v dan jimin naik keatas dan leraikam pergaduhan tu..ji won dan in na faham maksud disebalik isyarat mata unnie nye tu..ji won pun pergi ke arah jimin begitu juga dengan in na yg pergi ke arah v..

JI WON:" errmm jimin..jom.naik.ke atas..sunyi pulak saya jalan sorang"..ji won terus memegang tangan jimin dan menarik jimin naik ke tingkat atas..

JIMIN: " errmm..n ..nae..kaja!!"..jimin jadi gagap.dan malu..di sebalik mask muka jimin jadi merah dan panas

IN NA:" taehyung-shii..kaja"..in na terus memegang dan menarik tngn v..v belum berkata ape terua ditarik mcm tu je...hahah..in na sempat mengejut kan eun jo dan jungkook.."JGN LAMA2 BERDIRI DAN BERDRAMA KAT SITU..XDE YG NK TGK PUN"..jerit in na..

Dorang pun bergelak2 dan meninggal kan eun jo dan jungkook yg sedang berdrama berpelukan di bawah..nk tau episod seterus nye..wait ok..

-BERSAMBUNG-


BTS In Love With 7 DoctorWhere stories live. Discover now