(part 10)

41 3 0
                                    

BAAANNGGG

Pintu besi di tendang oleh eun jo..eun jo dah smpai kilang lama yg di suruh oleh si pengugut tu..

****
~SKIP~

EUN JO:" wah ramai nye tetamu ade majlis ape2 ke ni"..eun jo tersenyum sinis..ramai konco konco kepung eun jo..

????:" welcome eun jo yah..wah makin lawa skrg ni"..senyum sinis..

EUN JO: "k-kau..kau buat ape kat sini..yahhh aku tnya kau buat ape kat sini dan kau nk ape??..." eun jo terkejut dan terus tersenyum sinis..

????:"hey..are you forget me eun jo..it's me kang daniel"...

(Kang daniel)

EUN JO:" so daniel what do you want for me..do you want this??.." eun jo menunjuk fail biru tu dan tersenyum sinis..

DANIEL:" So..kau ade bawak fail tu..bagus tepati janji..give me.."

EUN JO:" KALAU KAU NAK FAIL NI..GIVE ME MY MOM AND DAD"..eun jo menengking pada daniel..

Daniel tergelak melihat eun jo menengking dalam kilang tu..
****
Keadaan bts dan bd..dorang dah smpai di mana eun jo berada skrg..di kilang roti yg dah lama di biar kan..mereka berada di luar pagar kerana ade beberapa bodyguard di dalam menjaga pagar dan kawasan itu..jadi bts merancang ikut belakang kilang itu..sebab tak ade sesiapa menjaga di belakang..mereka memanjat pagar dan berluru masuk ke dalam..mereka cari tempat bersembunyi di dalam kilang itu..

JHOPE:" wei takpe ke kita bersembunyi kat sini..aku takut dorang syak lah..tgk kat sana ramai yg mengelilingi eun jo tu.."jhope memuncung kan mulut menunjuk ke arah konco konco tu..

KRYSTAL:" isshh ..diam je lah kita tgk je.." krystal kerut kan kening nye.."but unnie sohyun krys risau lah klau dye kembali mcm dulu..dah lama benda tu tak keluar dari badan dye..takut dye kembali mengganas lebih teruk..krys risau sgt ni"..krystal terasa sgt risau klau eun jo kembali seperti dulu..

BO YOUNG:" ERMMM...sama lah bo young pun risau lah unnie...lagi pun tgk dari reaksi jauh mcm ni..bo young dpt tgk sgt dengan senyuman sinis dye tu...bo young tak nak dye bertindak agresif.."kata bo young..

RAPMON:" ape maksud korang dengan perangai dye yg dulu..bertindak agresif??..kembali mengganas??..kitorang x faham.."rapmon kelihatan pelik dengan bd yg ketakutan dan resah seperti ade yg tak kena...

Bd memandang antara satu sama lain dan mengeluh ..dorang terpaksa cerita kan hal ni pada bts jugak walaupun dilarang oleh eun jo serta appa dan omma eun jo..dorang tak nak benda berlaku pada bts..so dorang amik keputusan untuk ceritakan..

JI WON:" kitorang akan cerita but korang berjanji jgn bgi tau or tnya ape2 tentang hal ni pada eun jo..klau tak tau lah nasib korang"..kata ji won yg memberi amaran pada bts..bts pun mengangguk ..

IN NA:" PSIKO"..

semua ahli bts memandang in na dengan reaksi blurr..dorang tak faham ape dan siapa yg di maksud kan in na pada bts..'PSIKO'..bts memandang antara satu sama lain..

sohyun kelihatan resah sgt bila melihat eun jo ketawa sinin di situ ...ouhh ye lupa sebenar sohyun pun ade psiko cuma benda dah lama xde dan x pernah muncul lagi dalam diri dye...sohyun terasa panas melihat daniel menampar eun jo..ouhh ye korang nk tau sape daniel ni..dan mcm mne ahli bd boleh kenal..

Flashback

Di U.S dulu di sebuah kolej..eun jo dan ahli bd belajar di luar negara bersama2..dan pada yg sama eun jo bercinta dengan kang daniel..daniel bercinta ngn eun jo sebab harta eun jo yg kaya raya di korea itu..eun jo lalu di depan kelas yg kosong eun jo melihat ade seorang namja yg sedang bercall dengan seseorang..eun tgk dari segi badan mcm daniel..

BTS In Love With 7 DoctorWhere stories live. Discover now