~SKIP~
EUN JO : "ermm jungkook bape lama lagi awak nk peluk saya..kita ni funfair bukan kat umah"..*blushing*
JUNGKOOK:" ermm..mianhae2"..
Jungkook terus melepaskan pelukan..Eun jo dan jungkook pun terus naik ke atas sama2
*******
Jhope teruja nak naik rollercoster..smpai terlompat dan buat muka teruja..rollercoster pun dah smpai..dan jhope pun naik ..jhope tarik tangan seung yeon naik rollercoster..~SKIP~
JHOPE:"wah daebakk...seumg yeon-ah
Jom naik"..jhope buat muka comel supaya seung yeon cair dengan muka aegyo nye..SEUNG YEON:"..nae..kah.."dengan muka teruja seung tak perasan seung pegang tangan jhope..jhope blushing..
Rollercoster pun dah gerak..seung sempat tangkap gmbr muka jhope ketakutan👇
Seung yeon tergelak melihat muka jhope..seung yeon sempat menangkap muka jhope yg lain...
******
Jimin teruja lihat rollercoaster tu bergerak laju👇Bts dan bd tergelak melihat reaksi muka jimin..ji won sempat menangkap gmbr jimin..
*****
~SKIP~
EUN JO:"unnie..eun jo rasa tak sedap hati lah..eun jo rasa mcm ade yg tak kena"..SOHYUN:"wae..tak sedap hati kenapa...eun ade masalah ke??"..
EUN JO:"aniya...cuma ade benda yg menganggu fikiran eun jo"..muka eun menjadi resah dan takut..
KRYSTAL:"eun jo..nae gwenchana..kenapa pucat je muka..unnie sohyun...wae??"..
EUN JO:"Eun pergi dulu..eun ade hal..nnty klau ade ape2 eun call..anneyong"..eun jo terus lari turun dan menuju ke kereta..
Yg lain melihat eun jo yg lari seperti hendak cepat..semua memandang krystal dan sohyun..krystal dan sohyun mengangkat bahu tidak tahu apa apa..bila jhope dan seung yeon dah berhenti semua berlari turun ke bawah dan menuju ke parking kereta...
SEUNG YEON:"bo young wae..kenapa semua tergesa gesa tu"..
BO YOUNG:"skrg xde masa nk jelas kan jom turun...eun jo tetibe je lari tak tau nk kemana jom kita ikut nnty lambat"..bo young terus menarik tangan seung yeon dan diikuti jhope dari belakang..
Masing2 dah naik ke kereta kecuali jungkook ikut taehyung dan in na...bts dan bd cuba mengikuti eun jo dari belakang kereta..tapi jejak eun jo hilang dengan cepat..bd menggunakan gps kereta untuk jejak eun jo..dorang mendapat jejak eun jo..dan dorang terkejut jejak eun nk ke busan..
******
~SKIP~
eun jo terasa marah dan membawa laju ke busan..FLASHBACK
Eun jo mendapat satu panggilan ketika eun jo memandu..eun pelik nombor yg tak dikenali call eun jo..eun jo mengangkat call tu..
"Yeoboseo - eun jo"
"Klau kau nk family kau selamat dan xnk di apa apakan dtg ke kilang lama di busan..jgn bawak polis dan pastikan kau seorang je dtg..klau ade org lain.. family kau akan mati ditangan aku sendiri dan kau akan jumpa mayat family kau je..pastikan bawak sekali fail wang dan jugak harta family kau"...-uknown number
" yahh"-eun jo
TUT TUT TUT-PANGGILAN PUTUS
"KAU YG AKAN MATI DI TANGAN AKU.."..*PSYCO EUN JO DAH KEMBALI*-EUN JO YAH
-BERSAMBUNG-
YOU ARE READING
BTS In Love With 7 Doctor
Randomkisah 7 bts bertemu dengan 7 doktor wanita yg terkenal dalam hal pembedahan... ia bermula dengan seorang gadis bersama 6 kwn nya yg dari kecik smpai lah mencapai cita2 yg sama iaitu doktor... 7 wanita yg sangat meminati bts...setiap kali ada fans me...