Memang seperti yg aku jangkakan . Memang perempuan tu ada .
Sebaik je natasha masuk , mata kitorang terus bertentangan . Terus dia macam jeling aku .
Pula ? Weh aku duduk crush aku weh !!! Sebelah crush aku weh !! Bukan sebelah crush kau ke apa ? Yg kau tak puas hati apehal
Mula laa natasha tu menyelit tergedik gedik dekat najuwa . Pantang nampak jantan . Haaa amik kau aku cakap halus halus kau bukan nak bahasa . Bak kata alia "pantang nampak jantan , idop nyawo eh"
Tengah aku tunggu akak tu amik order , aku main la phone . Memang senyap gila aku ngan shafiq . Malu do nak tegur .
Tetiba je shafiq ni macam berok tengok phone aku
P:s(aku tak samakan jinyoung dengan berok guys , jinyoung hensem babe)
Aku pandang pelik
"Kau pesal "
Aku tengok belakang fon
Ohh , ada gambar kai , kai bukan kau . KIM JONGIN 😍
"Taulaa dia hensem takyaah pandang camtu do"
Shafiq memandang aku sumbing.
"Hensem lagi aku "
Aku memandang tempat lain . Nyampah lak aku .
"Peh korang out tak ajak aku bhai " najuwa memulakan perbualan .
"Hahaha nak buat apa ajak kau " faris yg senyap dekat sebelah azrul start dah
"Kuajaa kau " najuwa mula buat muka nak terajang anak org
"Maisarah kau main ml en " shafiq mula tanya dekat maisarah
"Haaa yee asal "
"Takde saje tanya"
Muncul pula akak lingkungan 25 tahun datang ambil pesanan . Tengah aku nak order tetiba shafiq sebelah minta tolong . Hampir separuh berbisik laa sebenarnya . Arghhhhh(jgn fikir lain oit)
"Orderkan aku tu weh macaroni cheese "
"Kau bayar sendiri tau "
"Yoo"
Selesai je kitorang ambil order , najuwa start bising balik .
"Aini pakai phone kau , selfie jom "
Aku dah start jeling , baru je aku nak past phone aku dekat orang depan , shafiq ambil dan dia la jadi tukang monopod kat depan .
YOU ARE READING
[ Whatsapp ++Jinyoung ]
FantasyAplikasi yg mampu mencetuskan pergaduhan antara dua jantina dgn hadirnya bluetick .