Tangan aku tergopoh gopoh mencapai buku lalu aku dirikan diatas meja . Sebenarnya buku ni aku nak buat tutup muka . Mata aku mengintai shafiq yg masuk kedalam kelas dengan geng dia . Kemudian aku menyorok kembali .
Kaki aku menggelatar bagaikan ditakdirkan mendapat penyakit pakinsen (HAHAHA AKU TAKTAU EJA) ,seluruh tubuhku membeku saat kau menyelak rambut mu kebelakang . Haiyaaa
Kelas bising kembali , biasa laa dalam setahun ni laa first time kitorang masuk kelas awal pagi . Biasanyaa kitorang letak bag kat kaki lima pastu pergi beratur , tapi hari ni tak sebab harini hujan . Jadi kitorang naik kelas dengan keadaan berjimbaa .
Kelihatan azrul dan syafiq berebut tempat duduk disebelah faris . Mentang mentang la faris tu baik , terhegeh hegeh dua makhluk tu nak duduk sebelah faris . Disebabkan azrul dipantang mengalah , ditariknya bag syafiq yg masih tersarung dibadan dan dihumbannya hampir kene meja aku . Kuajaa punya gigi .
Shafiq yg dicampak bangkit lalu meletakkan meja diatas meja si azrul . Bermakna shafiq menyerah kalah pada azrul .
So maksudnyaa azrul duduk meja shafiq , shafiq duduk meja azrul . Wadefak ??? Kami bertentangan ?? Wehh aku dahlaaa malu pasal semalam !!!
PENYAKIT PAKINSEN AKU MENYERANG KEMBALI !!!
YOU ARE READING
[ Whatsapp ++Jinyoung ]
FantasyAplikasi yg mampu mencetuskan pergaduhan antara dua jantina dgn hadirnya bluetick .