first part

1K 54 2
                                    

"Né, nedělej to! Umřeš! Miluju tě.."

- o 4 měsíce dříve -

Dneska.. dneska je den D, maturita. Vůbec nevím, proč jsem si vybrala maturitu z ruštiny, když ji vůbec nechápu, ale už je pozdě to měnit, hodně pozdě.
"Mellisa O'Brianová" zazní mé jméno a já vcházím do třídy.

Bylo to na moje očekávání úplně easy.

--------------------------------

Maturita je u konce. Všechno jsem to zvládla. Sama se divím, ale dala jsem to! Ale teď přichází ta horší část, musím se rozloučit s mými blízkými a s mým nejlepším kámošem na celém světě, Stevenem. Zítra totiž odjíždím do Anglie. Žít v Londýně je můj sen už od malička a tím, že jsem z bohaté rodiny, tak si ten sen můžu splnit hned po maturitě, ale jen s podmínkou, že si tam najdu práci, ale to snad bude hračka.

Další den

"Sbohem mami, napíšu ti po příletu" rozloučila jsem se s ní a dala ji letmo pusu na tvář, jen jsem viděla jak ji ukápla slza a odešla
Teď tu stojím pouze před Stevenem, skočila jsem po něm a začala brečet.
"Drž se mi tam a každý den mi piš, volej, cokoliv" zašeptal mi do ucha a pustil mě na nohy
"Neboj bro, za měsíc se uvidíme, už teď mi chybíš." Naposledy jsme se objali, já si vzala kufr a šla jsem k letadlu. Let není nijak dlouhý, podívam se na jeden film a budu tam!

Budu bydlet u své kámošky, dokud si něco nenajdu. Seznámily jsme se přes internet a minulé léto jsem u ní byla skoro měsíc, takže se známe dost dobře a já se nemusím bát, že budu bydlet s nějakým psychopatem, nad touhle myšlenkou jsem se trošku pousmála.

Let utekl jako voda, teď jsem se už procházela po letišti v Londýně a hledala Clarke, to je moje spolubydlící mimochodem. Po chvilce jsem ji uviděla s cedulkou v ruce, kde bylo napsané "Mell<3". Okamžitě jsem k ní běžela a objala ji. Daly jsme si malou pusu na přivítanou, vzala mi jeden kufr a šly jsme směrem k jejímu autu. Za chvilku jsme dojely k jejímu bytu, který je uprostřed centra Londýna, takže mega boží!

Vybalila jsem si věci a šla za Clarke do kuchyně, kde nám dělala večeři, dneska máme v plánu jít někam do klubu, oslavit to, že jsem v Londýně.

"Hej Mell, chyběla si mi" a dlouze mě objala, já ji odpověděla, že ona mi taky a dále jsme si povídaly. Zjistila jsem, že je momentálně nezadaná, takže toho musím využít! .. Když jsem nad tím přemýšlela, tak jsem se začala mega smát a Clarke na mně hodila jen takový ten 'wtf' pohled. "Přemýšlela jsem nad tím, že bych tě mohla sbalit, když jsi volná.. ale pak jsem si uvědomila, že to je největší blbost, co mě mohla napadnout" a začala jsem se znovu smát a ona se přidala, "Jsi fakt blbá Melliso!" a strčila do mně .

Jako ne, že by se mi nelíbila, to se mi teda líbí, je to snad jedna z nejhezčích holek, co jsem kdy viděla, ale beru jí jako kámošku a tak to nechci posrat, navíc by to nedělalo dobrotu, když teď spolu bydlíme.

Ještě chvíli jsme si povídaly a pak jsme šly do toho klubu 'Alfa'. Máme ho kousek od bytu, takže se aspoň nemusím bát, že bych se v noci ztratila...

Je tu nový příběh, snad se Vám bude líbit!

New life in a new cityKde žijí příběhy. Začni objevovat