Fifth part

478 31 6
                                    

Po chvilce s tím přestala. Upřeně se na mě podívala a já viděla smutek v jejích očích. Nevěděla jsem, co dělat. Absolutně. Počkala jsem, jestli něco neřekne, ale bylo ticho.
"Co to bylo Clarke?" opatrně jsem se jí zeptala
"Líbíš se mi.. celkem mě to děsí, protože vím, že se mnou být nechceš"
"Jsme kámošky, nechci to pokazit, protože kdyby se mezi námi stalo něco špatného, tak už to nikdy nebude jako předtím"
"Já vím Mell.. Necháme to radši být, zapomeň na to, jo?"
"Dobře.. půjdeme už domů?"

Nic neřekla, jen vstala a šla. Chvilku jsem se vzpatovavala z toho, co mi právě řekla, ale uklidnovala jsem se tím, že je jen opilá a zítra mi řekne, že to tak nemyslela, snad.
Raději jsem rychle vstala, protože se mi Clarke už pomalu ztrácela ve tmě, tak jsem ji doběhla.

Celou cestu neřekl nikdo ani slovo, ani poté, co jsme přišly domů. Ona si jen zalezla do pokoje a už nevylezla. Hrozně mě mrzí, co se stalo. Chci, ať jsme v pohodě, na ničem jiném mi nezáleží.

Šla jsem do sprchy a pak si už lehnout, bylo docela pozdě. Ještě jsem si projížděla instagram a vzpomněla jsem si na tu holku z klubu, škoda, že vůbec nevím, kdo to je, kde je nebo tak, přišla mi fajn a mně by se hodil nějaký nový kámoš, ať tady neotravuju jenom Clarke.
Po chvilce přemýšlení jsem usla.

Když jsem se ráno probudila, tak jsem měla zprávu od Clarke, že musela někde jet a že se vrátí pozdě, tak ať ji nečekám.
"Škoda, chtěla jsem si s ní promluvit o tom všem, co se včera stalo" řekla jsem si pro sebe

Šla jsem si udělat snídani. Lívance, ty já úplně zbožňuju. Všichni, co mě znají, tak ví, že pokud mi udělají lívance na snídani, tak je budu milovat, do konce života. Nojo, nenazranec. Sedla jsem si s nema k telce a pustila tam něco ve stylu superstar, moc jsem to nevnímala, protože jsem si projížděla fb a najednou mi tam přišla žádost od nějaké holky, nějaká Jenn. Koukala jsem se na její fotky a byla sakra hezká, tak jsem ji to potvrdila. Hezké holky se vždycky hodí, ne?

Šla jsem si udělat ranní hygienu a najednou mi přišla zpráva. Od Jenn.

"Čus, opilče :D" chvilku jsem nějak nechápala a pak mi to došlo. Sakra to je ta holka z toho klubu. To je kurva velká náhoda, že mi píše, ještě když jsem nad ní včera přemýšlela.. ale jsem za to ráda
"jee, ahoj, málem bych na tebe totálně zapomněla :D"
"Pff, tak to je od tebe zlé..jak se máš?"

- psaly jsme si asi 3 hodiny v kuse a pak mě napadlo, že ji někam pozvu. Clarke stejně nebude doma a já se nechci celý den jen nudit. Tak jsem ji napsala.

"Hej Jenn, nechceš zajít dneska večer třeba na drink, nebo něco? Spolubydlící mi odjela, takže nechci být sama doma a nudit se. Něčí přítomnost by se mi hodila, ale pokud nemáš čas, tak to neřeš."
"Si děláš snad srandu ne, zrovna jsem se tě chtěla zeptat na to stejné."
"Takže?"
"Ráda půjdu. Moc ráda."

Domluvily jsme se na 9 večer před jedním barem, těším se na ní, přijde mi hrozně fajn a prostě je i strašně sexy, což je hodně velký plus.

New life in a new cityKde žijí příběhy. Začni objevovat