Vzbudila jsem se okolo 2 dopoledne. Dopoledne? Spíš uz odpoledne, ale i tak se mi vůbec, ale vůbec nechtělo vstávat. Navíc mě neskutečně bolela hlava, jak kdyby mě někdo zevnitř ní bodal nožem. Můžu si za to sama, neměla jsem to tolik přehánět, ale včera to bylo fajn.
Ještě chvilku jsem ležela a nakonec jsem se odhodlala vstát a zajít si pro prášek do kuchyně.Když jsem tam došla, tak u jídelního stolu seděla Clarke, ale vůbec si mě nevšímala, protože měla sluchátka v uších a na něco se dívala. Nemohlo mě napadnout nic jiného, než ji vystrašit. Přišla jsem potichu za ní a prudce ji chytla za boky, že skoro z té židle spadla.
"Jsi normální?" zvýšila hlas a dívala se na mi do očí
"Ale klidek, někdo tu má blbou náladu" otočila jsem se a chtěla jsem jít pryč, ale ona mně chytla za ruku a stáhla si mě na klín
"Mám normální náladu, ale ty mě nebudeš lekat" hned jak to dořekla, tak mě začala lechtat a nechtěla mě pustit
"Clarke, pro..sím, pusť mě!" už mě hrozně bolelo břicho z toho smíchu a myslela jsem si, že mě chce snad ulechtat k smrti, ale po chvilce mě pustila
"To máš za to, babe"
"Tak dík no" snažila jsem se dělat uraženou, ale ona věděla, že to je jen na okoKonečně jsem si mohla jít pro ten prášek, sice mi bylo o něco lépe, ale i tak jsem ho potřebovala. Clarke mě nevnímala, zase měla sluchátka v uších a byla ve svém světě. Napadlo mě, ze bych mohla zavolat Stevenovi.
...
"Čau bro"
"Ahoj babe! Stýská se mi" slyšela jsem v hlase jeho radost z toho, že mě slyší, ale i smutek
"Ty mi taky, všichni mi moc chybíte. Jak se máš?"
... Povídali jsme si tak přes 2 hodiny. Je to nejúžasnější kluk na celém světě.Přemýšlela jsem nad tím, co dneska budu dělat. Doma být nechci a už je mi o dost lépe. Přemýšlela jsem, že bych zašla do kina s Clarke, ale nevěděla jsem, jestli má na dnešek už nějaké plány, přece jen tu má své kamarády a nemůže být jenom se mnou. Nechtělo se mi z pokoje, tak jsem ji napsala zprávu - "Ty, já, kino?"
Chvilku po té, co jsem ji to poslala, tak se objevila u mě.
"Co spíš nějaký film doma, objednat si pizzu, dát si víno a pak se projít?"
"To zní dobře!"
Poplácala jsem na místo vedle mě na náznak toho, že chci, ať tu jde. Pochopila to a lehla si těsně ode mně.
"Omg, úžasně voníš!" přilepila jsem se jí ke krku a fetovala tu vůni, Clarke se mi jen smála a šlo vidět, že má husinu z toho, že jsem tak blízko u její kůže
"Vadí ti to?" řekla jsem provokativně a přejela jsem jí lehce prstem po krku až na rty
"Nedělej to" řekla potichu, chvěl se jí hlas
"A co?" znovu jsem se jí přiblížila víc ke krku a jemně jí kouslaPřekulila mě na záda a sedla si na mě. Chytla mi ruce za hlavu. Vypadalo to, jak kdyby mě chtěla políbit.
"Říkala jsem, nedělej to"