"Říkala jsem, nedělej to"
"Nebo co?"
"Nebo tě budu muset políbit a to nechceš" řekla to tak tiše, že jsem to sotva slyšela a tak jsem se pomalu přiblížila k jejímu uchu a řekla ještě tišeji "A co když chci?"
Viděla jsem, jak se pousmála, ale hned potom ze mě slezla a šla pryč. Jen jsem tam tak ležela a přemýšlela nad tím, jestli bych vážně chtěla, ať mě políbí. Přišla jsem na to, že by mi to ani nijak nevadilo, asi bych jí to i oplatila, ale co pak? Naše přátelství je důležitější.
Chvilku jsem čekala, jestli nepřijde, nepřišla. A tak jsem se rozhodla, že půjdu koupit to víno a nějaký jídlo na večer a že ji tím překvapím a taky, ať nemusí nikam chodit ona, už tak jí dost obtěžuju, aspoň z mého pohledu.Převlékla jsem se do něčeho normálního a vlasy si dala do culiku, obula jsem si svoje vansky, vzala tašku a šla jsem. Obchod máme jen kousek, takže mi to netrvalo dlouho, navíc tam nebyla ani noha, takže jsem nemusela čekat v řadě jak debil, úplně to nenávidím.
Když jsem přišla domů, tak jsem to hned zamířila do kuchyně. Víno s jídlem jsem dala do ledničky a pak jsem šla najít Clarke.
Vešla jsem do jejího pokoje, ležela na posteli, přikrytá až po krk peřinou a koukala do telefonu.
Opatrně jsem k ní přišla a pohladila ji po vlasech.
"Jsi v pohodě?"
"Proč bych nebyla?" řekla to hrozně divným tónem, takovým tím jako 'nech mě být'
"Babe, poznám to"
"Pojď za mnou" nadzvedla peřinu a já hned pod ní vklouzla a ruce obmotala okolo jejího pasu. Ona se ke mně okamžitě přitulila a hlavu si položila na moje rameno, že jsem cítila ten její horký dech na mém krku.Bylo ticho, nikdo nic neříkal, ale ne takové to trapné, ale to hezké, co nechceš, ať skončí.
Stejně po chvíli skončilo.
"Na co teda večer koukneme? Mám chuť buď na nějaký slaďák nebo brutální horor" zeptala se
"Dala bych spíš ten horor, slaďáky moc nemusím" jen mi to odkývala
"Jo a byla jsem v obchodě, koupila jsem nám 2 červené vína a nějaké jídlo"
"Jenom dvě? To nestačí" a začala se smát
Bylo fajn vidět jí se usmívat, má tak kurva sexy úsměv, že to není ani možný.Celý den jsme prokecaly a když se začalo stmívat, tak jsme udělaly popcorn, otevřely si víno a pustily si Plivu na váš hrob. Sice to moc horor není, ale nechutný to je dost.
Ležely jsme na gauči, pod jednou dekou a tulily jsme se k sobě, kdyby nás někdo viděl, tak by si řekl, že jsme snad ten nejvíc kjut pár v celé Anglii.
Po pár skleničkách vína jsme už ani jedna nevnímaly film a spíš řešily picoviny a jen se tak bavily, miluju tyhle chvíle, kdy jsi v náladě a máš u sebe osobu, které věříš a víš, že jí můžeš cokoliv říct, a to je přesně Clarke.
"Jdeme se teda projít?" zeptala se Clarke
"Ještě nemáme dopité víno babe"
"Ser na to, pojď" vstala, chytla mě za ruku a táhla mě ven, stihla jsem předtím ještě vzít do ruky flašku
"Fakt musí být vždycky po tvém, že?"
"Musí" když to dořekla, tak mi dala malou pusu na tvářŠly jsme do parku, který máme kousek a hned, jak jsme uviděly lavičku, tak jsme to tam zakotvily. Dala jsem si nohy přes její a popíjely jsme zbytek toho vína. Už jsme byly celkem opilé a tak nám přišlo všechno hrozně vtipné.
"Jsi krásná, Mell"
"A ty opilá" začala jsem se smát, ale hned jak jsem uviděla její vážný výraz, tak jsem přestala
"Myslím to vážně, kdybys nebyla moje kámoška, tak po tobě jedu"
"Tak to máme asi stejný problém"
"Obejmi mě"
Jak to dořekla, tak jsem udělala to o co žádala. Objala mě tak pevně, ze jsem byla ráda, že vůbec dýchám.
Chvilku jsme tak zůstaly, jenže pak mě začala líbat na krku a já nevěděla co dělat..